|
Extrema Outdoor 2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| Deze week ff kaartje halen.... |
|
|
| Ornadel |
| I'm there, for sure! |
|
|
| T.H.C. |
| Kaartje is binnen, nu nog een terugreis\tent\slaapplek regelen. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Kaartje is binnen, nu nog een terugreis\tent\slaapplek regelen. |
Ik kan misschien 2 hotel kamers regelen.... |
|
|
| T.H.C. |
| dat zou helemaal perfect zijn natuurlijk, luk dat niet gooi ik wel slaapzak in auto ofzoiets... |
|
|
| Eye-Riz |
| helaas, ik zit dan op Antaris. Jammer, ik was graag gegaan! |
|
|
| Ornadel |
| Christopher Lawrence & Jimmy van M wil ik echt voor geen goud missen. |
|
|
| eXos |
| Kaarten zijn binnen. Nu nog ff die hotelreserverring afwachten... |
|
|
| M_Peror |
| Ik ben er uit: hier wil ik ook heen! Even kijken of Engeltje ook nog mee kan... maar ikke gaat sowieso van de partij zijn! Snel kaartjes halen... |
|
|
| ambs |
Ik ben er gelukkig ook bij!! :D Lijkt me wel een leuk feestje! Alleen ff kijken hoe ik daarna thuis kom :conf:
maar ja, komt wel goed denk ik ;) |
|
|
| M_Peror |
Woei! Wilde vandaag een kaartje gaan halen, maar... hoeft niet meer! Er plofte vanochtend een mailtje in m'n box dat ik er eentje heb gewonnen! :D
/me gaat een feestje bouwen... :p |
|
|
| LeonB |
| net nieuw op dit forum, maar ik zal er ook zijn. |
|
|
|
|