|
עוד סקיצה..
|
View this Thread in Original format
| ADiSH |
משהו שאני עובד עליו עם הפרוטי החדש שלי..:tongue2
כאן
הערות יתקבלו בברכה:D |
|
|
| TTman |
וואלה אחי, זה פצצה
איך אץה עושה את זה?
תסביר לי, אני רוצה גם לעשות |
|
|
| Flotser |
בהתחלה הקשבתי
ברמקולים המאעפנים שלי
ורציתי להגיד לך שזה חמוד,
ושהבאסליים שלך הוא מוניטיני מדי ובלה בלה
אבל באוזניות זה נשמע הרבה יותר טוב
והבאסליין נשמע ממש טוב
למרות שהפאטרן שבחרת לו מזכיר קצת את
"ARE YOU READY!??!!?"
:)
ובכלל בלי קשר
אהבתי את המשחקים האלה עם ה"מקלות" האלה או מה שזה :)
וגם המנגינה שמגיעה בסוף
ממש סבבי
אבל אני אומר היה נחמד כבר מההתחלה להוסיף לה איזה שכבה מאיזה האוקטבה אחרת
אבל זה סתם אני...אז אל תתייחס
בקיצור בהצלחה אחי
ותשים את זה פה שוב כשתסיים
| quote: | Originally posted by TTman
וואלה אחי, זה פצצה
איך אץה עושה את זה?
תסביר לי, אני רוצה גם לעשות |
ואחי, הוא אמר הוא עשה את זה עם פרוטי :)
שזה
www.fruityloops.com
אם זה מעניין אותך תוריד מאיפה שהוא את התוכנה ותנסה ללמוד
או כל תוכנה אחרת,
אני ממליץ על זאתי כל מקרה |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואחי, הוא אמר הוא עשה את זה עם פרוטי :)
שזה
www.fruityloops.com
אם זה מעניין אותך תוריד מאיפה שהוא את התוכנה ותנסה ללמוד
או כל תוכנה אחרת,
אני ממליץ על זאתי כל מקרה |
האמת שזה כבר
www.flstudio.com
אבל לא משנה.. |
|
|
| Flotser |
ואני מתפלא למה הם לא מעדכנים את האתר
:p |
|
|
| Vortex_SA |
| זה דיי נחמד, אבל יש לך זיופים בעלייה והטראק דיי חסר כזה, לא יודע, חסרים לי הרבה דברים, פרקשיינים וכל מיני... |
|
|
| Gil Shwarts |
טוב
אחרי כמה האזנות
הנה התגובה שלי
אני אומר לך מראש, אל תידלק עליי כי אני אומר מה שאני חושב..
בכל אופן
זיופים, הקטע ריק, יותר מדי ריוורב בבייס ליין
נמרח על יותר מדי זמן בלי שום כיוון
דרושה עבודת מאסטרינג דחופה
אבל מה שכן
אם תוסיף עוד כמה פרקשנים, ליינים ועוד כמה מלודיות
לפי דעתי יש פוטנציאל אבל תצטרך לעבוד קשה... |
|
|
| ADiSH |
את הריוורב אני יכול להוריד למרות שלא ממש מפריע לי..
איפה יש זיופים? במלודיה?
ואתה יודע שלא גמרתי אם זה, נכון?:toocool:
זה רק ההתחלה של הטראק:tongue2 |
|
|
| Sniper |
| לא יודע מה אתם רוצים ממני אני דיי אהבתי וגם אני אהבתי תמישחק הזה שעשית עם כמו שמיכאל אמר "המקלות" חחחחחח |
|
|
|
|