|
Nature One (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
ik ben als het goed is van de partij dit jr... ga met 2 vrienden en een auto en een tent feestje bouwen!!!!
wie nog meer? |
|
|
| magrec |
| owja als je gaat moet je in de buurt van de partyflock bende gaan zitten. Schijnt dat ze daar met bosjes tegelijk "out" gaan |
|
|
| Bellie |
| vorig jaar was ik voor het eerst geweest en tot nu toe is het nog steeds het vetste feest waar ik ooit ben geweest. Echt 1 groot gekkenhuis. Ben dit jaar dus ook uiteraard weer van de partij :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
owja als je gaat moet je in de buurt van de partyflock bende gaan zitten. Schijnt dat ze daar met bosjes tegelijk "out" gaan |
haha ja net als op Dancevalley, al die leeuwarder PF lui zwaar aan de Ket :D |
|
|
| jploveparade |
| Ga als het kan met de bus, dan kun je je dope meenemen zonder bang te hoeven zijn voor mega boetes en dergelijke :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ga als het kan met de bus, dan kun je je dope meenemen zonder bang te hoeven zijn voor mega boetes en dergelijke :) |
Ok we weten dus bij wie we moeten zijn als we "rotzooi" nodig hebben.:toothless |
|
|
| total woot |
Ik ga ook :D
FF lijstje TA's (tot nu toe)
[edit]
Franzelare
Kamaya
Bellie
jploveparade
Total WooT
(tijs08?)
[/edit] |
|
|
| basd |
Ik ga niet...
Heb toch maar gekozen voor DV. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by total woot
Ik ga ook :D
FF lijstje TA's (tot nu toe)
Trancefool (toch?)
Basd
Franzelare
Kamaya
Bellie
jploveparade
Total WooT
(tijs08?) |
nee ik ga zelf waarschijnlijk niet :)
startte de thread alleen maar voor de info ;) |
|
|
| total woot |
Hmmz niet echt veel enthausiaste reacties meer hier...
Met nog minder dan n week te gaan, wie zijn er van de partij?
Grtz
WooT |
|
|
| Biohazard |
| aaarg verkeerd topic |
|
|
| total woot |
Ook al toont de gemiddelde TA biezonder weinig interesse in dit feest, ik weet dat sommigen wel willen weten hoe t was, vandaar dit reportje (zodat iedereen die niet is geweest snapt dat hij volgend jaar wel moet komen :D).
Vrijdagochtend om n uur of 10 vertrokken richting Rakettenbasis Pydna, na een nogal warme reis kwamen we om 4 uur aan op de camping 1 Grote zooi van duizenden mensen die allemaal hun eigen geluidsinstallatie bij zich hadden, dit varieerde van een klein autoradiotje, tot groepen die 2 vrachtwagens vol apparatuur bij zich hadden, lekker beuken op de camping dus :p.
Omdat het feest zelf pas om 8 uur begon, eerst lekker gechilled op de camping, beetje rondgelopen en gegeten. Tot onze verbazing stond de Resident van The Palace in Groningen (DJ Orchid) 2 tenten verderop, en hoorden we van hem dat hij die avond in de Thunderdome tent moest draaien).
Om half 10 uur richting de raketbasis gelopen, een wandelingetje van ongeveer 15 minuten. Binnenkomst ging makkelijk en snel, de rij was niet echt lang, en foullieren doen ze blijkbaar niet aan bij nature one :D.
Binnen gekomen gelijk naar Cosmic Gate gelopen die op t buitenpodium de boel al flink aan t opwarmen waren, ik heb niet echt lang staan luisteren want t is zo'n waanzinnig vet terrein dat je de eerste paar uur alleen maar je ogen loopt uit te kijken, het enige nummer dat ik me nog herinner van die set is Marco V - Del c:/*.MP3.
Even na tienen in de "Energy tent" terecht gekomen alwaar DJ Hypnotic een heerlijke set stond te draaien, om 11 uur toch maar naar de Thunderdome tent gelopen om onze groninger mentaal bij te staan :D Ik moet zeggen dat hij een lekkere gouwe ouwe set draaide met nummers zoals: Don't Touch That Stereo, First Rebirth en Pull Over. Om half 12 waren we t hakken zat, en zijn we naar Blank and Jones gelopen die op t buitenpodium stonden, ze draaiden zoals verwacht een lekkere set met nummers als Robert Gittelman - Things 2 Say.
Na B&J stond Nature One Inc. op het programma, en dit was eigenlijk een behoorlijke teleurstelling: 2 gasten op t podium die heel hard op een keyboard (dat niet was aangesloten) stonden te rammen, op zich wel lekkere hardtrance, maar duidelijk een cd die op de achtergrond meeliep. Dit optreden duurde een half uurtje waarna Paul van Dyk op de planning stond, en ik moet zeggen, de laatste paar keer dat ik m zag vond ik t allemaal niet zo denderend wat hij draaide, maar dit keer heeft hij t weer helemaal goed gemaakt, hij draaide een heerlijke set!! om half 2 toch weggelopn bij zn set (je moet toch kiezen als je meerdere dingen wilt zien) en naar de Century Circus Tent gelopen waar The Advent net bezig was, en jezus wat een heerlijke techno was dat!! knetterhard, goed opgebouwd en weet-ik-veel hoeveel duizend man in n tent die allemaal los gingen.
Om 2 uur begon Chris Liebing in dezelfde tent, en dat was eigenlijk voor mij ook gelijk t dieptepunt van t hele feest, na 20 minuten weggelopen, omdat ik t idee kreeg dat er n kras op zn plaat zat en na 20 minuten nog steeds de eerste minuut van de eerste plaat opstond, geloof dat ik niet de enige was, want t was aardig rustig aan t worden.
Tien voor half 3 dus naar de Slinky-bunker gelopen waar Woody van Eijden stond te draaien, hij draaide een heerlijke set met bijv. Vimana - We Came en voor mij als hoogtepunt de Ronski Speed Remix van Binary Finary.
Om een uur of 3 toch nog even naar Sascha gelopen die op t buitenpodiun stond te draaien, kan me niet echt concreet dingen herinneren, was wel lekker.
Eigenlijk meteen doorgelopen naar de Energy-Tent waar DJ Pherentic stond te draaien hij draaide een heerlijke set met nummers als: Samba del Costa, No Regular en Obsession (Frank Biazzi Remix).
Daarna (uur of 4 half 5) nog even wat rondgelopen op het terrein en richting camping gelopen, alwaar t feest ook nog steeds bezig was :D
Aangezien op de camping de muziek ook 24/7 aanstaat niet echt veel geslapen, daarnaast was t 's ochtends om 10 uur al 30 graden, en dan lig je toch iets minder lekker in je tentje :D.
Zaterdagochtend samen met 2 russen die naast ons stonden richting zwembad in Kastellaun (nabijgelgen dorpje). ruim n uur in de rij gestaan, maar t was de moeite waard, op iedere hoek van t bad stond een 2 meter hoge speakerzuil die ervoor zorgde dat ook in t zwembad het feestje door kon gaan...
Om een uur of 5 terug naar de camping, gebarbequed omgekleed en om n uur of 7 weer naar de basis voor anderhalf uur Kai Tracid.
Kai was vooral bezig met promotie van zn eigen label hij draaide nummers als Trance and Acid, Acid Headcracker, Revelation, Hardcore Will Never Die (Derb rem) en Airport.
Daarna, om half 9 begon ook op t buitenpodium Tillmann Uhrmacher.
en men wat kan die gast gruwelijk lekker draaien, een set waarin alles voorbijkwam van progressive tot techno en van uplifting tot hardtrance, hij draaide nummers als: Happyness, Clocks, Boomerang en Free.
even na elven naar Gayle San gelopen, ze stond in de Century Circus, en die was AF GE LADEN !! Ik weet nu ook waarom, dit was absoluut mijn heldin van Nature One, ik had nog nooit zo iets gehoord, de vetste hardste lekkerste en vooral beste techno die ik ooit gehoord heb, mn verstand ging op nul en ik kon gewoon niet meer ophouden met dansen.
om 12 uur naar t buitenpodium gelopen (wegens oververhitting :))
en: Voodoo en Serano feat. Sistem (live) gaf daar n "optreden" dit optreden -in tegenstelling tot dat van NatureOne Inc.- was wel live, en goed ook! 3 gasten met een leeg olievat en 2 stokken, een gast met een kongo, een met keyboard en een achter de draaitafels, heerlijke show, goed geluid, en mooie effectjes.
Half een tot half 2 heerlijk op n grasveld zitten chillen en waanzinnig mooie vrouwen zitten kijken :D
Om half 2 was t tijd voor Adam Beyer in de Century Circus en wederom een waanzinnige set!! ik denk dat ik dit zn beste set vind die ik ooit gehoord heb het ging maar door en door en door, t dak van de tent ging eraf (en hard ook).
Na Adam Beyer was t de beurt aan Hardfloor, maar toen waren we zo goed als uitgeput van t stampen op Beyer en zijn we naar de Groovalistic Garden gelopen, daar werd door Aquasky heerlijke Drumm & Bass gedraaid waar lekker op gechilled kon worden, (en zoals bleek was t ook goede muziek om op te kleffen etc, overal lagen stelletjes dingen te doen die, naja, punt is duidelijk :p).
Daarna even wat gegeten en om rond n uur of 4 naar Monica Kruse die eveneens een heerlijke set weg stond te geven 
Vervolgens om half 6 naar Dumonde op t Buitenpodium, en wederom heerlijke hardtrance, de heren van Dumonde bewezen wederom dat ze de draaitafels tot in de puntjes beheersen, waanzinnige mixen en geniale effectjes.
Om 6 uur uitgeput en voldaan terug gekropen naar de camping, alwaar -jawel- nog steeds volop gebeukt werd.
Paar uurtjes slaap gepakt en om 10 uur weer richting Groningen vertrokken.
Al met al het mooiste feest dat ik ooit heb meegemaakt, ik heb nog nooit zoveel compleet gestoorde en enthausiaste mensen bij elkaar gezien, en ondanks t feit dat er niet gefouilleerd werd, geen knokpartijen of welke vorm van arelaxed gedrag dan ook meegemaakt.
Beoordeling:
Sfeer: 10
Geluid: 11
Aankleding: 8
Voorzieningen: 9
Totaalplaatje: 10
Grtz
WooT |
|
|
|
|