|
Awakenings Festival Line-Up
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
live:
Alexander Kowalski feat. Raz O'Hara, Alter Ego, Legowelt, Pacou.
dj's:
Adam Beyer, Angela Flame, Bart Skils, Ben Sims, Break 3000,
Cari Lekebush, Chris Liebing, Dave Clarke, Diego, Deimos & Yoyok,
Dr. Lektroluv, DJ Rush, Ellen Alien, Gayle San, Herr Arter & Terry
Toner, Jeff Mills, Joris Voorn, Kid Goesting, Marco Carola, Marco
Remus, miss Ladida, Oscar Mulero, Pascal F.E.O.S, Renato Cohen, Stacey
Pullen, Stefan & Vincent de Wit, Stefano Richetta, Steve Rachmad,
Surgeon, The Hacker, TLR.
Kaarten kosten 37 Euro (+ max. 3 Euro VVK-fee) en zijn vanaf dinsdag
de 22ste te koop in de winkels.
Als je je festivalkaart aanschaft op de komende Awakenings betaal je
40 euro incl. een festival t-shirt in jou maat! (zolang de voorraad
strekt)
Donders wat wordt dit een superfeest!!!!!
En CARI LEKEBUSCH is der bij ...damn, vreed uit den pan! |
|
|
| SnuggLe |
Ziet er lekker uit! Pascal Feos en Renato Cohen!!
Jammergenoeg geen Deetron! |
|
|
| magrec |
Jij was toch blut tim? :p :p :p
Zondag tijdens awake begint de kaartverkoop :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Jij was toch blut tim? :p :p :p
Zondag tijdens awake begint de kaartverkoop :) |
Ik jat wel ergens wat geld vandaan :) Ik MOET hier naartoe :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Wanneer is dit?!? :rolleyes: :D |
|
|
| Optimus |
| ik koop kaartje zondag wel:D krijg gelijk t-shirt erbij:D |
|
|
| basd |
Zaterdag 5 juli Petrus :)
Hmm.. lijkt me wel wat.. |
|
|
| Remy D |
| Hier ga ik zeker weer heen!! Vorig jaar was MEGA!!! :D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hier ga ik zeker weer heen!! Vorig jaar was MEGA!!! :D:D |
Doe je ook je witte string aan die je ook in je sig aan hebt :)?
Dan wil ik wel effe met je springen :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Doe je ook je witte string aan die je ook in je sig aan hebt :)?
Dan wil ik wel effe met je springen :p |
Da's roze man, let eens op :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Da's roze man, let eens op :) |
Ik ben nu op me werk, ze hebben hier monitoren die je nog moet aandraaien :p
De kleuren zijn hier een beetje anders dan ze hadden moeten zijn :D |
|
|
|
|