return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Armin Van Buuren - Communication (Gil Schwartz Chillout Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
ובכן
אני מציג כאן גירסא טיפה שונה ממה שאני הולך לשלוח לארמין בדואר
הגירסא שונה אך ורק באיכות הסאונד והמאסטרינג..

תהנו


Communication (Chillout Mix)
MoSH_MaN
מוריד ואז שומע ועושה אדיט להודעה
:P


וואי וואי איזה אטמוספרה.......התחלה ממש טובה
זרימה מעולה
יופי של טראק
אחלה ברייקדואן
וכניסה טובה של המלודיה
אהבתי את הסאמפל

:toocool:
Gil Shwarts
תודה אחי
זו השקעה של כמה עשרות שעות...
ואם ייצא לך לשמוע את הגירסא עם הסאונד היותר איכותי
אתה תאהב את זה יותר :)


שוב תודה
Sniper
מוריד



*.Edit.*

וואי באמת יצא יפה אחי
שיחקת אותהההה אהבתיייי
חבל על הזמן
Gil Shwarts
תודה אחי
אני רק מקווה שגם ארמין יחשוב ככה :)


שיט איזה בעסה למה לא סיימתי את זה לפני המסיבה שלו יום שישי??
הייתי יכול לתת לו את הדיסק ביד ועכשיו אני צריך לבזבז כסף ולשלוח לו את זה בדואר!
luckystrike
אהבתי
TTman
מוריד אחי
תגובה בהמשך
TTman
בואנה אחי... ממש ממש יפה
אהבתי מאוד
אבל האיכות לא משהו

אז אם תוכל להעלות את זה באיכות טובה יותר... זה יהיה טוב
אני אצרוב את זה לאוטו, בסאב, ליגהההההההה
בדיוק זה בא לי בזמן, אני עכשיו מכין דיסק של צ'יל לאוטו, אז אולי אני אכניס את זה לדיסק
Gil Shwarts
הגירסא היותר איכותית מוטסת בדואר ללייבל של ארמין ידידי לכן זה בלתי אפשרי כרגע
TTman
סבבה אחי, יש לי זמן
תעלה בזמך הפנוי, אבל תודיעי, כדי שאני אדע

AnthemFreak
גיל..
סה"כ אני לא מת על הסגנון..
אבל אני חושב שבתור טראק בסגנון הזה הוא יפה ובנוי כהלכה..
נשמע מקצועי ביותר
NyKoN
ליגה אחי

ממממממש מצוין

מאיזושהי סיבה אבל הבאסים נשמעים לי יותר מדי חזקים
זה רק אני?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement