return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
AEL is van plan zelfmoordacties te steunen
View this Thread in Original format
blighty
Mijn beste mede-TA's, leest u dit eens:

De Nederlandse tak van de Arabische Europese Liga (AEL) is van plan geld te doneren aan Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen. Volgens bestuurslid Nabil Marmouch en kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih zal de AEL op alle mogelijke manieren Palestijnen steunen die ''streven naar rechtvaardigheid''.

De AEL-NL steunt ook de Al Aqsa-beweging, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas door de Nederlandse staat zijn geblokkeerd. Cheppih: "Die geblokkeerde gelden zijn fondsen voor familieleden van omgekomen martelaren. Wat is daar strafbaar aan?" Zelfmoordacties in Israël zijn volgens AEL-NL een legitiem verzetsmiddel. "Er is daar een verzetsstrijd gaande. Verzet, hoe dat dan ook wordt gevoerd, is legitiem," aldus Marmouch.

Volgens de beide AEL'ers zijn er geen onschuldige burgers in Israël: ''omdat alle burgers in Israël bezetters zijn''.

Volgens VVD-Kamerlid Wilders tonen deze uitspraken nog maar eens aan wat voor figuur Mohammed Cheppih, de kandidaat voorzitter van de AEL, is: ''Een keuze voor de AEL onder zijn leiding is een keuze voor het verharden van de verhouding tussen moslims en niet-moslims in dit land. Dat draagt niet bij aan de integratie."

Ik wil niet lullig doen maar ik krijg een beetje de schijt aan alles wat met moslims van doen heeft. Ik ga niet generaliseren maar dit is toch wel heel heel erg :(

Jullie reacties?

Greetings,
Blighty
Flipper01
Belachelijk!!
Ik vind de Moslimcultuureen gevaarlijk broeinest..
Die extremisten zien alles als een aanslag op de islam en in het kader van de Jihad is alles gerechtvaardigd. Gelukkig staat het meerendeel van de moslims vrij normaal tegenover andere/niet gelovigen, maar hoeveel is er nodig om ze over de streep te trekken. Als er al geld gegeven wordt om zelfmoordaanslagen te plegen wat is dan de volgende stap??
Het geloof is een bron van problemen en dan met name de moslims..
Nabistai
Mijn reactie?

DE AEL !
raoel
Die zelfmoordaanslagen zijn natuurlijk waanzin.
En om dat te gaan steunen is alles behalve goed.
Ik vraag me ook af, waarom zitten die moslims hier in Europa en niet in hun eigen land als ze hun zo graag willen steunen.

De Moslim cultuur loopt jaren achter (zoals P Fortuyn ook al zei).
Ze zijn ervan overtuigd dat in een paradijs komt als je een martelaar bent. Een mooie gedachte, maar ik denk dat je er weinig aan hebt als dat ding ontploft.

Echter ben ik wel VOOR de Palesstijnen!
Het is gewoon zo dat de joden de bezetters van hun land zijn.
Zij willen hun land terug en krijgen dat niet. Terugvechten valt niet mee met 3 propjesschieters en een geweer tegen de talloze tanks en kannonen van Israël.
Het ergste van alles is nog dat wij, de westerse wereld, geld geven aan Israël om die wapens te kopen.
Nu vechten hun terug d.m.v. zelfmoordaanslagen. Ik keur dit niet goed., maar ergens kan ik deze mensen toch wel snappen.
eieregooie
quote:
Originally posted by blighty
Volgens de beide AEL'ers zijn er geen onschuldige burgers in Israël: ''omdat alle burgers in Israël bezetters zijn''.

Hahaha! Wat een bull!
raoel
quote:
Originally posted by eieregooie
Hahaha! Wat een bull!

Leg is uit dat dat niet zo is dan?

OK, het is misschien wel wat overdreven.
Maar in feite is het wel waar. Het land is eigenlijk van de palestijnen. En de joden zijn daar maar gaan wonen omdat het "het beloofde land" zou zijn.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by raoel
Leg is uit dat dat niet zo is dan?

OK, het is misschien wel wat overdreven.
Maar in feite is het wel waar. Het land is eigenlijk van de palestijnen. En de joden zijn daar maar gaan wonen omdat het "het beloofde land" zou zijn.

Hhhmmm zullen we allemaal dan ook maar zelfmoordacties op amerika uitvoeren. Die zijn tenslotte ook niet de "rechtmatige" bewoners, geloof dat het europeanen waren die op een gegeven moment zeiden dit is van ons... Ow wacht nee, dat betekent dat wij eigenlijk verantwoordelijk zijn, laat ze ons maar opblazen...

GreetZ, DC
Valhalla
las het als op fok. dat ze die mannetjes ook maar snel op de lijst met terroristen zetten en oppakken.
arjoderoon
was van te voren te verwachten. eerst de mensen lekker paaien met zoete praatjes enzo en dan je ware aard laten zien.
ben benieuwd waar dit heen gaat. ze proberen hier nu net zo'n cultuur en sfeer te kweken als op ambon waar de moslims en de christenen ook met mekaar op de vuist gaan. en uiteindelijk willen ze de hele wereld... (ze moesten eens met bush gaan praten, volgens mij kunnen die 2 partijen het best met elkaar vinden)

moge allah de AEL hun snor afscheren!!!!
blighty
quote:
moge allah de AEL hun snor afscheren!!!!

Volgens mij kun je voor deze opmerking binnenkort de doodstraf krijgen in Nederland als we zo doorgaan :p

New Wave
Laat die gasten van de AEL zelf maar naar dat Palastina gaan en laat ze zich zelf maar helemaal aan gort knallen.
Opflikkeren die vieze gevaarlijke mensen.
Tuig van de bovenste plank!!
Blik
ik ben voor zelfmoordacties op de AEL!!!!

ff serieus, als een toekomstige politieke partij zulke dingen doet moeten ze die meteen verbieden.

waar zijn mensen zoals Volkert van der G als je ze echt nodig hebt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement