return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עוד סקיצה..
View this Thread in Original format
ADiSH
משהו שאני עובד עליו עם הפרוטי החדש שלי..:tongue2

כאן

הערות יתקבלו בברכה:D
TTman
וואלה אחי, זה פצצה
איך אץה עושה את זה?
תסביר לי, אני רוצה גם לעשות
Flotser
בהתחלה הקשבתי
ברמקולים המאעפנים שלי
ורציתי להגיד לך שזה חמוד,
ושהבאסליים שלך הוא מוניטיני מדי ובלה בלה

אבל באוזניות זה נשמע הרבה יותר טוב
והבאסליין נשמע ממש טוב
למרות שהפאטרן שבחרת לו מזכיר קצת את
"ARE YOU READY!??!!?"
:)

ובכלל בלי קשר
אהבתי את המשחקים האלה עם ה"מקלות" האלה או מה שזה :)

וגם המנגינה שמגיעה בסוף
ממש סבבי
אבל אני אומר היה נחמד כבר מההתחלה להוסיף לה איזה שכבה מאיזה האוקטבה אחרת
אבל זה סתם אני...אז אל תתייחס

בקיצור בהצלחה אחי
ותשים את זה פה שוב כשתסיים

quote:
Originally posted by TTman
וואלה אחי, זה פצצה
איך אץה עושה את זה?
תסביר לי, אני רוצה גם לעשות


ואחי, הוא אמר הוא עשה את זה עם פרוטי :)

שזה
www.fruityloops.com
אם זה מעניין אותך תוריד מאיפה שהוא את התוכנה ותנסה ללמוד
או כל תוכנה אחרת,
אני ממליץ על זאתי כל מקרה
ADiSH
quote:
Originally posted by Flotser

ואחי, הוא אמר הוא עשה את זה עם פרוטי :)

שזה
www.fruityloops.com
אם זה מעניין אותך תוריד מאיפה שהוא את התוכנה ותנסה ללמוד
או כל תוכנה אחרת,
אני ממליץ על זאתי כל מקרה


האמת שזה כבר
www.flstudio.com

אבל לא משנה..
Flotser
ואני מתפלא למה הם לא מעדכנים את האתר
:p
Vortex_SA
זה דיי נחמד, אבל יש לך זיופים בעלייה והטראק דיי חסר כזה, לא יודע, חסרים לי הרבה דברים, פרקשיינים וכל מיני...
Gil Shwarts
טוב
אחרי כמה האזנות
הנה התגובה שלי
אני אומר לך מראש, אל תידלק עליי כי אני אומר מה שאני חושב..

בכל אופן
זיופים, הקטע ריק, יותר מדי ריוורב בבייס ליין
נמרח על יותר מדי זמן בלי שום כיוון
דרושה עבודת מאסטרינג דחופה

אבל מה שכן
אם תוסיף עוד כמה פרקשנים, ליינים ועוד כמה מלודיות
לפי דעתי יש פוטנציאל אבל תצטרך לעבוד קשה...
ADiSH
את הריוורב אני יכול להוריד למרות שלא ממש מפריע לי..
איפה יש זיופים? במלודיה?

ואתה יודע שלא גמרתי אם זה, נכון?:toocool:
זה רק ההתחלה של הטראק:tongue2
Sniper
לא יודע מה אתם רוצים ממני אני דיי אהבתי וגם אני אהבתי תמישחק הזה שעשית עם כמו שמיכאל אמר "המקלות" חחחחחח
ADiSH
שיניתי כמה דברים, וגיל
אם תגיד לי מה מזייף, אז זה יעזור..

http://crap.fasthost.tv/download.htm

ואם זה לא עובד תנסו כאן

http://www.sectionz.com/detail.asp?rtype=mp3&SZID=7483
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement