return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Meer foto's van Tiësto @ Godskitchen
View this Thread in Original format
pipi
Hallo TA'ers

De foto's van het geweldige avondje Godskitchen te Birmingham stonden al online op http://www.nila.nl en http://mich.50megs.com maar nu nog meer foto's op onderstaande site!

Misschien tot zaterdag @ Kremlin met let op: Tiesto & Scott Bond!

Greetz Pipi
NILA.NL
Yo Pieps!
Ik ga meteen ff een kijkje wagen....
Akira
ziet er wel weer grappig uit :D
Bouma-Bros
Pipi 4 president!!
pipi
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Pipi 4 president!!


Heren Bouma,

Mocht ik ooit gevraagd worden voor president dan zal ik die
ambt natuurlijk nooit alleen kunnen vervullen. Een logisch vervolg is dan ook dat ik mijn 2 broers vraag om me te ondersteunen bij deze functie. :)
Moet je voorstellen dat wij aan de macht komen........(slaap er gerust een nachtje over!)

Denkende aan deze gedachte groet ik u beiden en zeg ik tot morgen.

Voor alle belangstellenden: de foto's van het bevrijdingsfestival in Vlissingen waar Tiësto dit jaar zijn kunsten mocht vertonen staan nu online. Ik waarschuw........heel veel El Sandro en heel veel Pipi.

Have fun!
Greetz Pipi
pipi
quote:
Originally posted by NILA.NL
Yo Pieps!
Ik ga meteen ff een kijkje wagen....


Yo Baron van Nilapuntenel,

Zijn de foto's bevallen? De volgende keer ga je gewoon weer mee want er ontbrak een bepaalde gezelligheid die er de vorige keer wel was.

Als ik het goed begrijp zie ik u morgenavond te Kremlin waar 2 helden samen voor een geweldig avondje gaan zorgen......

Greetz Pipov!
NILA.NL
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Pipi 4 president!!


Pipi in Oranje!!!!
NILA.NL
quote:
Originally posted by pipi


Yo Baron van Nilapuntenel,

Zijn de foto's bevallen? De volgende keer ga je gewoon weer mee want er ontbrak een bepaalde gezelligheid die er de vorige keer wel was.

Als ik het goed begrijp zie ik u morgenavond te Kremlin waar 2 helden samen voor een geweldig avondje gaan zorgen......

Greetz Pipov!


Foto's zijn zeer zeker goed bevallen, zag er weer erg gezellig uit allemaal!
Ik hoop er de volgende keer ook weer bij te zijn, om de leegte die door mijn absentie was gevallen, op te vullen... ;)

Morgenavond is inmiddels vanavond geworden, dus....
TOT VANAVOND!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement