|
2e fase (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
Profielwerkstuk eh? Dat heb ik volgend jaar ook...
En zoals veel sta ik ook alleen maar zesjes en zeventjes....en ook voor scheikunde een bescheiden 6je... |
|
|
| -=WVG=- |
Tweede Fase is best relaxt...Ik doe Ec. + Maatsch. en doe eigenlijk geen flikker en toch sta ik allemaal voldoendes :)
TIP: Stuur gewoon ALLES aan elkaar door en zorg ervoor dat anderen dossiers enzo voor je maken...Blik, Ik & Friends hebben gewoon een heel corrupt fraude-netwerk opgezet, werkt prima en is aan te bevelen...:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
haha zon bescheiden zesje ken ik ja.. een 5.5 heet dat...
voor de rest veel succes met je 2e fase mensen.. je doet er toch nix aan.. het gaat immers alleen om de scholiere die er last van hebbe.. wat verrot de overheid dat nou.. is ook bij mijn studie zow.. en maar nieuwe kut systeme invoere... ja joh doe maar...
strax weer lkkr naar den haag met me bakstenen lol |
|
|
| arno |
| Ik doe dus het profiel natuur en gezondheid + wis b2 (voor de 2e keer want vorig jaar kreeg ik ook al die klote handelings delen niet af). Het is inderdaad een goed idee om weer eens een bezoekje te brengen aan den haag. Wie was daar nog meer bij vorig jaar? |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik ben daaro wel bijgeweest in Den Haag...was wel humor op zich...
Was wel lachuh dat een paar vrienden van mij als eerste onder dat porrtje doorstormden en daaro naar binnengingne...
Ik heb er alleen maar gezopen :) |
|
|
| arno |
| Ik was dus ook als een van de eerste op het binnenhof. We zagen iedereen bij dat hek staan daar dus we dachten dat daar een of andee minister wat aan het zeggen was, dus wij er naar toe, Wordt opeens dat hek omgeduwd terwijl wij vooraan bij dat hek staan, toen moesten we dus wel naar binnen rennen om niet vertrappeld te worden onder de menigte. En eenmaal op het binnenhof aangekomen begon iedereen die ruiten in te gooien en in die fontein te klimmen. Uiteindelijk had de politie iedereen eruit gedreven, en toen zagen we dat aan de achterkant allemaal gasten, die dus zeker geen scholier waren, al die dranghekken door de ruiten hadden gekeild. Toen heb ik de rest van de middag een beetje toegekeken hoe denhaag werd gesloopt. En op het nieuws zag ik dat ze s'avonds nog bezig waren. En dat op het malieveld(of hoe je dat ook schrijft) allemaal eiren op die ministers waren gegooid. |
|
|
| Blik |
ik was ook bij de staking, was wel lachen, met iedereen naar het Binnenhof
ow ja, als je toevallig een stelletje gekken met oranje haren gezien hebt, dat was ik met een paar vrienden:D |
|
|
| Dj Lex |
| Nou nog een nadeel van de tweede fase, ik heb vanavond weer is bij een voorstelling gezeten voor CKV. Echt geweldig. Wat een stelletje klote acteurs lopen er op deze aardkloot zeg. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou nog een nadeel van de tweede fase, ik heb vanavond weer is bij een voorstelling gezeten voor CKV. Echt geweldig. Wat een stelletje klote acteurs lopen er op deze aardkloot zeg. |
haha, gelukkig ben ik klaar met CKV, kunstdossier ingeleverd, ik heb geen zorgen meer, alles is ingeleverd:D nu nog de laatste proefwerkweek met 12 proefwerken:mad: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
haha, gelukkig ben ik klaar met CKV, kunstdossier ingeleverd, ik heb geen zorgen meer, alles is ingeleverd:D nu nog de laatste proefwerkweek met 12 proefwerken:mad: |
Ik heb aan het einde van het jaar nog 8 toetsen in een toetsweek en moet nog een heel boek van ckv doornemen en maken. Kut dus!!! |
|
|
| HiGH_NrG |
Dikke teringzooi daaro op het Malieveld!
En CKV1 heb ik in de 4e al afgerond :)...is wel beter...
En ik heb 10 toetsen in die toetsenweek...waaronder frans, duits, engels en nederlands waarvoor je nixx hoeft te doen! :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dikke teringzooi daaro op het Malieveld!
En CKV1 heb ik in de 4e al afgerond :)...is wel beter...
En ik heb 10 toetsen in die toetsenweek...waaronder frans, duits, engels en nederlands waarvoor je nixx hoeft te doen! :) |
Wij krijgen voor Nederlands het hele boek nog ff net voor de vakantie lekkere getoetst, maar ik sta best goed voor nederlands, dus ik laat hem lekker hangen |
|
|
|
|