return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Armin Van Buuren - Communication (Gil Schwartz Club Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
גירסת הקלאב :)

Communication (Club Mix)
Scorchio
מוריד ....
תגובה בהמשך
MoSH_MaN
מוריד ויגיב יותר מאוחר

אם זה ברמה של של הצ'ילהאוט מיקס אני ישמח


גם אני לא ממש אהבתי
קודם זה לדעתי יותר מייייייייידי חזק......
עכשיו המלודיה הבליד שלה מצויין אבל שנכנס ה
main theme
נכנס קצב רע והמלודיה לדעתי צריכה להתפתח יותר ולהיות יותר מושקעת ,לא שאני יותר טוב אבל עדיין

/:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מוריד ויגיב יותר מאוחר

אם זה ברמה של של הצ'ילהאוט מיקס אני ישמח



אני מקווה :)
המנטליות שלו שונה...
Scorchio
טוב שמע גיל מצטער להגיד לך את זה אבל לא אהבתי בכלל
הטראק מתחיל עם קצב טוב ובאסליין אחלה
אבל המלודיה לא מושקעת וחסר איזה בילד-אפ עצבני שישלים את העבודה
זה בערך כמו
GTR - Mistral
מלודיה טובה אבל לא מושקעת.

בקיצור אם תשפר טיפה את המלודיה יש לזה פוטנציאל להיות ממש אחלה מיקס.
The Master
i dont understand a word of what you people are saying, but this mix is excellent. thanks gil. :D

oh, for some strange reason i love your shivolet - basade mix too :crazy:
Gil Shwarts
this mix isn't exellent mate :)

בכל אופן
זה כמעט ממש ההיפך מהצ'יל מיקס :)
חזק בטירוף
בזמן האחרון באים לי הפכים כאלה משום מקום..

עבדתי קצת על הקטע, שיפרתי, הוספתי, קיצרתי...
נעלה בהזדמנות..
HyPeRSoNiC
ואללה באמת חיפשתי איזה רמיקס עצבני לטראק הזה..... משהו שיתן בראש!!!

מוריד..............

שומע..........


ממממממממממ
נחמד...... היו לך הצלחות יותר גדולות
אני חושב שהבעיה היא מה שצח אמר.... לא מושקע מספיק, לא מתפתח מספיק.....
גם הקצב לא כ"כ מתאים למלודיה.......

נו טוב..... נשמע את הגירסא החדשה.... כשתעלה אותה.....
Sniper
תאמת שלא אהבתי את זה אחי
לא יודע משו מציק לי שם
אני ישמע את זה שוב יותר מאוחר
The Master
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
this mix isn't exellent mate :)


you´re right gil, its the chillot out mix that is excellent, thanks!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement