return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב חברה דבר ראשון שלום לכולם אני יודע דכבר הרבה זמן לא ביקרתי אותכם אבל פשוט אין לי זמן ... צבא והכל...בקיצור, אין לי זמן להוריד שירים וגם אין לי כל כך מאיפה עכשיו... אז חשבתי שאולי מישהו ממכם , חברי הטובים, יזרוק לי איזה לינקים או כתובות לאתרים או ל-FTP למרות שאני יודע שזה בעיה לתת כאלה דברים אני אשמח מאוד אם תנסו לעזור לי פה
אני מרגיש רייקני מאוד בלי טראקים חדשים!!!
צריך עזרה דחוף!!!
itamarsan
טוב אחי באפ טי פי אני לא יוכל לעזור לךךך
אבל באתר טוב להורדה דדווקא יש לייי
www.TrueMp3s.com
אתר נחמד מישם תוכל להוריד באמת את כול החדשייםם
מקווה שעזרתיייי
oDrori
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735


like the bitch oded i have a fast upload speed to like 50kb\sec...so connect me 139625164
Hell_Copter
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום ;)
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום ;)


שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך


אוי בקר בקר...
שיהיה לך רק בריאות ואושר :)
NeMeSiS1234
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת
:tongue2
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת
:tongue2


פאק באתרים אני חלש, אבל תנסה

www.mp3mediaworld.com
luckystrike
איזה חיבורים מטורפים יא זונות
:(

אחי תנסה את

http://beam.to/clubbers-zone

DjChook
פאק נראה לי גם אני אבקש איזה טובה או שתיים
גם אני כבר לא מוריד שירים בכלל

:(

בכל מקרה רק משהו אחד

זוכרים את הסרבר של ביהס שאני מעלה אליו דברים ?

(יש לי שם איזה 50 ג'יגה אני חושב)

אז נחשו מה

הם עברו עכשיו ל
T1
הורדתי משם אתמול ב 97, שחשבתי שאני יכול רק עד 93

MUHAHAHA

אם מישהו צריך משהו :) שיפנה אלי

(מבחינת לאחסן)
eXeTik
אההההה.... צבא וטראקים
הבעיה הנפוצה!

אם כבר מדברים
אני חייב את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx
וההאב לא עובד לי :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement