|
Darude gör fet musik - Dagens sanning
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Tro det eller ej, men mannen har faktiskt satt igång att producera kvalitet.... jag trodde inte på folk som sa det först...men jag tankade hans senaste album idag...och det låter fan bra....det är snarlikt med Above and beyond och nån låt är ganska lik låtarna under deras Aalto allias...
Han har helt klart lämnat sandstorm stadiet måsta jag säga och det finns ett par guldkorn på CDn...
Passing by och Bitter sweet är riktigt bra låtar...tanka dom :) tror ni kommer bli förvånade |
|
|
| XLA |
| Vad heter albumeländet? Har bara hört Sandstorm av den jeppen, vilken jag visserligen tyckte var bra, men så inihelvete uttjatad ;) |
|
|
| mindshooter |
| Det senaste heter Rush :) |
|
|
| zamson |
| får tanka det då ;) |
|
|
| ShyTrance |
| jag börjar gillar "next to you" nu :p |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| darude-next_to_you_rmx-pulse.mp3 är en bra låt... tanka den vettja.. |
|
|
| Icarus |
"Passing By" och "Bitter Sweet" är bra.
Jag tycker också om "Calm Before The Storm" från hans förra album. |
|
|
| dbl |
jasså... fan va ballt.
får ta och ladda ner när jag kommer hem
e det inte DJ Alligator project som skall börja göra riktig trance också??? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
e det inte DJ Alligator project som skall börja göra riktig trance också??? |
sånt skämtar man inte ens om |
|
|
| Icarus |
| quote: | Originally posted by mindshooter
sånt skämtar man inte ens om |
Han skulle ju göra det, med Airbase till och med. |
|
|
| Endre |
jag gör grym musik :D:p ingen annan
j/k
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
sånt skämtar man inte ens om |
jag har också hört att han är intresserad av att göra "riktig" trance, och att han skulle få hjälp med detta |
|
|
|
|