|
Myspace kapt ermee (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee' |
Ja goed werk Blik. Cool dat er drie replys in dezelfde minuut waren. Hehe |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee' |
OK dan, dat staat al een stuk minder dom:rolleyes: |
|
|
| Glaniskanis |
NP
Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las.
Net de locker een beetje op gang...
Maar gelukkig had je fout gelezen.
Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja goed werk Blik. Cool dat er drie replys in dezelfde minuut waren. Hehe |
Maak er maar 5 van:) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
NP
Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las.
Net de locker een beetje op gang...
Maar gelukkig had je fout gelezen.
Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan :p
Greetz,
Glaniskanis |
myplay heeft op zich redelijke down-snelheid, zo'n 40 kb/sec, had er stuk of 10 gedownd, het viel dus nog wel mee |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
myplay heeft op zich redelijke down-snelheid, zo'n 40 kb/sec, had er stuk of 10 gedownd, het viel dus nog wel mee |
Ik denk ook dat ik maar is een locker aan ga maken. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik denk ook dat ik maar is een locker aan ga maken. |
Waarom kom je niet bij de Holland Locker, lees de sticky thread bovenaan het Holland Forum maar ff over die Requestjes
Blik kun je die naam van die thread niet veranderen in bijv. Gezamenlijke Locker Op Myplay zoiets aangezien Lex hem nog nooit gelezen heeft (blijkt wel)
BTW 10 nummertjes maar? dan valt het nog mee ja, wel allemaal goede nummertjes dan? Ik ben namelijk echt tevreden over de kwaliteit van de nummers in de locker die kwaliteit is echt hoog. allemaal goede tunes.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Waarom kom je niet bij de Holland Locker, lees de sticky thread bovenaan het Holland Forum maar ff over die Requestjes
Blik kun je die naam van die thread niet veranderen in bijv. Gezamenlijke Locker Op Myplay zoiets aangezien Lex hem nog nooit gelezen heeft (blijkt wel)
BTW 10 nummertjes maar? dan valt het nog mee ja, wel allemaal goede nummertjes dan? Ik ben namelijk echt tevreden over de kwaliteit van de nummers in de locker die kwaliteit is echt hoog. allemaal goede tunes.
Greetz,
Glaniskanis |
ok, ik zal de naam wel ff veranderen
sound of goodbye 2 and Kathy's song (green court remix) staan er volgens mij niet helemaal op, ze stoppen bij mij allebei zomaar, het lijkt me ook sterk dat kathy's song maar 4:09 is en volgens mij is sound of goodbye 2 ook langer dan 7:48 |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Blik
ok, ik zal de naam wel ff veranderen
sound of goodbye 2 and Kathy's song (green court remix) staan er volgens mij niet helemaal op, ze stoppen bij mij allebei zomaar, het lijkt me ook sterk dat kathy's song maar 4:09 is en volgens mij is sound of goodbye 2 ook langer dan 7:48 |
Huh wat is dat dan, bij mij staat gewoon 10:40
Hier een kopietje uit de locker
| quote: | The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 2) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 10:40 MP3 - HI Edit Info
The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 1) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 8:42 MP3 - HI Edit Info |
En ik heb toch echt die versie van 10:40 geupped zeker weten, download hem eens opnieuw uit de locker en kijk of het dan wel goed is.
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Glaniskanis |
Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor
| quote: | | Kathy's Song (Green Court Remix) Apoptygma Berzerk upped by moogwai Trance 7:14 MP3 - HI Edit Info |
Kijk maar ff wat er fout gaat/ging bij je want het klopt zeker weten wel
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| -=WVG=- |
haha, dit vind ik een mooi voorbeeld van een COOLE thread...
Dit was echt lachen...:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor
Kijk maar ff wat er fout gaat/ging bij je want het klopt zeker weten wel
Greetz,
Glaniskanis |
je hebt gelijk, ik zie het nu ook, het zal wel aan myplay gelegen hebben dan
(het gebeurde tijdens mijn download-actie op myplay van net:D) |
|
|
|
|