|
TA Track Of The Year 2002 Winner Is...
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
א-כ-ז-ב-ה
אין מצב שהוא יותר טוב מ
Silverbath |
|
|
| Sniper |
איך ידעתי שהוא יקח!!!! אין אין אין אין אין קטע בן בן בן בן בן בן בן זונההההההההההההההההההההההההההההההה
מהתחלה אמרתי שהוא יקח |
|
|
| Rising |
כל עוד סאוטרן סאן לא זכה אני שמח...
silver bath
שולט אבל סולרקוסטר חזק גם :) |
|
|
| Hell_Copter |
יפה יפה...
אני חושב שדי מגיע לו מהחמישה שנשארו שם
אבל עדיין שהוא לא הכי טוב של 2002... לפי דעתי כמובן |
|
|
| oDrori |
מה אני אגיד, זה מראה על המגמתיות של הטעם של עולם הטראנס... די הגיע לו באמת ממי שנשארו, אבל לא טראק השנה לדעתי... ואכן, כל עוד סאוט'רן סאן לא לקח אני מרוצה
;) |
|
|
| luckystrike |
אני קיוויתי שסואת'רן סאן ייקח ...
לדעתי זאת ההפקה הכי טובה השנה מבחינה כללית
הווקאלס העיבוד הכל ...
טראק השנה בטוח מבחינתי |
|
|
| Sm0keMachine |
אני מסכים עם מורן..
מה יש לכם נגד סאוט'רן?! אחלה טרקקק!:)
וסולר קאוסטר טרק דיי שיגרתי הייתי אומר..
אולי בגלל הרמיקס של מידווי כ"כ הרבה אנשים הצביעו לו.... |
|
|
|
|