return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
משנה הבאה כל מי שלומד בת"א מקבל חופש ביום שישי!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
גם באורט טכניקום בגבעתיים לא לומדים יום שישי..


יש לי גם ידידה שלומדת שם
היא לא סיפרה לי על זה
:/
Scorchio
כן באמת תזכירו לי מה זה לימודים שוב
שנה הבאה
חחחחח


אבל ראסמי איזה בעסה
דווקא שסיימנו מתחילים הדברים הטובים
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
כן באמת תזכירו לי מה זה לימודים שוב
שנה הבאה
חחחחח


אבל ראסמי איזה בעסה
דווקא שסיימנו מתחילים הדברים הטובים



לא בהכרח טוב!
אני לא יודעת איך הייתי סוחבת כל יום מערכת של ללמוד משעת 0 עד 4 רק בשביל שיום שישי אני יהיה מתה מעייפות וישן כל היום
Scorchio
האמת שלא קראתי את הכתבה אז לא ידעתי את זה
בכל מקרה
בית ספר?

עוד חודשיים זה מאחוריי לתמיד
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio

עוד חודשיים זה מאחוריי לתמיד


this is the real lifeee:]]
DjChook
ye baby

וואלה אנחנו פה הרבה שמיניסטים הא ? :)
warpedd_
חחחחח לימודים

איזה בעדה לכל מי שיש לו עוד ללמוד

חחחח

למרות שבדוגרי אין כמו תיכון
ונראה לי צבע זה פי 10000000 זין
Sniper
כן חן אנחנו פה הרוב שמינסטים אם אני לא טועה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
למרות שבדוגרי אין כמו תיכון
ונראה לי צבע זה פי 10000000 זין


כן אה... צבע יכול לבאס לך את התחת

זה לא כמו צבא שאפשר להסתדר איתו

:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
NaOren
אווויי אני בכל מקרה לא לומד שנה הבאה...!!!

3 יחידות
:-))
איזה יופי

Gil Shwarts
פששש סחטיק לכל אלה שהולכים לעשות ב"ז שנה הבאה :)

בקשר לצבא (ולא צבע..) זה יכול להיות הרבה יותר טוב
וזה יכול להיות הרבה יותר גרוע
אבל הטריק הוא, לדעת לדבר...
זה הכל :)
Scorchio
גיל אתה רומז שהמצאת סיפורים לקב"ן???


נו נו נו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement