|
פשוט הייתי חייב לחלוק!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הייתי רק בראשון והוא מוזר
סבבה אתה מפוצץ את הכל... אבל מה אז?!
אני יבדוק את השאר אחר כך... |
|
|
| Rising |
הראשון משעמממממם
הזה עם הפנדלים בן זונה...:) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Rising
הזה עם הפנדלים בן זונה...:) |
קטלני אה?
לקח לי יומיים להבין שהמד הזה למטה הוא זה שקובע את העוצמה- הייתי צריך לקרוא את ההוראות
:D |
|
|
| Ariels |
הכל ממש חמוד, שיחקתי בזה בסנוקר עד שהתפנה שולחן
הכי הרג אותי הבאולינג עם הפצצה באמצע המסלול
? מה זה פה
?!!?!!? רפיח |
|
|
| Gil Shwarts |
בוא'נה בפנדלים
שלב 6 קשה רצח
הוא עוצר כל בעיטה!! |
|
|
| luckystrike |
הראשון באמת קצת מוזר ...
הפנדלים קטלני ! בן זונה :)
והבילארד נחמד שמתרגלים אבל קצת משעמם אח"כ ...
אני חוזר לפנדלים :)
אה - תודה :) |
|
|
| NyKoN |
כן בואנה
הפנדלים הזה עצבני
שלב 6 אי אפשר!!! אי אפשר להביא לו גול!!
הבאתי לו לפינה הימנית של החיבורים ב96 מייל1!!!!!! והבן זונה הזה עצר
הגענו לסדן דת' ואחרי איזה 3-4 סיבובים ככה הפסדתי
כוס עמאק |
|
|
| Triple-z |
Gridlock
מכירים?
פה צריך קצת לחשוב
אבל זה דיי כיף
שלב 27 הורג אותי |
|
|
|
|