return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בלי אזהרה מוקדמת...
View this Thread in Original format
warpedd_
שידרו את הסט של ארמין מאילת היום
ב99 התחיל ב12
שמעתי חלק באוטו

אחלה קטעים
אפילו זיהיתי את סולרקוסטר ו
del *.mp3

אהה והוא פתח עם בוטלג מטורף ל
we are the cheeky girls

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
sputnik_IL
עדין הסט נמשך?
sputnik_IL
אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם
הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה
והיה כתוב
"סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח"


אבל בלי שום אזהרה .??:whip:
itamarsan
quote:
Originally posted by sputnik_IL
אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם
הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה
והיה כתוב
"סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח"


אבל בלי שום אזהרה .??:whip:

ואאללללה אחיי שמעתי וידעתי שזה עד 2 הייתי בדרך לפאב ועכשיו חזרתי ובדך לשם היה הסטט שלו בן זונה של סטטט
Hell_Copter
אני ידעתי כמה שעות לפני 12 על השידור ורציתי לרשום על זה פה...
אבל שכחתי :(
לא שמעתי יותר מדי מזה... אבל בקטנות
luckystrike
יו איזה בעסה !!!
:(
איך רציתי לשמוע את זה ...
סעמ'ק ...
oDrori
באמת בשעה אחת ומשהו נראה יל הייתי באוטו ושמענו בי יו... ואני ככה שומע את
Venus (Tiesto)
ואומר "וואלה נעשו איכותיים בי יוב" ... אח"כ בחזור שמעתי גם את סולאר קוסטר (מידוויי אני חושב) ... וביניהם איזה טראק ווקאלי חביב מאוד...
Flotser
כן שמעתי חלק מזה
היה כאלה דברים שמה

היה את אופרה חזה
(שמשום מה , הטראק עצמו , חוץ מהוואקלים כמובן
מאוד הזכיר לי את
Sinead Oconnor - guide me god
בקמיקס של
pvd

כל מקרה גם היה שמה
ככה גם את ונוס
את סולרקואר
ועוד מלא פאק עף לי מהראש
גם היה איזה גרסה של
"הצליל של להתראות"
:)

אבל שמחתי שהכרתי מלא טראקים :p
-CosmicFire-
איך חבל שלא ידעתי :{
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement