|
משנה הבאה כל מי שלומד בת"א מקבל חופש ביום שישי!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
גם באורט טכניקום בגבעתיים לא לומדים יום שישי..
|
יש לי גם ידידה שלומדת שם
היא לא סיפרה לי על זה
:/ |
|
|
| Scorchio |
כן באמת תזכירו לי מה זה לימודים שוב
שנה הבאה
חחחחח
אבל ראסמי איזה בעסה
דווקא שסיימנו מתחילים הדברים הטובים |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן באמת תזכירו לי מה זה לימודים שוב
שנה הבאה
חחחחח
אבל ראסמי איזה בעסה
דווקא שסיימנו מתחילים הדברים הטובים |
לא בהכרח טוב!
אני לא יודעת איך הייתי סוחבת כל יום מערכת של ללמוד משעת 0 עד 4 רק בשביל שיום שישי אני יהיה מתה מעייפות וישן כל היום |
|
|
| Scorchio |
האמת שלא קראתי את הכתבה אז לא ידעתי את זה
בכל מקרה
בית ספר?
עוד חודשיים זה מאחוריי לתמיד |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עוד חודשיים זה מאחוריי לתמיד |
this is the real lifeee:]] |
|
|
| DjChook |
ye baby
וואלה אנחנו פה הרבה שמיניסטים הא ? :) |
|
|
| warpedd_ |
חחחחח לימודים
איזה בעדה לכל מי שיש לו עוד ללמוד
חחחח
למרות שבדוגרי אין כמו תיכון
ונראה לי צבע זה פי 10000000 זין |
|
|
| Sniper |
| כן חן אנחנו פה הרוב שמינסטים אם אני לא טועה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
למרות שבדוגרי אין כמו תיכון
ונראה לי צבע זה פי 10000000 זין |
כן אה... צבע יכול לבאס לך את התחת
זה לא כמו צבא שאפשר להסתדר איתו
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| NaOren |
אווויי אני בכל מקרה לא לומד שנה הבאה...!!!
3 יחידות
:-))
איזה יופי |
|
|
| Gil Shwarts |
פששש סחטיק לכל אלה שהולכים לעשות ב"ז שנה הבאה :)
בקשר לצבא (ולא צבע..) זה יכול להיות הרבה יותר טוב
וזה יכול להיות הרבה יותר גרוע
אבל הטריק הוא, לדעת לדבר...
זה הכל :) |
|
|
| Scorchio |
גיל אתה רומז שהמצאת סיפורים לקב"ן???
נו נו נו |
|
|
|
|