return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
באאססההההה
View this Thread in Original format
Tarantula
טוב לא יודעת..
אני מרגישה חרא... נפל עליי משהו
ואני לא מצליחה לצאת מזה...
שום דבר לא מרים לי את המצב רוח...לא סרטים מצוירים
ואפילו לא הדיסק של אינפקטיד!@#!:nervous:
וזה אומר שאני במצב ממש חמור...
אני חייבת משהו...שיעביר את המצב החרא הזה שאני נמצאת בו...
פלייזז מישהו? רעיונות?
בדיחות? שעשוענים? שטויות? בלאגנים?

אתם יכולים ל סגור את הטראד, אבל אתם מסתכנים בהתאבדותה של אלונה



:nervous: :eek: :crazy:
Flotser
האמת הדיסק של אינפקטד לא ממש מעודד, אותי לפחות
הדיסק הראשון מתאבסים שהוא לא טוב כמו הקודם
הדיסק השני, אחרי איזה כמה שירים ראשונים יש סדרה של שירים כל אחד יותר באסה מהשני, באווירה שלו כאילו
:(
אני לא אוהב אותם כמו קודם, גם אחרי הראיון שהם עשו שקראתי

כל מקרה נחזור לנושא
א. תקשיבי לפסיכודאלי אחר בווליום ממש חזק ותתחילי לקפוץ בחדר
ב. תשתי הרבה קולה, לא דייאט
ג. תתקשרי למישהו ותשפכי עליו את כל הבאסה שלך]
ד. תבדקתי שלא יפעירו לך לבצע את הסעיף הבא
ה. תעשי ביד
ו. אולי בדיוק יש משהו ממש ווה בטלויזיה וזה משכיח הכל
ז. אפשר לצפות בזה:
http://people.freenet.de/freeek/SajjadAli.swf

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
אלונלה תרגישי טווווווב!!!!
TTman
קבלי...
אחלה של אתר
מלא צחוקים
http://www.liquidgeneration.com/home.asp

מקווה שעזרתי לך
KrazyDJs
וואלה אלונה...תרגישי טוב חמודה...
אני די יודע איך את מרגישה..

זה באסה להיות בבאסה...

אקיצקוץ..
www.funny.co.il

אתר די חמוד...
מקוה שזה ישמח אותך...
DJ_Yuval
יש את האתר של ערוץ הצחוק
www.bip.co.il

ב"חדשות" שם יש דברים קורעים יורדים על אנשים וקטעים מסטנד אפ



:eyespop: :eyespop: :eyespop::whip:
Rising
רועי יא חרא למה לא הגבת לטרייד הזה???

:p


אלונה תעדכני אותנו מה מצבך...
אם הלכת לפי העצה של מיכאל אני בטוח שיצאת מזה:) :) :)
Tarantula
עכשיו אני כבר יותר טוב ממה שהיה בבוקר,
תודה:D

http://people.freenet.de/freeek/SajjadAli.swf
ידעתייי, איך ידעתי שמשהו יקפוץ עליי בסוף..

כמעט שברתי לעצמי את הגב בגלל המפלצת הזאת..:nervous:

למה לרדת ככה על הדיסק של אינפקטיד... דווקא אני ממש אהבתי,
רגוע, שונה, אבל ממש לא באסה...

וכן רועי... איפה התגובה שלך?:rolleyes: :sadgreen:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
וכן רועי... איפה התגובה שלך?:rolleyes: :sadgreen:


היא איפשהו באוויר עם כל מיני איברים חיוניים... :rolleyes:
אני מחכה קודם לכמה הסברים שמגיעים לי!
Flotser
quote:
Originally posted by Tarantula
למה לרדת ככה על הדיסק של אינפקטיד... דווקא אני ממש אהבתי,
רגוע, שונה, אבל ממש לא באסה...


לא אלונה'לה,
לא הבנת אותי כנראה,
אני מאוד אוהב את הדיסק השני,
רק אמרתי שהאווירה של השירים (חוץ מאלה הראשונים)
היא אווירה כזאתי דיכאונית,
זה להפך יפה שהצליחו לשים ככה עצב בשירים שלהם

מה שירדתי זה על הדיסק הראשון דווקא
שהוא אחלה ובן זונה במסיבות בטח
אבל הוא מזה לא יצירתי ומונוטיני

כל שיר כמעט מתחיל באיזה צליל או מנגינה קצרה, נכנסים באסים, נכנסים טופים
נכון שהם עושים את זה ממש טוב
אבל לא רואים שחשבו על הטראקים קודם לא מרגישים גם את הרגשות שעברו בבן אדם ב
BP Empire
פשוט ברור שהם יכלו לעשות יותר
והם הם יכולים יותר זה לא הופך את הדיסק הזה ליותר טוב

ומהדיסק השני
אני הכי אוהב את
elton station
blink
shakawkakakawkawwkwkwk
וכמובן
ballerium
KrazyDJs
מהדיסק השני הכי אהבתי את
converting vegatariens
לא יודע למה..פשוט נדלקתי על הווקאלס המגניבים האלו :)

גם
blink
i wish
ו
illuminaughty

נחמדים

באמת הדיסק השני קצת "רגוע" יותר

והראשון...
צודק...
אין בו משוה מיוחד...

חפיף
דוגרי - דיסק בן זונה !

Hell_Copter
הדיסק השני ממש ברגוע!!!
ויש כמה טראקים ממש בסט בו!!
אבל חלק סתם מרוחים שם... לפי דעתי כמובן

הדיסק הראשון חמוד אבל אפשר יותר לפי דעתי...
מסקנה... אין על דיפלי דיסטורב :D
פשוט חולה על השיר הזה...
והקטע היפה הוא שמנגנים את זה גם בכל מסיבה... אז בכלל פנאן!!
oDrori
משמעות המילה באסה : החדרת האצבעות בעת בדיקה גניקולוגית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement