|
Hey people, mijn FTP is weer up,.geniet ervan!!
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hi,
I have set up my FTP again:
ftp://blighty.mine.nu
My upload isn't that high, so only 3 persons can be logged in.
BUT it's worth it, you will find some nice tunes here!!
Greetz,
Blighty |
|
|
| HiGH_NrG |
Leuk FTPtje...heb er wel wat vanaf geplukt...
Als je nog wat zoekt ofzo...just PM me! ;) |
|
|
| Boss |
| Nice... alleen is het meeste van TA of RMF geplukt, ofnie? dus dat heb ik al... :) |
|
|
| Akira |
| zeker een wel leuk FTP...ik zit lekker te downen :D:D:D |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Akira
zeker een wel leuk FTP...ik zit lekker te downen :D:D:D |
Ja, 'k merk 't.. Je verkut m'n downloadsnelheid Akira ! :( |
|
|
| Akira |
| uhm ik was al een tijdje bezig....ik had 12 kb maar nu nog maar 7 KB maar ja alle tijd toch???hehehe:D:D:D:D |
|
|
| Boss |
Hm, ik ging van 12 naar 7 en naar 3.5 :(
Maar ik ben nu klaar, so have all the bandwith you want... |
|
|
|
|