|
Jaaaaaaa !!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Boss |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
HET IS ALLEMAAL VOORBIJ!!! Het eindexamen is afgelopen !!!! EnoRm veel vrije tijd !!! :) !!!!!!!! Waar is het bieR ??!!! :) |
|
|
| Blik |
voor bier, ckeck de koelkast
gefeliciteerd trouwens, het was echt gruwelijk druk in de stad vandaag, allemaal zatte eindexamen leerlingen, raar dat het in de "stamkroeg" (GOMPIE, laat je horen) helemaal leeg was |
|
|
| Boss |
| :) Het bier is al op...... |
|
|
| Akira |
| alvast gefeliciteer dat je geslaagd bent jongen :) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
voor bier, ckeck de koelkast
gefeliciteerd trouwens, het was echt gruwelijk druk in de stad vandaag, allemaal zatte eindexamen leerlingen, raar dat het in de "stamkroeg" (GOMPIE, laat je horen) helemaal leeg was |
Leeg ??? Dat komt natuurlijk omdat ik er niet was...:)
Ik moest op m'n vrije vrijdagavond voetballen...hm |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Boss
:) Het bier is al op...... |
Met andere woorden:
Je post dit met een zat hoofd:D:eek::D |
|
|
| Henkie_henk |
| Mooooi man! Kan je alvast lere voor je her ;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Mooooi man! Kan je alvast lere voor je her ;) |
lekker positief weer henkie |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Leeg ??? Dat komt natuurlijk omdat ik er niet was...:)
Ik moest op m'n vrije vrijdagavond voetballen...hm |
ja, kweet het ook niet, voor de Oetel stond een rij van een halfuur, zijn niet naar binnen gegaan
maar morgen zal het stampvol worden, het is Jazz & Duketown in Den Bosch, gaat nog iemand daarna toe?? |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by raoel
Met andere woorden:
Je post dit met een zat hoofd:D:eek::D |
Yep, maar ik ben nu ongeveer wel weer nuchter....Jammer..Ik had me voorgenomen om de komende 168 uur zat te zijn... :(
(eej, senior trancEaddict, thatzmee !) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
Yep, maar ik ben nu ongeveer wel weer nuchter....Jammer..Ik had me voorgenomen om de komende 168 uur zat te zijn... :(
(eej, senior trancEaddict, thatzmee !) |
Jezus als je nu alweer nuchter bent heb je ook nie veel gedronken, in ieder geval niet genoeg. hehe |
|
|
| Boss |
Ja, je hebt gelijk.. Ik zat al vanaf 1200 uur in de stad en rond 1800 uur ben ik maar's naar huis gegaan om te eten... dan word je soms weer nuchter he.. na een paar uur...
Maar goed, een nieuwe dag, nieuwe kansen :) |
|
|
|
|