|
Trance eller sex? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Hmmm?? Kan man ens ställa en sån fråga??? :eyes:
Musik i all ära men ... |
|
|
| dbl |
Min kära vän Lena Handen och jag brukar komma bra överens :D
gillar t.om. trance :p |
|
|
| Dioxys |
| hahaha :D den var bra :) |
|
|
| dj_hysterix |
tog tveksamt ! men det bästa skulle ju vara båda två samtidigt;)
Johan Gielen Live @ Sovrummet med bruden :stongue: :stongue: :crazy: |
|
|
| eXton |
hehe, jo jag vet det är en ganska skruvad poll. Jag kan nog hålla med om att det är två skiljda saker som man inte borde tvingas välja mellan sådär (därmed alternativet Tveksam).
Men båda sakerna är ju en slags extas man befinner sig i ju, därmed tänkte jag se hur många som är "addicts" och hur mycket isåfall.. det är intressant att faktiskt några har valt trance tycker jag :wtf:
Kombinationen är bäst, det vet jag själv hehehe
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt :D |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by eXton
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt :D |
mäh..det e bara sätta på honom en ögonbindel lr nåt, så kan man se om han är en "riktig" dj som kan spinna utan att se :p :stongue: |
|
|
| Vizay |
| hysterix: för det första så skulle jag inte bli förvånad om han verkligen kunde spinna med bindel å för det andra så ere nog ganska avtändande å ha Mr. Gaylen ;) i rummet när man har sex...även fast han e jävligt grym :p |
|
|
| tobo99 |
| två olika typer av extas, men jag kan uppskatta trance mer än sex ibland. Nån mer än jag som har svårt att kunna va i båda typer av extas samtidigt? skulle ha svårt att ha sex till trance. |
|
|
| dj_hysterix |
| Vizay: jag skulle bara njuta av musiken och bruden :stongue: :rolleyes: :stongue: :rolleyes: |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by Endre
no no, nice looong 3 hours blow job :D
|
Fy fan va gött! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sex är skönast men att stå på golvet och verkligen njuta och dansa av en trance låt är mer givande än sex...
Frågan är vad man kan leva utan längst... trance eller sex... man behöver trance musiken men man behöver också fysisk närhet...
För tillfället lever jag bara för en sak och det är framtida fester och den musik jag älskar... ser fram emot det hela tiden.
Skulle jag har en flickvän så skulle jag förmodligen se fram emot att få träffa henne hela tiden så länge jag var kär..... |
|
|
| eXton |
jag har flickvän sedan lång tid men ska jag vara ärlig så klarar jag mig nog längre utan sex än utan trance...
ibland blir jag helt knäpp när det är tyst i mitt rum och klarar bara inte av att inte sätta på något.
Kan man inte få sex på ett tag så kan man ju alltid ta till Lena Handen som nämndes innan (se även denna coola site: http://jackinworld.com) :D |
|
|
|
|