|
זכככככככיתתתתתי
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
וואלה חבר'ה , לא יודע אם ראית תמבצע הזה של התוכימאניה שהיה בכל מקום , בכל מקרה , זכיתי בפרס השני (שזה כל מה שרציתי ) וזה אינטרנט לשנה חינם !!!! מתנת בזק בינלאומי וגם במצלמה דיגיטלית :) , אני כ"כ שמח , אין לכם מושג , סוף סוף יהיה לי אינטרנט אמיתי בלי FIREWALL
OK אז נסביר,
היה משחק עם תוכי כזה ב FLASH והיה צריך להגיע לשיא יומי מתוך 20 ימים , עכשיו , אני הייתי מקום שני באחד הימים והזמינו אותי לגמר למקרה שמישהו מהמקומות הראשונים לא יגיע , אז היום היה הגמר (בהנחיית שלום אסייג) והיו שני חבר'ה שלא הגיעו, אז אני אוטומטית נכנסתי לגמר (בין 20 משתתפים) והפסדתי אומנם את הפרס הגדול שהוא איזה חופש אבל זכיתי באינטרנט לשנה (פרס ניחומים, וואי וואי וואי הלווי הלאי תמיד פרסי ניחומים כאלה) וזהו בערך , עכשיו אני מאושר בחלקי ומחכה לחיבור החדש שיגיע. |
|
|
| DjChook |
מזל טוב
מה הייתה התחרות ? |
|
|
| AnthemFreak |
מזל"ט אח"ש..
פרס שווה..
אבל איזה מבצע זה..
לא הבנתי מה כתבת |
|
|
| NyKoN |
מזל"ט אחי
על מה הייתה התחרות? כאילו, מה הייתם צריכים לעשות שם??? |
|
|
| Hell_Copter |
בנזונה של דבר...
תתחדש אח שלו ומזל טוב :wtf: |
|
|
| Sniper |
מזל טוב אח שלו:]
תתחדש |
|
|
| Q-PiXeL |
מזל טוב
משדרים את זה איפשהו? |
|
|
| oDrori |
| יפה לך :) תחדש ותהנה ותקנה מסנן קרינה :) |
|
|
| Gil Shwarts |
וואלה אחי צריך כישרון כדי לזכות בדבר הזה
ניסיתי לשחק אבל נמאס לי אחרי 20 שניות :)
תתחדש |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט גבר
תתחדש... |
|
|
| TinkerbeL |
מזל טוב!!!
וואי אינטרנט חינם לשנה
זה חוסך המון!
זה פחות 200 ש"ח בחשבון טלפון
:crazy: |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי :)
אחלה פרס רק לא הבנתי מה היה בדיוק המבצע ...
:)
בכל אופן מזל טוב וחג שמח ... |
|
|
|
|