|
vrouw doodgeschoten in lisse
|
View this Thread in Original format
| Robert |
toen ik vanochtend rond 8u mijn straat uit reed zag ik aan het einde van de straat 2 politie auto's en een aantal motoragenten. ik dacht er zal wel een ongeluk zijn gebeurd ofzo. onderweg naar mijn werk (stage) zag ik nog een aantal politie auto's voorbij rijden (veel meer dan normaal) en een helicopter vloog steeds rond.
toen ik mijn werk aankwam hoorde ik dat een 41 jarige vrouw was doodgeschoten ongeveer 100-150 meter van mijn huis vandaag rond 7.45 vanochtend. het scheen een turkse vrouw te zijn die 6 keer in haar hoofd geschoten was.
en net een uur geleden ofzo is er een 2e lijk van een man gevonden ongeveer 200 meter van waar zij was doodgeschoten.
| quote: | www.tvwest.nl
Tweede dode gevonden op straat in Lisse
maandag 14 april 2003
LISSE - In Lisse is maandagmiddag op straat opnieuw een dode gevonden. Volgens de politie ligt er aan de Jachthavendam een dode man. Er is nog niets bekend over de identiteit van het slachtoffer en over de wijze waarop hij om het leven is gekomen.
De Jachthavendam ligt vlakbij de Van Ostadestraat. Daar werd maandagmorgen een vrouw op straat doodgeschoten. De politie onderzoekt of er een verband bestaat tussen de twee zaken.
Twee kleine kinderen die in de buurt wonen waren getuige van de schietpartij in de Van Ostadestraat. Over de toedracht van de schietpartij is nog niks bekend.
Ook ontbreekt elk spoor van de dader. De politie heeft een vaag signalement van de dader en opende maandagmorgen direct een klopjacht.
De politie kon nog niet zeggen of de dood aangetroffen man voldoet aan dit signalement.
|
lekker raar allemaal.. zo dichtbij.. zoiets gebeurd nooit in lisse... |
|
|
| SnuggLe |
| Wow, 6x? Was ze bij 2x niet dood? Erg vaag zeg! :rolleyes: :eek: |
|
|
| jploveparade |
Afrekening in het criminele circuit?
Shoarma oorlog?
Liefdesdrama?
Terroristische aanslag?
:( |
|
|
| total woot |
op t verkeerde moment op de verkeerde plaats?
T wordt iedere keer weer gekker, ik bedoel 6 keer in haar hoofd....hoe ziek ben je dan? |
|
|
| robin |
- gezakt voor de vlieg-les-examen? :toothless
tja als dr nooit wat gebeurt is t raar.. hier is t iedere maand wel weer zo ver.. neergestoken.. neergeknalt.. vechtpartij.. ECT. 'het kan in almere' |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by total woot
T wordt iedere keer weer gekker, ik bedoel 6 keer in haar
hoofd....hoe ziek ben je dan? |
Idd ik bedoel 1 of 2 keer schieten dat kan nog wel hehe (a la joop van tellingen) |
|
|
| robin |
das zo flauw.. maar wel leuk
6 keer schieten dan ben je echt niet goed bij je hoofd! 2 keer is toch meer dan voldoende :toothless |
|
|
| robin |
| van 150 meter iemand door zn kop schieten is best knap eigenlijk, :toothless |
|
|
| Robert |
| niet schieten van 150m, dat was de afstand van mijn huis naar waar het is gebeurd |
|
|
| SnuggLe |
| Robin, lees beter en ten tweede: als je nog een 'aanvulling' wil geven op je eigen post kan je die zelf editen dacht ik. Dus doe dat ook dan! |
|
|
| robin |
weet ik.. maar dat vond t forum op de een of andere manier niet goed
jaja ik ga beter leren lezen..;) :D |
|
|
| M@rc |
| quote: | Originally posted by total woot
T wordt iedere keer weer gekker, ik bedoel 6 keer in haar hoofd....hoe ziek ben je dan? |
Ja precies...niet echt prettig nee..
Niet zo heel lang geleden (week of 2 terug) gebeurde het hier ook.. ik loop sinds februari stage hier in Leiden en hier was vorige keer ook een vrouw op de parkeerplaats vermoord... ook 6x geschoten en is later in het ziekenhuis overleden.. best bizar allemaal...kwas gelukkig al bijna thuis dus heb er echt helemaal nix van gemerkt..
Het gekke is dat je het dan de volgende dag pas in de Sp!ts leest.. |
|
|
|
|