return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פריצה.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
מורן פשוט תגיד להם...

אני חושב שזה עניינם של החברים שלי מישראל לדעת על הרחקתם באופן זמני מהפורום..
זה לא מזיק לאף אחד אז אל תעשו עניין..

וזהו שלא יעשו לך דין וחשבון.
luckystrike
פחחחחחחחח
אוי רועי באמת סתום ת'פה - הרגת אותי עכשיו - שמע
באמת לא אכפת לי שרשמת את זה - שראיתי ששאלו לא היה אכפת לי שיידעו כאילו אפשר לחשוב אבל אל תזיין את השכל שאמרת את זה כבדרך אגב בט'רד לא קשור , הרגת אותי עם הקטע
הזה - כאילו זה בדיוק הפוך - מישהוא שם אמר שכבר הרשימה הודלפה וזהו כבר אי אפשר
לשמור שום דבר בתוך הסקשן של המודים - ואז ישר ציטטת אותו וענית
שאני רשמתי את זה...
כאילו מה אתה משקר על כזה דבר - כולה פורום , מילא תגיד שלא חשבת שזה ביג דיל שיידעו שרשמתי את זה או משהוא
כזה אבל אל תזיין את השכל שרשמת את זה כבדרך אגב ...בצבא דרך אגב לא אוהבים כאלה שטויות או כמו שתמיד עיצבנו בחבר'ה אחד את השני ואמרנו שיאכלו אותם שם בלי מלח ... :)
רשמת בדיוק בט'רד שדיברו על זה ועוד ישר אחרי שהפלוץ ההוא רשם שזה לא בסדר....
אבל למי אכפת ...

ומה שרשמתי שם (בלי קשר שגם אתה יכולת לרשום את זה)
זה בדיוק כמו מה שדאמונד טראנסר רשם - שזה דברים כאלה לא חשובים
בכלל ואין להם קשר לשאר הדליפות או שאר הדברים האחרים שהמשועממים
האלה מדברים שם ...
ואיזה הבטחות ? כולה אמרתי שאין עם זה שום דבר לא בסדר ואם
בכל זאת לא רוצים שנוציא כלום אז שיגידו ולא נוציא ...

ועל מה שרשמת תאמין לי שזה לא כזה מעניין אותי ...

יאללה שוש וניל לכולם ...


:wtf:
HyPeRSoNiC
נו כבר גילו מי עשה את זה??

או שאסור לכם לגלות? :conf: :conf: :conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
פחחחחחחחח
אוי רועי באמת סתום ת'פה - הרגת אותי עכשיו - שמע
באמת לא אכפת לי שרשמת את זה - שראיתי ששאלו לא היה אכפת לי שיידעו כאילו אפשר לחשוב אבל אל תזיין את השכל שאמרת את זה כבדרך אגב בט'רד לא קשור , הרגת אותי עם הקטע
הזה - כאילו זה בדיוק הפוך - מישהוא שם אמר שכבר הרשימה הודלפה וזהו כבר אי אפשר
לשמור שום דבר בתוך הסקשן של המודים - ואז ישר ציטטת אותו וענית
שאני רשמתי את זה...
כאילו מה אתה משקר על כזה דבר - כולה פורום , מילא תגיד שלא חשבת שזה ביג דיל שיידעו שרשמתי את זה או משהוא
כזה אבל אל תזיין את השכל שרשמת את זה כבדרך אגב ...בצבא דרך אגב לא אוהבים כאלה שטויות או כמו שתמיד עיצבנו בחבר'ה אחד את השני ואמרנו שיאכלו אותם שם בלי מלח ... :)
רשמת בדיוק בט'רד שדיברו על זה ועוד ישר אחרי שהפלוץ ההוא רשם שזה לא בסדר....
אבל למי אכפת ...

ומה שרשמתי שם (בלי קשר שגם אתה יכולת לרשום את זה)
זה בדיוק כמו מה שדאמונד טראנסר רשם - שזה דברים כאלה לא חשובים
בכלל ואין להם קשר לשאר הדליפות או שאר הדברים האחרים שהמשועממים
האלה מדברים שם ...
ואיזה הבטחות ? כולה אמרתי שאין עם זה שום דבר לא בסדר ואם
בכל זאת לא רוצים שנוציא כלום אז שיגידו ולא נוציא ...

