return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
View this Thread in Original format
mindshooter
Gör som sist och kollar upp vad dom olika DJ:sarna lirar för något egentligen, kan va kul o veta såhär innan festen.... denns snubben lär juh inte göra mig besviken iaf...hans senaste tracklist följer:

Steve Gibbs - Tokyo
Hydra - Affinity (Thrillseekers dub)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2003 (Plastic Angel mix)
Nova - All This Love (GTR mix)
Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 monster mix)
MIKE - Sunrise at Palamos
AR52 - Hibernation
A Situation - The Situation
Solid Globe - North Pole
POS - Remember (Summer Sun)
Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed mix)
Oceanlab - Beautiful Together (Signum mix)

Fett me jävla najs om man frågar mig....Det finns en mix med honom på huvudsidan nu som fått 9\10 efter att 80 pers röstat....den lär va grym men länken funkar inte nu...ska tanka lite set med honom senare...
Glorie
ser riktigt najz ut...

känner bara igen hälften, men ändå :)
Kraith
quote:
Originally posted by mindshooter
Steve Gibbs - Tokyo
Hydra - Affinity (Thrillseekers dub)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2003 (Plastic Angel mix)
Nova - All This Love (GTR mix)
Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 monster mix)
MIKE - Sunrise at Palamos
AR52 - Hibernation
A Situation - The Situation
Solid Globe - North Pole
POS - Remember (Summer Sun)
Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed mix)
Oceanlab - Beautiful Together (Signum mix)

Fett me jävla najs om man frågar mig....Det finns en mix med honom på huvudsidan nu som fått 9\10 efter att 80 pers röstat....den lär va grym men länken funkar inte nu...ska tanka lite set med honom senare...


Det där är tracklisten till just den mixen som finns på TA (det kanske var det du menade?). Iaf, 2, 11 och 12 på den där är grymma. Kolla in låten "GTR - Mistral" också. Soft. :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Kraith
Det där är tracklisten till just den mixen som finns på TA (det kanske var det du menade?). Iaf, 2, 11 och 12 på den där är grymma. Kolla in låten "GTR - Mistral" också. Soft. :)


Hoppas att han droppar Mistral alltså...vore fett :)
Ser mer fram emot den här snubben än Gielen faktiskt....
Jolle
Har ni lyssnat på pulser?
han har endel klockrena låtar han också... bl.a. Cloudwalking
SteveTranz4ever
avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ?

Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ?

Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont


Jag missade det på DI, men på TranceAirwaves.com hörde jag ett set med honom för ett tag sedan...
Ser verkligen fram emot att se honom i Jönköping!
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ?

Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont

'
vadå var han dålig?

Klart att pulser blir fet oxå....hans senaste låt är så jäääävla fet...han måste droppa den....
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ?

Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont


Lyssnade på det igår. Inga dåliga grejer minsann. Ren trance rakt igenom.
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Lyssnade på det igår. Inga dåliga grejer minsann. Ren trance rakt igenom.


cool man, kommer du förresten? :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
'
vadå var han dålig?
Inte alls... de va mycke bra :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
cool man, kommer du förresten? :)


Har faktiskt inte bestämt mig ännu. Skulle vara skoj faktiskt, speciellt eftersom jag gillar både midways och GTR's produktioner men aldrig sett dem live.

Många härifrån som ska dit? Sådant gör det ju mer intressant :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement