|
MP3's pitchen voor het branden !!!!!!! need help
|
View this Thread in Original format
| raoel |
ik wil graag mijn mp3's pitchen voor het branden.
Ik weet dat dat met winamp kan d.m.v. de pitch plug-in (geloof ik).
Maar welke plug-in moet dat nu zijn.
En als ik dat doe moet ik dat dan direct opnieuw opnemen (dat kan toch makelijker en sneller)
Of is er ook een proggie dat dat automatisch kan.
Need help !!!!!!!!!;) |
|
|
| Akira |
uhm ik help geen "echte" supporters van PSV hehehe...
nee hoor grapje ik zal niet weten hoe het moet jongen...:D |
|
|
| BooMBooM |
| ik heb wel iets alleen het is niet precies wat jij zoekt denk ik maar ok ik heb een proggie daarmee kan je je eigen mix maken en opnemen je kan daar ook het aantal bpm instellen en dan dat nummer opnemen duurt wel wat langer maar het is wel mogelijk maar het is eigenlijk bedoelt om je eigen mixen te maken(je kan met 1 knop de bass gelijk laten lopen enzo)je moet maar kijk of je er wat aan hebt je ken het downen op www.downloads.com en dan moet je bij search tempo intypen en dan staat er ergens in die lijst ATOMIXMP3 en downen installeren klaar |
|
|
| Glaniskanis |
Man AtomixMP3 zuigt (down MixMeister)
Je moet gewoon 1 grote mp3 ervan maken, dan verander je de bpm iets (zoals je zelf wil), dan zet je dat om in een nieuwe mp3
En dan brand je hem op CD
Koekie :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
Nee het moet met WinAmp kunnen.
Ik heb het ooit iemand zien doen en die zet die plugin aan en binnen een paar seconde is die MP3 opnieuw opgenomen (je hebt het origineel en de "gepitchte").
Weet niemand hier iets van ????
Of zou ik het ergens anders moeten posten ? |
|
|
| arno |
| op www.winamp.com moet je bij plugins kijken en dan zoeken op pacemaker , dat is een plugin waar je mee kan pitchen, ik weet niet of je er ook mee kunt doen wat jij bedoelt. |
|
|
|
|