ועל מה שרשמת תאמין לי שזה לא כזה מעניין אותי ...

יאללה שוש וניל לכולם ...


:wtf:


טוב מורן אין לי כוח להתווכח על זה איתך פה
נסגור את זה שאני יראה אותך

ואתה המניאק פה... ברגילה ולא מתקשר לא כלום
Sniper
יש משו חדש???
Lytchix
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב לא לדאוג נכון הייתה תקלה
הכל עדיין בטיפול ומנסים לאתר מה קרה ...
היה עם זה סיפור ענננק ...

הרבה חתימות עוד לא הצליח סאומפר לאחסן חזרה אבל לפי בדיקות
שעשיתי אצלנו הכל בסדר אלא אם כן פיספסתי משהוא ...


הרבה הישראלים גורשו וגם הרבה אנגלים ...וצרפתי אחד ...
גם אני גורשתי ובוטלו לי פתאום הסמכויות והמסכים של המוד ...
קטעים מוזרים ...

קיצר עדיין סאומפר מטפל בזה

איזה קטע שזה קרה התכנסנו כמה מהמודים בערוץ במירס ...
ניסינו להבין מי עשה את זה

קיצר - סאומפר אמר שהוא עדיין לא יודע מי זה בדיוק
אבל כנראה חושדים שזה אחד המודים ...
בינתיים אל תדברו על זה יותר מדי למה סאומפר מעדיף להשאיר
את על אש קטנה ...
מה שחושבים שאחד המודים התפרע והתחיל לעשות
שטויות ...



בהתחלה חשבו שזה
lytchix
הצרפתי אבל כנראה זה לא הוא ... אני לא האמנתי שזה הוא למה הוא
אחלה גבר ממה שהבנתי ...אומרים שאולי פרצו לו למחשב ועשו את
זה דרכו ...אחר כך
כמה מודים החליטו להשהות אחד מהמודים - את אינטרהטראנס כי הוא
החשוד העיקרי בינתיים עד עכשיו אבל נכון לעכשיו אפילו סאומפר לא בטוח מי זה ...

סאומפר עצבני אחושילינג ובוטלו חלק מהסמכויות של המודים כאן
כולל אני ורועי ...עד שיימצאו האשמים ...
טוב בכל אופן - לפחות עכשיו הכל טוב ועד מחר סאומפר כבר יידע
מי עשה את כל הבלגן ...

רק רציתי להבהיר מה קרה ... למרות שהבנתי שהרבה לא היו
מחוברים גם ככה ...


בכל אופן מי שיש לו עדיין בעיות עם החתימה או עם דברים שנדפקו
לו והוא לא יכול לשים פוסטים וכאלה אז חשוב שיגיד לי או לרועי
ונסדר את זה מול סאומפר למה צריך להשלים לו פערים כנראה שהוא
קרע את התחת לסדר את העניין הזה חזרה ושהכל יהיה שוב בסדר ...

קיצר מי שמשהוא לא בסדר אצלו שיישלח לנו פיאם ...
ודבר שני מחר יהיו יותר תשובות לגבי מה שקרה ...

יאללה ביי לילה טוב


What's the problem here with me? :conf:
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Lytchix
What's the problem here with me? :conf:

they said the problem was not with u... freestyle translation :)
Lytchix
quote:
Originally posted by Vortex_SA
they said the problem was not with u... freestyle translation :)


OK, I trust your "freestyle" translation. I was just surprised to find my name here. ;)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Lytchix
OK, I trust your "freestyle" translation. I was just surprised to find my name here. ;)


surprised to be a celebrity huh? :) lol
Lytchix
quote:
Originally posted by Vortex_SA
surprised to be a celebrity huh? :) lol


:stongue: :stongue:
A FRENCH celebrity, is it possible? ;)

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Lytchix
:stongue: :stongue:
A FRENCH celebrity, is it possible? ;)


i guess so... :)
Lytchix
quote:
Originally posted by Vortex_SA
i guess so... :)


btw what was the subject of this thread?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement