return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
AvB - yet another day (armins_downbeat_interpretation)
View this Thread in Original format
Flotser
ככה שהפורום הולך ומתמלא בספאמים חדשים,
ברצוני לתרום גם את חלקי !

סתאאאאאאאאאם
עבדתי עליכם!
:)

ברצוני לדון בשיר הזה שלדעתי הוא פשוט אחד הדברים היפים
אני פשוט לא יכול להפסיק להקשיב לו
אני יודע שכבר אמרתי את זה בטרד המלצות וגם יודע שהוא מסתובב באינטרנט כבר מלאאאאאא זמן ,אבל מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים

...

לא מוצא דבר אחד קטן לשפר פה,
קטע ענק

:wtf:
MoSH_MaN
הוא נחמד....לא יודע אם הוא יותר טוב מהאורגינל
אבל
Attention Deficit Remix....HANDS DOWN

שזה אגב דרדסן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו
Sniper
אחי ללא ספק קטע ענקקקקק
יש משהו מיוחד בוואקלים האלה של ריי

יש ככ הרבה רגש! זה פשוט מטמטםםםםם
בדוגרי אחד הקטעים היותר טובים של שנה שעברה לדעתי בכל אופן:]
Shahar
בבבבבררררוררררררררר אחי איזה קטע בן זונה!!!!!
לא יודע למה אבל הוא מזכיר לי את סיילנס הרגיל.. קטע מממש טוב ומושקע!!
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא נחמד....לא יודע אם הוא יותר טוב מהאורגינל
אבל
Attention Deficit Remix....HANDS DOWN

שזה אגב דרדסן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו


ואלה אחי....
אני לא הכי מתחבר לרמיקסים האלה
אבל הם גם סבבה
DJ-Kreing^^
כן זה ממש נחמד הקטע הזה...
ברייק ביט חמוד


והקול הצרוד של הווקאליסט ממש עושה לי את זה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Sm0keMachine
אני עם מוש!
Attention Deficit הרמיקס הכי טוב!!!

ולא ידעתי שדרסדן ועוד מישו עומדים מאחוריו!
ראסמי זה באמת הסגנון שלו.....:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement