return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Winnaar van de MP3 Mix Contest bekendgemaakt!!! (+MP3s) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Duke2003
k snap er niks van, waar kan ik die mixen nou halen?:conf:
Duke2003
k snap er niks van, waar kan ik die mixen nou halen?:conf:
DJ_Siesta
weet ik niet

weet ik niet

weet ik niet

:D
Switch
de links werken nog niet, morgen pas.... :(
robin
hmm k zie dat ik een beetje bescheiden geweest ben met mijn cijvers,
herzien gaat niet meer helaas, anders hadden de cijvers zeker hoger uitgevallen

cijvers zien jullie vanzelf wel

mijn nr 1 Jesse ! gewoon een lekkere mix, sluit mij aan bij siesta, hoewel die duidelijk meer technische kennis heeft, geen moment dat ik dacht van aii dat ging ff fout of kut plaat :whip: gave mix, t plaatje klopt 7.8
mijn nr's 2 Switch en Chicane, zijn beide goede mixen, hoewel die van Switch meer mijn persoonlijke smaak is 7.5
mijn nr 4 Nielz, minder goed dan de nrs 1, 2 en 2 maar als nog wel oke 7.0
mijn nr 5 regrooved, geen mix die ik vaker ga luisteren, t klopt wel maar.. geef m alsnog een 6.8
mijn nr 6 baily, klinkt echt verschrikkelijk.. hoe kan ik ooit beoordelen hoe de overgangen zijn met dat geruis en getik dr door, heb m uit beleefdheid toch nog een 6.7 gegeven, onderaan, PUUR UIT BELEEFDHEID heb m ook niet eens helemaal geluisterd

@ 1 Re-Grooved - van harte gefeliciteerd, misschien ben ik volgende keer ook overtuigt, ga zo door :)
@ 2 Chicane - applaus :)
@ 3 Nielz - applaus :)
@ 3 Jesse - voor mij heb je gewonnen, blijf zo door gaan :)
@ 4 Switch - applaus lekkere mix
@ 5 Bailey - zoek een goede recorder :(
@ 6 Cosmic Guy - jij verdient hoger, zeker hoger dan bailey blijf oefenen :)

groet

robin
Cosmic Guy
Hmz, ik had het wel een beetje verwacht. Maar thanks to the jury voor t beroordelen enzo. En het is misschien wel goed om de cijfers/kritieken van de jury hier neer te zetten (naast Robin en Siesta), want daar heb ik (en anderen) misschien wat aan in de toekomst.

Ciao
Switch
de mixen zijn beschikbaar :)
SnuggLe
Lijkt wel of Bailey afgezeken wordt vanwege zijn stijlkeuze. Beetje jammer...(of ben ik nu dronken? Heb wel wat op)... gaat toch om mixtechniek?
Switch
nee het gaat erom dat het heel erg slecht opgenomen is....
Chicane
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
DJ endeavour,

Denk es om je tellen, 1,2,3,4 etc. Veel mixen zijn aardig goed. Maar dat tellen moet je nog ff op letten

Cijfer: 7.5


Heb je een aantal voorbeelden?

Flipper01
Ik vond ook al dat Regrooved het beste setje was!! Gefeliciteerd!!
En als je weer eens wat leuks hebt gemixed post het dan hier, want dergelijk lekkere setjes willen we (ik iig wel) graag horen!!
Bailey
quote:
Originally posted by Switch
nee het gaat erom dat het heel erg slecht opgenomen is....


moet ook wel toegeven dat het absoluut heel erg kut klinkt.
weet nog steeds niet waar aan dat ligt, lijkt me niet dat het aan m soundcard kan liggen als het wel gewoon zuiver uit mn boxen komt.

als ik (ooit) nog eens een goeie recorder vind, dan zal ik m opnieuw opnemen. weet zeker dat ik dan ga winnen :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement