return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Verhuizen naar Den Haag per 1 mei
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik ga jullie verlaten, jullie zijn eindelijk van me af!
Per 1 mei heb ik een kamer in Den Haag...want per 7 mei ga ik afstuderen in Den Haag. Geen Enschede meer...!! Geen 3 uur reizen meer voordat je naar een feest gaat :)
Maar ik ga die bamibal van een Optimus dus vervelen in Den Haag.

Verder zal ik velen nog wel zien op TiC / Mayday / Nexus / Whatever, of in de Eau om die eens onveilig te maken. Mensen die in Den Haag zitten mogen rustig s'avonds eens een biertje komen drinken: Paul Krugerlaan 11.
Wat mensen hebben ook mijn mobiel wel, dus blijven maybe wel wat contact houden :)
Maar vanaf 1 mei zal ik dus een stuk minder posten of misschien wel helemaal niet meer. But i'll be back... :)

Het was gezellig hier!
Later paterrrrrrrrrrrr :D


Greetz,
SnuggLe / Bram


ps. Dat betekent ook dat ik in eerste instantie geen internet meer heb (op een mailaccount van mijn werk na, ik kan wel mailen vanuit mijn werk), en dus ook niet meer kan modden. Ik hoop zsm adsl aan te vragen op het studentenflatje waar ik zit, of ik probeer een modem aan te sluiten. Een internetcafe zoek ik wel 1x in de week om mijn mail te checken verder.
Maareh...wat vinden jullie: moet er een nieuwe moderator komen, of kunnen jullie een maand of 1,5 zonder me, en dat ik weer gewoon ga modden als ik weer internet heb?
franzelare
veel plezier daar man! als ik in de buurt ben kom ik zeker een keer langs!!

oh en van mij mag je hier lekker mod blijven :)
Blik
veel plezier daar in The Hague

wat het modden betreft, ik vind het niet erg om het modden voor anderhalve maand met petrus te doen, zodat jij dus weer een mod bent als je terug komt
Optimus
mwhehehe, je kan toch op mijn school internetten man:D je krijgt gewoon mijn inlog:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
mwhehehe, je kan toch op mijn school internetten man:D je krijgt gewoon mijn inlog:D

Da's gratis en vrij vlot ook nog :D En... Die school ligt tussen de Geleenstraat en de Tippelzone... wat wil je nog meer? :D
Optimus
Waarom denkt iedereen dat ik op de HHS zit?:D Ik zit op Inholland Den Haag joh:p
Ding Chavez
Gister nog in Den Haag geweest, mooi stadje hoor :)
Succes daar in Den Haag en je mag van mij ook idd gewoon mod blijven, die tijd kunnen we ook wel ff met 2 mods af denk ik zo.

GreetZ, DC
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
Waarom denkt iedereen dat ik op de HHS zit?:D Ik zit op Inholland Den Haag joh:p

Ow, kan ook hehe... Je hebt dan toch wel op HHS gezeten ofnie? Of ben ik nou in de war met Jukx?
Optimus
Ja heb er wel gezeten ja:) En Jukx btw ook:)
!_PeTrUs_!
Er hoeft van mij geen nieuwe mod bij. Blik & ik kunnen dit makkelijk aan met z'n 2tjes.


Veel plezier daaro btw ;)

MaGiK54
Ooooooooooh wat zou het rustig worden zonder Snuggle anderhalve maand ;)

Veel plezier in Den Haag, kom je misschien wel eens een keer tegen in de Eau of de Asta :tongue2 die eind mei open gaat.

En verders lijkt het me niet noodzakelijk om een ander mod erbij te halen, aan Blik en Petrus hebben we al meer dan genoeg.


quote:
Originally posted by SnuggLe

Later paterrrrrrrrrrrr :D



:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Big NO NO opmerking en wordt dan ook niet getolereerd in Den Haag :nervous:
Switch
*zucht*....... rust.....
/me gaat in zijn hangmat liggen en floept een halve liter van Grolsch open :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement