return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
XL verhuist: XtraLarge @ iT
View this Thread in Original format
-TAIS-
XTRALARGE VERHUIST

XLProductions zal met directe ingang haar Xtralarge avonden aan de Jan van Galenstraat stop zetten. De reden voor dit vertrek is dat er met de komst van de nieuwe exploitant enkele veranderingen zijn doorgevoerd die niet passen binnen de visie waarmee men de Xtralarge avonden organiseerde. Deze veranderingen maakten het niet meer mogelijk een avond aan te kunnen bieden zoals dat eerst wel het geval was.

Lang zal Xtralarge niet gemist hoeven te worden want vanaf zaterdag 3 mei wordt de avond gecontinueerd in de compleet vernieuwde Club iT in Amsterdam. Na enkele goede gesprekken bleken Club iT en XLProductions helemaal op een lijn te zitten en is beloten tot een samenwerking. De programmering zoals die eerder bekend was gemaakt wordt gewoon voortgezet en verder zal het extravagante entertainment weer terugkomen.

03 mei opening Xtralarge @ Club iT
DJ’s Ferry Corsten, Spider, Mark van Bekkum, Misja Helsloot

10 mei
DJ’s Marco V, Dazzle, Precision, The Freak

17 Mei
Armin Only (Armin van Buuren 8 hour set)

24 Mei
Jean, Luke Neville, Spider, Jelle Faber (Mac Zimms/Seraque)

==================

Dus de Armin Solo gaat toch doorgang vinden. Op zich wel leuk dat de XL weer terug is, maar ik vraag me alleen af in hoeverre dat in de iT past (het extravagante ervan dan). Ken de iT verder ook niet, maar ga denk ik ff kijken op 10 mei.
MaGiK54
God dan kom ik toch een keer in de IT, aangezien er al plannen waren gemaakt om naar Armin te gaan.
jploveparade
Kewl! De IT is een toplocatie en veel makkelijker te vinden voor iedereen buiten Amsterdam. En het wordt een stuk makkelijker een kroket te scoren tijdens of na het clubben :)
DjRV
Duh,der staat een mega FEBO naast de marcanti,dus makkelijker als dat om een kroket te scoren heb je nergens :rolleyes:
jploveparade
Die is niet open om 04:00, althans nooit als ik er was :whip:

En what about Burger Koning, MacDonalds en Hap Hap Dönner Kebab? :rolleyes:
magrec
Dat was wel te verwachten ja.
Gelukkig kan meneer luici niks zeggen over kremlin :)
Viel me nog mee dat ze de afgelopen 2 zaterdagen open waren.
HBtje
ok nu ga ik misschien een domme vraag stellen maar moet je nu nog steeds 21 zijn om naar XL te kunnen of is dat met de iT nu verlaagd ??
total woot
dat lijkt me idd een domme vraag :p

(kom ik idd toch nog es een keer in de IT :D

Grtz
WooT
Six4Eight
Haha kom ik ook nog is in de iT :D

Maar het ziet er naar uit dat ik de 10e en de 17e absoluut van de partij ga zijn, Precision en Armin 8 hour solo :eyes:
kreischer2000
quote:
Originally posted by -TAIS-
Ken de iT verder ook niet, maar ga denk ik ff kijken op 10 mei.

zal druk worden daar de 10e:D

Dj Lex
Nou 3 Mei mag er wat mij betreft ook best wezen. Kijken of er wat partypeople te strikken zijn :P

:D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou 3 Mei mag er wat mij betreft ook best wezen. Kijken of er wat partypeople te strikken zijn :P

:D

Jaja zier er zeker lekker uit!! Misja en Ferry !!!

Maar ff GVD!!!!

Kvind dit echt jammer... Marcanti was echt een top locatie!
Ik ken de It verder niet, maar ik vond de XL in de Marcantie de beste club van nederland... Ben bang dat dat nu niet meer het geval is!

Hoewel de line-ups natuurlijk wel super blijven!

ps. Weet iemand dus hoe het met het sound system zit van de It.. of liepen jullie allemaal met kurken in jullie ... rond?? Ik weet da tJean er nog regelmatig draait dus de apparatuur zal wel aardig verknaakt zijn...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement