|
Wicked, gedachten lezer
|
View this Thread in Original format
| stampertje |
Laat je gedachten lezen. Ik geloofde er nooit echt in maar tot nu to klopte het elke keer. Zit er een truuk achter ofzo? Heel vaag allemaal anders...
http://mr-31238.mr.valuehost.co.uk/...ash/psychic.swf
je moet een getal in gedachte nemen, bijvoorbeeld 45 het eerste en laatste getal tel je op, dus in dit geval 4 en 5 = 9 en dit haal je van het oorspronkelijke getal af. dan kijk je wel plaatje er bij 45-9 hoort en dat plaatje verschijn in beeld :eyes: |
|
|
| Duke2003 |
| ik heb m door, maar zal m niet vertellen das saai voor jullie |
|
|
| raoel |
| Kmoest het wel 2 keer bekijken, maar toch een erg simpele truc. |
|
|
| stampertje |
ja keppem nou ook
maar toch, wel leuk gemaakt |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by raoel
een erg simpele truc |
huup huup huup...
DISCLAIMER: Barbapappaddicts zijn over het algemeen ouder als 23 jaar, indien u jonger bent zult u deze tekenfilmfiguren niet herkennen, noch begrijpen wat huup huup huup inhoudt |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by jploveparade
DISCLAIMER: Barbapappaddicts zijn over het algemeen ouder als 23 jaar, indien u jonger bent zult u deze tekenfilmfiguren niet herkennen, noch begrijpen wat huup huup huup inhoudt |
onzin, iedereen kent huup huup huup!!! :D
en die "truc" is al oud, maar wel grappig, had hem op het begin ook niet door |
|
|
| Remy D |
| Moest ff denken maar had hem ook snel door. |
|
|
| Flipper01 |
huup huup huup...
DAAR GELOOF IK NIKS VAN!! :p |
|
|
| eieregooie |
| Zow haha! Duurde ff voordat ik um door had haha... Wel leuk bedacht :) |
|
|
| SnuggLe |
huup huup huup...
Ben 22 maar ken het ook hoor :D
Hij is zo simpel.
Probeer 24 eens, daar komt 18 uit.
Probeer 25 eens, daar komt ook 18 uit!
En 33, daar komt 27 uit.
En 34, daar komt ook 27 uit.
De symbolen bij deze 2 (18 en 27) zijn gelijk. Er zijn maar een paar uitkomsten die kunnen. |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | | De symbolen bij deze 2 (18 en 27) zijn gelijk. Er zijn maar een paar uitkomsten die kunnen |
true, true
| quote: | | DISCLAIMER: Barbapappaddicts zijn over het algemeen ouder als 23 jaar, indien u jonger bent zult u deze tekenfilmfiguren niet herkennen, noch begrijpen wat huup huup huup inhoudt |
dat slaat echt nergens op, het is eindeloos herhaalt en iedereen kent het!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Duke2003
dat slaat echt nergens op, het is eindeloos herhaalt en iedereen kent het!!! |
Das ook overdreven. Niet iedereen kent het.
En alleen de mensen die de echte uitzendingen (dus niet de herhalingen) nog hebben gezien zijn de echte bikkels! :)
Nog van die mooie:
Kijk ma een freggel!
Waar is je stok Okkie?
En toch denk ik dat het verhaal van kaptein Ortega, best eens waar kan zijn!!! |
|
|
|
|