|
שלשוש!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
שלשוש כבוד !!!
אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף
על כולה יומיים חופש !!!
חיחיחי :):):)
קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם
...
אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי
אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ...
לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת
ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ...
ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי
יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה
מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ...
אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים
הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום
4-5
גימלים אחי !
קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ...
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
אבל אני רוצה לעשות לו סדקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
:):) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שלשוש כבוד !!!
אני לקחתי יום ראשון שני על הרגילה והרווחתי 10 ימים חופש רצוף
על כולה יומיים חופש !!!
חיחיחי :):):)
קיצר על תשים תפוח אדמה או בצל למה זה יעשה לך סדקים בעצם
...
אני לא יתחיל להתפלצן ולהסביר מה זה בדיוק עושה אבל סמוך עליי
אל תעשה את זה ואל תשתה גיר ...
לך למפקד שלך תגיד שחטפת מכה מהכת של הנשק בראש (במקום שיש שיער) ושהקאת
ישר אחרי זה בשרותים ואתה מרגיש לא טוב ...
ישר הוא יעיף אותך למרפאה ועל כזה דבר אחי אל דאגה סמוך עליי
יש לך לפחות שני גימלים - רק תגיד שכואב לך נורא הראש , תיראה
מטושטש תגיד שהקאת פעם אחת ואתה מרגיש נורא חלש ולא בדיוק זוכר איך חטפת את המכה אבל בטעות נכנסה לך הכת בראש ...
אחי אל דאגה - זה גימלים בטוח ואם הם הולכים על פי החוקים
הם יהיו חייבים לפנות אותך לבדיקה ותתפלל שזה יקרה כי אז זה מינמום
4-5
גימלים אחי !
קיצר אם יש שאלות יש לך את הטלפון ...
:) |
וואלה יכול להיות שזה יעבוד..
אבל הקטע הוא שהמפקדים שלי נוראאאא אטומים והם לא שמים על אף אחד אז נראה לי אני פשוט יגיד את זה כשאני יראה את החו"פל (יש מסדר חו"פל כל יום) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
וואלה יכול להיות שזה יעבוד..
אבל הקטע הוא שהמפקדים שלי נוראאאא אטומים והם לא שמים על אף אחד אז נראה לי אני פשוט יגיד את זה כשאני יראה את החו"פל (יש מסדר חו"פל כל יום) |
נסה על המפקדים ואם זה לא ילך אז לך לחו"פל
מה יש לך להפסיד?!
חבר שלי לא מזמן עשה קורס חו"פלים
נראה לי זה היה איזה שבוע שהוא היה בבתי חולים או משהו כזה |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נסה על המפקדים ואם זה לא ילך אז לך לחו"פל
מה יש לך להפסיד?!
חבר שלי לא מזמן עשה קורס חו"פלים
נראה לי זה היה איזה שבוע שהוא היה בבתי חולים או משהו כזה |
אחי אתה לא ראית את המפקדים אצלנו..
כל הפלוגה שלנו הם אנשים חסרי מוטיבציה לגמרייייייי אז כולם מנסים כל פעם לקבל פטורים ולא לעשות דברים..לכן תמיד יש תור של איזה 30 איש לחו"פל והמפקדים מזה מתעצבנים מזה והם שונאים שמדברים איתם בקשר לבעיות כאלו ושמדברים איתם בקשר לחו"פל.. |
|
|
| eXeTik |
נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים! :D
תקשיב... תפתח
PS
תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי)
תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נו באמת... רק השבוע יצאתי שנו'ש על גימלים! :D
תקשיב... תפתח
PS
תעשה איזה הזמנה מעפנה לבר-מצווה\חתונה (טיזינאבי)
תגיד שזה איזה מישהו מקרבה שניה ותשחק על רגשות המצפון של המ"מ שלך ואתה מסודר |
מה זה
PS?
הקטע הוא שהם מתקשרים למארגן של הארוע ושואלים אותו בקשר לזה..
וזה בדוק..! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה זה
PS?
הקטע הוא שהם מתקשרים למארגן של הארוע ושואלים אותו בקשר לזה..
וזה בדוק..! |
אז תביא טלפון של חבר שלך ותגיד לו לעשות לך ג'סטה |
|
|
| Rising |
| לא נראה לי ירון עד כדי כך נואש לרגילה :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אחי אתה לא ראית את המפקדים אצלנו..
כל הפלוגה שלנו הם אנשים חסרי מוטיבציה לגמרייייייי אז כולם מנסים כל פעם לקבל פטורים ולא לעשות דברים..לכן תמיד יש תור של איזה 30 איש לחו"פל והמפקדים מזה מתעצבנים מזה והם שונאים שמדברים איתם בקשר לבעיות כאלו ושמדברים איתם בקשר לחו"פל.. |
אחי אל תדאג בקטע הזה סמוך עליי בעיניים עצומות
זה המקצוע שלי בצבא אני לא מזיין לך את השכל - אנחנו
נותנים קובעים מה עושים בכאלה מצבים ...
אתה אומר בדיוק מה שכתבתי למ"כ או למ"מ שלך וסמוך עליי אתה בדרך
ישירות למרפאה ...
תזכור - מכה מהכת - סחרחורות , חולשה , כאב ראש חזק והקאת פעם אחת
ובמרפאה יהיה מצויין אם תצא לשרותים ואח"כ תגיד שהקאת עוד פעם !
סמוך עליי אחי - אל תדאג רק תזכור מה להגיד ... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אל תדאג בקטע הזה סמוך עליי בעיניים עצומות
זה המקצוע שלי בצבא אני לא מזיין לך את השכל - אנחנו
נותנים קובעים מה עושים בכאלה מצבים ...
אתה אומר בדיוק מה שכתבתי למ"כ או למ"מ שלך וסמוך עליי אתה בדרך
ישירות למרפאה ...
תזכור - מכה מהכת - סחרחורות , חולשה , כאב ראש חזק והקאת פעם אחת
ובמרפאה יהיה מצויין אם תצא לשרותים ואח"כ תגיד שהקאת עוד פעם !
סמוך עליי אחי - אל תדאג רק תזכור מה להגיד ... |
סבבה אחי אני ינסה את זה!
איזה צחוקים היום עשיתי על האש עם החבר'ה וגיליתי שידידה שלי עשתה קורס מ"כים עם המפקד שלי! הוא היה ידיד טוב שלה שם..קיצר גיליתי שהוא צעיר מת - בקושי 8 חודשים בצבא, ואני במחזור השני שלו...:haha: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
קיצר גיליתי שהוא צעיר מת - בקושי 8 חודשים בצבא, ...:haha: :stongue: |
מדבר הפז"מניק שלנו ;)
כבר פז"מ של שבועיים וחצי!!! |
|
|
|
|