|
בומבמלה 2003!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
אני גם הייתי ובאמת היה משו בסט
כמה זיונים היו שם
איזה כיף..
ושכחת את ססטו סנטו שנתנו לייב ביחד עם בוג השמן המגעיל |
|
|
| -CosmicFire- |
| לא אוהב שאנטי :] |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לא אוהב שאנטי :] |
זאת אומרת שלא תהיה בשנטיפי :crazy: :crazy: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זאת אומרת שלא תהיה בשנטיפי :crazy: :crazy: |
אחי אני מת להיות בשנטיפי
זה כול שלושת הימים של שבועותוזה הולך להיות מעוללה
אבל מה יש לימודים ואני לא יכול לצאת אבל ניראה עד אז עם לאא
נלך לבראשיתתתת:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
דווקא אני כנראה הולך..
עם אח שלי...
לא אכפת לי מהלימודים ממש :) |
|
|
| luckystrike |
אפרופו שבועות - מישהוא פה יודע אם זה נחשב לחג בצבא ?
אני כבר לא זוכר ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אפרופו שבועות - מישהוא פה יודע אם זה נחשב לחג בצבא ?
אני כבר לא זוכר ... |
ידידה שלי אמרה לי שלא... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
ידידה שלי אמרה לי שלא... |
סעמ'ק ... :(
תמיד מקפחים את החיילים ... |
|
|
| Tarantula |
WOOPY~@#!@#
שבועות, מיייםם,שמש, השפרצות, ים, שיגועים!@#!@#
:D :D :crazy: :crazy: :crazy:
יאללה, אני מתההה, איך נשרפתי מהשמש הזאת,
בעעעע. רוצה עוד פעם גשם, פוך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
WOOPY~@#!@#
שבועות, מיייםם,שמש, השפרצות, ים, שיגועים!@#!@#
:D :D :crazy: :crazy: :crazy:
יאללה, אני מתההה, איך נשרפתי מהשמש הזאת,
בעעעע. רוצה עוד פעם גשם, פוך |
עם המזל הנאחס שלי בטח יהיה לי איזה בגרות\מגן אחרי שבועות אינעל הביצפר הזה
ומורן אחי קח את זה בחפיפ |
|
|
| luckystrike |
באמת חפיף ...
לפחות יום הזיכרון+עצמאות חופש :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
עם המזל הנאחס שלי בטח יהיה לי איזה בגרות\מגן אחרי שבועות אינעל הביצפר הזה
ומורן אחי קח את זה בחפיפ |
יש לך גם בגרות באנגלית אחרי ל"ג בעומר :) |
|
|
|
|