|
Armin Van Buuren - Communication (Gil Schwartz Club Mix)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
מוריד ....
תגובה בהמשך |
|
|
| MoSH_MaN |
מוריד ויגיב יותר מאוחר
אם זה ברמה של של הצ'ילהאוט מיקס אני ישמח
גם אני לא ממש אהבתי
קודם זה לדעתי יותר מייייייייידי חזק......
עכשיו המלודיה הבליד שלה מצויין אבל שנכנס ה
main theme
נכנס קצב רע והמלודיה לדעתי צריכה להתפתח יותר ולהיות יותר מושקעת ,לא שאני יותר טוב אבל עדיין
/: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מוריד ויגיב יותר מאוחר
אם זה ברמה של של הצ'ילהאוט מיקס אני ישמח |
אני מקווה :)
המנטליות שלו שונה... |
|
|
| Scorchio |
טוב שמע גיל מצטער להגיד לך את זה אבל לא אהבתי בכלל
הטראק מתחיל עם קצב טוב ובאסליין אחלה
אבל המלודיה לא מושקעת וחסר איזה בילד-אפ עצבני שישלים את העבודה
זה בערך כמו
GTR - Mistral
מלודיה טובה אבל לא מושקעת.
בקיצור אם תשפר טיפה את המלודיה יש לזה פוטנציאל להיות ממש אחלה מיקס. |
|
|
| The Master |
i dont understand a word of what you people are saying, but this mix is excellent. thanks gil. :D
oh, for some strange reason i love your shivolet - basade mix too :crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
this mix isn't exellent mate :)
בכל אופן
זה כמעט ממש ההיפך מהצ'יל מיקס :)
חזק בטירוף
בזמן האחרון באים לי הפכים כאלה משום מקום..
עבדתי קצת על הקטע, שיפרתי, הוספתי, קיצרתי...
נעלה בהזדמנות.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה באמת חיפשתי איזה רמיקס עצבני לטראק הזה..... משהו שיתן בראש!!!
מוריד..............
שומע..........
ממממממממממ
נחמד...... היו לך הצלחות יותר גדולות
אני חושב שהבעיה היא מה שצח אמר.... לא מושקע מספיק, לא מתפתח מספיק.....
גם הקצב לא כ"כ מתאים למלודיה.......
נו טוב..... נשמע את הגירסא החדשה.... כשתעלה אותה..... |
|
|
| Sniper |
תאמת שלא אהבתי את זה אחי
לא יודע משו מציק לי שם
אני ישמע את זה שוב יותר מאוחר |
|
|
| The Master |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
this mix isn't exellent mate :)
|
you´re right gil, its the chillot out mix that is excellent, thanks! |
|
|
|
|