|
Paul Oakenfold in Ibiza
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Op 16 juli komt de nieuwe cd van Paul Oakenfold uit.
Paul Oakenfold in Ibiza.
Als ie net zo strak is als Travelling dan staat er nog wat moois te wachten. :):D:D:D
En dan ook nog is Magik 7 op 18 juli. :D:D |
|
|
| Akira |
| hij heeft op ibiza ook een vaste discotheek waar ie draait maar ja ik weet niet meer welke club dat was...mmmm |
|
|
| Bouma-Bros |
| dinsdag Perfecto in de Pacha!!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
dinsdag Perfecto in de Pacha!!! |
JAAAAA?ik las net in de BG dat tiesto en mauro picotto samen resident waren op gatecrasher |
|
|
|
|