|
???איך החתימה שלי
|
View this Thread in Original format
| TTman |
הכנתי אותה לבד
מחכה לתגובות |
|
|
| KrazyDJs |
כמו שאמרתי לך בת'רד הקודם
חתימה פצצה...
תתחדש אחי..[ בשנית... ] |
|
|
| Hell_Copter |
צהוב לטי טי... צבע שאני לא רגיל לראות :)
יצא בנזונה
רק חבל שפתחת על זה עוד ט'רד
אבל בקטנות |
|
|
| oDrori |
הופה יש לך טרטי משמע בחתימה.... חחחחחח אהבתי מאוד
תחדש אחי |
|
|
| TinkerbeL |
כמה סיליקון!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כמה סיליקון!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes: |
מה רק על זה את מסתכלת?????? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
מה רק על זה את מסתכלת?????? |
מה לעשות
זה הכי בולט!!!!!!!
חחח
אבל חתימה יפה |
|
|
| Rising |
תתחדש על החתימה אחי
אהבתי את ה"גלגלים" ;) |
|
|
| DjChook |
אהמ כרדיט אהמ
לפחות קצת.... אהמ |
|
|
| AnthemFreak |
תחדש אחי..
יצא יפה:) |
|
|
|
|