|
Winnaar van de MP3 Mix Contest bekendgemaakt!!! (+MP3s) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| k snap er niks van, waar kan ik die mixen nou halen?:conf: |
|
|
| Duke2003 |
| k snap er niks van, waar kan ik die mixen nou halen?:conf: |
|
|
| DJ_Siesta |
weet ik niet
weet ik niet
weet ik niet
:D |
|
|
| Switch |
| de links werken nog niet, morgen pas.... :( |
|
|
| robin |
hmm k zie dat ik een beetje bescheiden geweest ben met mijn cijvers,
herzien gaat niet meer helaas, anders hadden de cijvers zeker hoger uitgevallen
cijvers zien jullie vanzelf wel
mijn nr 1 Jesse ! gewoon een lekkere mix, sluit mij aan bij siesta, hoewel die duidelijk meer technische kennis heeft, geen moment dat ik dacht van aii dat ging ff fout of kut plaat :whip: gave mix, t plaatje klopt 7.8
mijn nr's 2 Switch en Chicane, zijn beide goede mixen, hoewel die van Switch meer mijn persoonlijke smaak is 7.5
mijn nr 4 Nielz, minder goed dan de nrs 1, 2 en 2 maar als nog wel oke 7.0
mijn nr 5 regrooved, geen mix die ik vaker ga luisteren, t klopt wel maar.. geef m alsnog een 6.8
mijn nr 6 baily, klinkt echt verschrikkelijk.. hoe kan ik ooit beoordelen hoe de overgangen zijn met dat geruis en getik dr door, heb m uit beleefdheid toch nog een 6.7 gegeven, onderaan, PUUR UIT BELEEFDHEID heb m ook niet eens helemaal geluisterd
@ 1 Re-Grooved - van harte gefeliciteerd, misschien ben ik volgende keer ook overtuigt, ga zo door :)
@ 2 Chicane - applaus :)
@ 3 Nielz - applaus :)
@ 3 Jesse - voor mij heb je gewonnen, blijf zo door gaan :)
@ 4 Switch - applaus lekkere mix
@ 5 Bailey - zoek een goede recorder :(
@ 6 Cosmic Guy - jij verdient hoger, zeker hoger dan bailey blijf oefenen :)
groet
robin |
|
|
| Cosmic Guy |
Hmz, ik had het wel een beetje verwacht. Maar thanks to the jury voor t beroordelen enzo. En het is misschien wel goed om de cijfers/kritieken van de jury hier neer te zetten (naast Robin en Siesta), want daar heb ik (en anderen) misschien wat aan in de toekomst.
Ciao |
|
|
| Switch |
| de mixen zijn beschikbaar :) |
|
|
| SnuggLe |
| Lijkt wel of Bailey afgezeken wordt vanwege zijn stijlkeuze. Beetje jammer...(of ben ik nu dronken? Heb wel wat op)... gaat toch om mixtechniek? |
|
|
| Switch |
| nee het gaat erom dat het heel erg slecht opgenomen is.... |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
DJ endeavour,
Denk es om je tellen, 1,2,3,4 etc. Veel mixen zijn aardig goed. Maar dat tellen moet je nog ff op letten
Cijfer: 7.5 |
Heb je een aantal voorbeelden? |
|
|
| Flipper01 |
Ik vond ook al dat Regrooved het beste setje was!! Gefeliciteerd!!
En als je weer eens wat leuks hebt gemixed post het dan hier, want dergelijk lekkere setjes willen we (ik iig wel) graag horen!! |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by Switch
nee het gaat erom dat het heel erg slecht opgenomen is.... |
moet ook wel toegeven dat het absoluut heel erg kut klinkt.
weet nog steeds niet waar aan dat ligt, lijkt me niet dat het aan m soundcard kan liggen als het wel gewoon zuiver uit mn boxen komt.
als ik (ooit) nog eens een goeie recorder vind, dan zal ik m opnieuw opnemen. weet zeker dat ik dan ga winnen :D :D :D |
|
|
|
|