|
100
|
View this Thread in Original format
| TTman |
כמו שכולם פתחו על זה ט'רד
אז גם אני מצטרף לחגיגה
זאת ההודעה 101 שלי
תוך קצת פחות מחצי שנה |
|
|
| AnthemFreak |
חח
פותחים תרד שיש לך הרבה פוסטים..
למשל 500 או 1000 ומעלה..
ולא על 100
אבל מזל טוב אחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חח
פותחים תרד שיש לך הרבה פוסטים..
למשל 500 או 1000 ומעלה..
ולא על 100
אבל מזל טוב אחי |
ראסמי אתה צודק...
אם כל אחד יפתח על כל 100 יהיה פה בית זונות
גם לא פותחים על 500 להגיד לכם את האמת
כל אלפייה אפשר לפתוח ט'רד... אבל לא צריך להגזים עם כל מאייה
בכל אופן מזל טוב |
|
|
| Scorchio |
בוא נכתוב על זה גם ספר חוקים אולי
סעמק תפסיקו עם זה כבר!?! |
|
|
| TTman |
תודה אחים שלי
לא ידעתי, מצטער
תחמקו בזמנכם החופשי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בוא נכתוב על זה גם ספר חוקים אולי
סעמק תפסיקו עם זה כבר!?! |
תגיד לי יש לך עצירות!?!?!?!@%?!#?!?@#$@$#^#$!@#$!%!#$@ :mad:
מה זה הלחץ הזה קיבינימאט@#?$!@#?$ |
|
|
| DjChook |
הוא עצוב כי רק עוד כמה חודשים הוא יוכל לפתוח טרד כזה
בכל מקרה, זה נראה לי הטרד הזה נפתח יותר בהומור חחח |
|
|
| TinkerbeL |
מזל טוב!
וואי 100 תוך כמה ימים?! |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב ...
ואללה בדיוק באתי למחוק את הפוסטים עם הנסיונות
של החתימה אבל אז ראיתי את הט'רד הזה אז גם ככה זה
לא משנה כל כך ... :) |
|
|
| oDrori |
נו בחייכם, למי איכפת :)
תחדש אחי, עברת את אבן הדרך הראשונה |
|
|
|
|