return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זכככככככיתתתתתי
View this Thread in Original format
DJentlman
וואלה חבר'ה , לא יודע אם ראית תמבצע הזה של התוכימאניה שהיה בכל מקום , בכל מקרה , זכיתי בפרס השני (שזה כל מה שרציתי ) וזה אינטרנט לשנה חינם !!!! מתנת בזק בינלאומי וגם במצלמה דיגיטלית :) , אני כ"כ שמח , אין לכם מושג , סוף סוף יהיה לי אינטרנט אמיתי בלי FIREWALL


OK אז נסביר,
היה משחק עם תוכי כזה ב FLASH והיה צריך להגיע לשיא יומי מתוך 20 ימים , עכשיו , אני הייתי מקום שני באחד הימים והזמינו אותי לגמר למקרה שמישהו מהמקומות הראשונים לא יגיע , אז היום היה הגמר (בהנחיית שלום אסייג) והיו שני חבר'ה שלא הגיעו, אז אני אוטומטית נכנסתי לגמר (בין 20 משתתפים) והפסדתי אומנם את הפרס הגדול שהוא איזה חופש אבל זכיתי באינטרנט לשנה (פרס ניחומים, וואי וואי וואי הלווי הלאי תמיד פרסי ניחומים כאלה) וזהו בערך , עכשיו אני מאושר בחלקי ומחכה לחיבור החדש שיגיע.
DjChook
מזל טוב
מה הייתה התחרות ?
AnthemFreak
מזל"ט אח"ש..
פרס שווה..
אבל איזה מבצע זה..
לא הבנתי מה כתבת
NyKoN
מזל"ט אחי

על מה הייתה התחרות? כאילו, מה הייתם צריכים לעשות שם???
Hell_Copter
בנזונה של דבר...
תתחדש אח שלו ומזל טוב :wtf:
Sniper
מזל טוב אח שלו:]
תתחדש
Q-PiXeL
מזל טוב
משדרים את זה איפשהו?
oDrori
יפה לך :) תחדש ותהנה ותקנה מסנן קרינה :)
Gil Shwarts
וואלה אחי צריך כישרון כדי לזכות בדבר הזה
ניסיתי לשחק אבל נמאס לי אחרי 20 שניות :)

תתחדש
KrazyDJs
מזל"ט גבר
תתחדש...

TinkerbeL
מזל טוב!!!


וואי אינטרנט חינם לשנה

זה חוסך המון!
זה פחות 200 ש"ח בחשבון טלפון
:crazy:
luckystrike
מזל טוב אחי :)

אחלה פרס רק לא הבנתי מה היה בדיוק המבצע ...
:)

בכל אופן מזל טוב וחג שמח ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement