|
Delerium - Innocente
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Juist ja ik hoorde dit nummer vanochtend op de radio en dat vind ik zwaar kut, omdat ik hem nu waarschijnlijk niet zoveel meer zal draaien, want hij wordt nu al 10000 keer op radio en tv uitgezonden.
Vind het een beetje jammer, want vind het een zeer strak nummer.
Mzzl |
|
|
| TranceFool |
Ja, ze dachten natuurlijk: "Wat we met Silence kunnen, kunnen we ook met Innocente" --->verneuken ja:(
Heb em nog niet gehoord, maar zal wel niet langer duren dan 3,5 minuten |
|
|
| HiGH_NrG |
| Silence is een super succes geweest voor Delirium...en dan denken die gasten uiteraard KASSA!!! Dus zullen ze weer gaan voor een commercieel succesje... Wel jammer op zich dat alle goeie muziek te commercieel wordt/zal worden... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja, ze dachten natuurlijk: "Wat we met Silence kunnen, kunnen we ook met Innocente" --->verneuken ja:(
Heb em nog niet gehoord, maar zal wel niet langer duren dan 3,5 minuten | ja idd zeer kort en ik geloof nog de Tiesto remix ook, maar dat weet ik niet zeker, leek er wel verdomd veel op |
|
|
| Remy D |
| Of hij nou 500 x per dag op de radio komt, het blijft een vet nummer. En ik luister toch nooit radio, alleen op mijn werk dan maar daar hebben ze Skyradio. :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Of hij nou 500 x per dag op de radio komt, het blijft een vet nummer. En ik luister toch nooit radio, alleen op mijn werk dan maar daar hebben ze Skyradio. :) |
Ja en daar draaien ze hem waarschijnlijk niet nee. Maar ik heb wel dat als een nummer veel op radio en tv wordt gedraaid dat ik hem niet meer ga luisteren achter me comp en dan is eigelijk de lol er dus alweer vanaf. |
|
|
| tango |
Ik vind de tiesto remix van dit nummer tot nu toe de beste release van 2001. Echt een top nummer....
grtz,
TNG |
|
|
| Akira |
| is dat nummer nou echt zo goed???ik zal hem toch es maar beter gaan beluisteren.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
is dat nummer nou echt zo goed???ik zal hem toch es maar beter gaan beluisteren.. |
Ik denk dat 90 % van dit forum het een strak nummer vind, dus ik zou hem idd nog maar is gaan luisteren |
|
|
| Donna |
Mja dat de trance commercieel is geworden zuigt zwaar
en innocente is idd een heel mooi nummer,ik ben nu vooral nieuwsschierig naar de marcus schultz remix,heb m nog niet gehoort
greetz |
|
|
| Boss |
Yep, zeker een goed nummer! Het is ook het eerste nummer op de revolution mix cd van tiesto, daar past 'ie ook goed op vin'k..
-lekker- :) |
|
|
| Akira |
| ik heb hem gehoord en hij is wel goed maar niet zo goed als SILENCE...:) |
|
|
|
|