return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Myspace kapt ermee (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee'


Ja goed werk Blik. Cool dat er drie replys in dezelfde minuut waren. Hehe
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee'

OK dan, dat staat al een stuk minder dom:rolleyes:
Glaniskanis
NP
Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las.
Net de locker een beetje op gang...
Maar gelukkig had je fout gelezen.
Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan :p


Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja goed werk Blik. Cool dat er drie replys in dezelfde minuut waren. Hehe

Maak er maar 5 van:)
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis
NP
Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las.
Net de locker een beetje op gang...
Maar gelukkig had je fout gelezen.
Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan :p


Greetz,
Glaniskanis


myplay heeft op zich redelijke down-snelheid, zo'n 40 kb/sec, had er stuk of 10 gedownd, het viel dus nog wel mee
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


myplay heeft op zich redelijke down-snelheid, zo'n 40 kb/sec, had er stuk of 10 gedownd, het viel dus nog wel mee


Ik denk ook dat ik maar is een locker aan ga maken.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Dj Lex


Ik denk ook dat ik maar is een locker aan ga maken.


Waarom kom je niet bij de Holland Locker, lees de sticky thread bovenaan het Holland Forum maar ff over die Requestjes

Blik kun je die naam van die thread niet veranderen in bijv. Gezamenlijke Locker Op Myplay zoiets aangezien Lex hem nog nooit gelezen heeft (blijkt wel)

BTW 10 nummertjes maar? dan valt het nog mee ja, wel allemaal goede nummertjes dan? Ik ben namelijk echt tevreden over de kwaliteit van de nummers in de locker die kwaliteit is echt hoog. allemaal goede tunes.


Greetz,
Glaniskanis
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis


Waarom kom je niet bij de Holland Locker, lees de sticky thread bovenaan het Holland Forum maar ff over die Requestjes

Blik kun je die naam van die thread niet veranderen in bijv. Gezamenlijke Locker Op Myplay zoiets aangezien Lex hem nog nooit gelezen heeft (blijkt wel)

BTW 10 nummertjes maar? dan valt het nog mee ja, wel allemaal goede nummertjes dan? Ik ben namelijk echt tevreden over de kwaliteit van de nummers in de locker die kwaliteit is echt hoog. allemaal goede tunes.


Greetz,
Glaniskanis


ok, ik zal de naam wel ff veranderen

sound of goodbye 2 and Kathy's song (green court remix) staan er volgens mij niet helemaal op, ze stoppen bij mij allebei zomaar, het lijkt me ook sterk dat kathy's song maar 4:09 is en volgens mij is sound of goodbye 2 ook langer dan 7:48
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Blik


ok, ik zal de naam wel ff veranderen

sound of goodbye 2 and Kathy's song (green court remix) staan er volgens mij niet helemaal op, ze stoppen bij mij allebei zomaar, het lijkt me ook sterk dat kathy's song maar 4:09 is en volgens mij is sound of goodbye 2 ook langer dan 7:48


Huh wat is dat dan, bij mij staat gewoon 10:40
Hier een kopietje uit de locker
quote:
The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 2) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 10:40 MP3 - HI Edit Info

The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 1) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 8:42 MP3 - HI Edit Info


En ik heb toch echt die versie van 10:40 geupped zeker weten, download hem eens opnieuw uit de locker en kijk of het dan wel goed is.


Greetz,
Glaniskanis
Glaniskanis
Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor

quote:
Kathy's Song (Green Court Remix) Apoptygma Berzerk upped by moogwai Trance 7:14 MP3 - HI Edit Info


Kijk maar ff wat er fout gaat/ging bij je want het klopt zeker weten wel


Greetz,
Glaniskanis

-=WVG=-
haha, dit vind ik een mooi voorbeeld van een COOLE thread...
Dit was echt lachen...:D:D
Blik
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor



Kijk maar ff wat er fout gaat/ging bij je want het klopt zeker weten wel


Greetz,
Glaniskanis


je hebt gelijk, ik zie het nu ook, het zal wel aan myplay gelegen hebben dan

(het gebeurde tijdens mijn download-actie op myplay van net:D)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement