return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Chris fortier in the Q (verslag...je)
View this Thread in Original format
magrec
)JAja ff het forum up 2 date houden met de belevenissen van magrec :p
Whehe :p :p

Ipv dat er zinloos werd gebeukt zoals in thialf werd er deze zaterdag zinvol gebeukt in the Q. Chris fortier was de guest dj. Chris fortier tsja wat kun je over deze man zeggen. Resident van de legendarisch twilo in new york. De man die vooraan stond bij de opkomst van progressive in new york. Hij heeft zijn eigen label: Fade records en hij produceert daarnaast ook.

- Klik HIER voor zijn laatste track "whateveritis)
- Een liveset van hem kun je hier beluisteren: http://www.djchrisfortier.com/mixes.htm

Naja ff info over de dj die toch geen kleine naam is in de dj scene (waarschijnlijk niet zo bekend hier in nederland :( )

Zo rond 20:30 zou ik vetrekken naar the Q. Alleen werd dit ietsjes later gelukkig kreeg ik als troost een leuke cd me allemaal setjes van the Q (waaronder die van kleinenberg :toothless )

Elke maand heeft the Q een thema en ditmaal was het "the hospital theme" veel rode kruizen en dat soort andere dingen (danseressen die rondlopen om je te "prikken" haha opletten voor de travestiet want voor je het weet prikt die je ergens waar je het niet wilt hebben :tongue2)

C-jay begon om 22:00 en omdat er toch nog geen publiek was draaie hij een aantal platen van de vinyl release van gu 024. Ik kan je verzekeren op een goed geluidsystem klinkt dat erg vet. Na die platen begon hij echt met zijn set. Hij draaide harder dan ik gewend van hem was. Een zeer stevige set die niet meer progressive te noemen was maar eerder tech-house. Klonk erg goed.

Na c-jay mocht san het overnemen om 0:00 hij nam ons de diepte in met zijn fabuleuze techniek en prima platenkeus nam hij ons zo'n kleine 2 uur mee door zijn gecreëerde dromenwereld. Top set!!!!

Chris fortier mocht afsluiten en dat deed hij erg stevig. Helaas miste ik net de funk in zijn set waardoor het nogal monotoon was. Het zat hem ook niet mee. Er viel cola over de draaitafel, naalden gingen kapot en hij was zelf ook behoorlijk moe. (Door het zware reis schema) Om 3:30 kwamen eindelijk de diepe warme klanken uit de luidsprekers. JA chris fortier had hem te pakken. Heerlijke stevige warme platen werden nog uit zijn platentas getoverd. Om 4:15 werd de laatste plaat opgezet en dat was een meesterlijke remix van coldplay - clocks.

Uiteindelijk was het voor mij niet helemaal wat ik van fortier had verwacht maar slecht was het zeker niet.

Zo op naar de volgende sessions in mei guest dj unknown :)
SnuggLe
Zinloos gebeuk? Zinloos gebeuk?
Beetje jammer dat iedereen altijd zeurt over respect, maar laatste tijd hier veel gezeken wordt over hardstyle enzo. Tis ook niet mijn muziek, maar laat hen anders gewoon in hun waarde. Beetje jammer dat die zin in je verslag moet.

Verder leuk verslag! :) Dat prikken, whoehehahahahah :D
Moet ook weer een keer naar de Q. Misschien draait Antiphus er binnenkort wel..*gerucht?*
Enneh..Harmen lekker ding, doe mij die set van Sander Kleinenberg in de Q ook eens! :eyes:
magrec
Haha ik neem aan dat de mensen wel weten wie het schijft haha ;)
Mja de opname van s.k is niet goed en s.k moet nog steeds toestemming geven en om the Q niet in lastige positie te plaatsen heb ik beloofd om aan niemand de set te geven...
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Moet ook weer een keer naar de Q. Misschien draait Antiphus er binnenkort wel..*gerucht?*

Nog niks over gehoord.
Creamfields23
:eyes: Twillo is vet :eyes: Heb die Cd van Junior Vasquez die set ga ik zeker checken!!!!
raoel
quote:
Originally posted by magrec
Haha ik neem aan dat de mensen wel weten wie het schijft haha ;)

IDD

En ik heb liever dat maQreQ dat zegt dan iemand met een vol verstand :D :p :clown: :haha:

Verder wel leuk als iemand zo'n verslag geeft.
Had ik ook kunnen doen van Gielen's 'Solo'van afgelopen zaterdag.
Dat was overigens supervet!!!! :eyes:
Maar omdat Gielen niet de meest populaire DJ is onder de NL TA-ers heb ik daar mijn tijd maar niet aan verkloot.

[edit]
Zeg Creamfields23
wat een coole statement in je sig :p
[/edit]
magrec
FF wat foto's gevonden op www.thesessions.nl

San en fortier
http://www.thesessions.nl/parties/030412/fortier-&-san.jpg

Fortier vond het ook niet zo gaan ;)
http://www.thesessions.nl/parties/030412/angryfortier!.jpg

Let's dance :)

10 mei ton tb in the Q in zwolle