|
TMF The DJs 1-6-01
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
oke voor diegene die dit toevallig ook gezien hebben:
Wat was het nummmer dat werd gedraaid direct na de reclame van 23.50? Iemand enig idee? |
|
|
| Dj Lex |
| Uhh dat was de herhaling he? Want anders dan kan je nog een keer kijken of de mensen die er verstand van hebben. Ik kan alleen maar zeggen dat ik slecht ben in het onthouden van namen, dus ik zou het echt niet weten |
|
|
| Akira |
| ja ik zorg dat ik vanavond wel weer voor de camera's kom hehehe :D:D bij de eau in arnhem dat is mijn enige schale troost dat ik picotto niet kan zien maar ja.... |
|
|
|
|