|
Armin Van Buuren - Communication (Gil Schwartz Chillout Mix)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
ובכן
אני מציג כאן גירסא טיפה שונה ממה שאני הולך לשלוח לארמין בדואר
הגירסא שונה אך ורק באיכות הסאונד והמאסטרינג..
תהנו
Communication (Chillout Mix) |
|
|
| MoSH_MaN |
מוריד ואז שומע ועושה אדיט להודעה
:P
וואי וואי איזה אטמוספרה.......התחלה ממש טובה
זרימה מעולה
יופי של טראק
אחלה ברייקדואן
וכניסה טובה של המלודיה
אהבתי את הסאמפל
:toocool: |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה אחי
זו השקעה של כמה עשרות שעות...
ואם ייצא לך לשמוע את הגירסא עם הסאונד היותר איכותי
אתה תאהב את זה יותר :)
שוב תודה |
|
|
| Sniper |
מוריד
*.Edit.*
וואי באמת יצא יפה אחי
שיחקת אותהההה אהבתיייי
חבל על הזמן |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה אחי
אני רק מקווה שגם ארמין יחשוב ככה :)
שיט איזה בעסה למה לא סיימתי את זה לפני המסיבה שלו יום שישי??
הייתי יכול לתת לו את הדיסק ביד ועכשיו אני צריך לבזבז כסף ולשלוח לו את זה בדואר! |
|
|
| TTman |
מוריד אחי
תגובה בהמשך |
|
|
| TTman |
בואנה אחי... ממש ממש יפה
אהבתי מאוד
אבל האיכות לא משהו
אז אם תוכל להעלות את זה באיכות טובה יותר... זה יהיה טוב
אני אצרוב את זה לאוטו, בסאב, ליגהההההההה
בדיוק זה בא לי בזמן, אני עכשיו מכין דיסק של צ'יל לאוטו, אז אולי אני אכניס את זה לדיסק |
|
|
| Gil Shwarts |
| הגירסא היותר איכותית מוטסת בדואר ללייבל של ארמין ידידי לכן זה בלתי אפשרי כרגע |
|
|
| TTman |
סבבה אחי, יש לי זמן
תעלה בזמך הפנוי, אבל תודיעי, כדי שאני אדע |
|
|
| AnthemFreak |
גיל..
סה"כ אני לא מת על הסגנון..
אבל אני חושב שבתור טראק בסגנון הזה הוא יפה ובנוי כהלכה..
נשמע מקצועי ביותר |
|
|
| NyKoN |
ליגה אחי
ממממממש מצוין
מאיזושהי סיבה אבל הבאסים נשמעים לי יותר מדי חזקים
זה רק אני? |
|
|
|
|