return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
בומבמלה 2003!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אני גם הייתי ובאמת היה משו בסט
כמה זיונים היו שם
איזה כיף..
ושכחת את ססטו סנטו שנתנו לייב ביחד עם בוג השמן המגעיל
-CosmicFire-
לא אוהב שאנטי :]
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא אוהב שאנטי :]


זאת אומרת שלא תהיה בשנטיפי :crazy: :crazy:
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
זאת אומרת שלא תהיה בשנטיפי :crazy: :crazy:

אחי אני מת להיות בשנטיפי
זה כול שלושת הימים של שבועותוזה הולך להיות מעוללה
אבל מה יש לימודים ואני לא יכול לצאת אבל ניראה עד אז עם לאא
נלך לבראשיתתתת:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
KrazyDJs
דווקא אני כנראה הולך..
עם אח שלי...

לא אכפת לי מהלימודים ממש :)
luckystrike
אפרופו שבועות - מישהוא פה יודע אם זה נחשב לחג בצבא ?
אני כבר לא זוכר ...
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
אפרופו שבועות - מישהוא פה יודע אם זה נחשב לחג בצבא ?
אני כבר לא זוכר ...


ידידה שלי אמרה לי שלא...
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
ידידה שלי אמרה לי שלא...

סעמ'ק ... :(
תמיד מקפחים את החיילים ...
Tarantula
WOOPY~@#!@#
שבועות, מיייםם,שמש, השפרצות, ים, שיגועים!@#!@#
:D :D :crazy: :crazy: :crazy:


יאללה, אני מתההה, איך נשרפתי מהשמש הזאת,
בעעעע. רוצה עוד פעם גשם, פוך
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
WOOPY~@#!@#
שבועות, מיייםם,שמש, השפרצות, ים, שיגועים!@#!@#
:D :D :crazy: :crazy: :crazy:


יאללה, אני מתההה, איך נשרפתי מהשמש הזאת,
בעעעע. רוצה עוד פעם גשם, פוך


עם המזל הנאחס שלי בטח יהיה לי איזה בגרות\מגן אחרי שבועות אינעל הביצפר הזה

ומורן אחי קח את זה בחפיפ

luckystrike
באמת חפיף ...

לפחות יום הזיכרון+עצמאות חופש :)
Flotser
quote:
Originally posted by Sniper
עם המזל הנאחס שלי בטח יהיה לי איזה בגרות\מגן אחרי שבועות אינעל הביצפר הזה

ומורן אחי קח את זה בחפיפ


יש לך גם בגרות באנגלית אחרי ל"ג בעומר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement