return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
100
View this Thread in Original format
TTman
כמו שכולם פתחו על זה ט'רד
אז גם אני מצטרף לחגיגה

זאת ההודעה 101 שלי
תוך קצת פחות מחצי שנה
AnthemFreak
חח
פותחים תרד שיש לך הרבה פוסטים..
למשל 500 או 1000 ומעלה..
ולא על 100
אבל מזל טוב אחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חח
פותחים תרד שיש לך הרבה פוסטים..
למשל 500 או 1000 ומעלה..
ולא על 100
אבל מזל טוב אחי


ראסמי אתה צודק...
אם כל אחד יפתח על כל 100 יהיה פה בית זונות
גם לא פותחים על 500 להגיד לכם את האמת
כל אלפייה אפשר לפתוח ט'רד... אבל לא צריך להגזים עם כל מאייה
בכל אופן מזל טוב
Scorchio
בוא נכתוב על זה גם ספר חוקים אולי
סעמק תפסיקו עם זה כבר!?!
TTman
תודה אחים שלי
לא ידעתי, מצטער

תחמקו בזמנכם החופשי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בוא נכתוב על זה גם ספר חוקים אולי
סעמק תפסיקו עם זה כבר!?!


תגיד לי יש לך עצירות!?!?!?!@%?!#?!?@#$@$#^#$!@#$!%!#$@ :mad:
מה זה הלחץ הזה קיבינימאט@#?$!@#?$
DjChook
הוא עצוב כי רק עוד כמה חודשים הוא יוכל לפתוח טרד כזה

בכל מקרה, זה נראה לי הטרד הזה נפתח יותר בהומור חחח
TinkerbeL
מזל טוב!

וואי 100 תוך כמה ימים?!
luckystrike
מזל טוב ...

ואללה בדיוק באתי למחוק את הפוסטים עם הנסיונות
של החתימה אבל אז ראיתי את הט'רד הזה אז גם ככה זה
לא משנה כל כך ... :)
Sniper
מזל טוב איש:]

Triple-z
סחתיש ;)
oDrori
נו בחייכם, למי איכפת :)


תחדש אחי, עברת את אבן הדרך הראשונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement