|
היי... חזרתי לכמה רגעים ואני צריך עזרה של ממש !!!
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב חברה דבר ראשון שלום לכולם אני יודע דכבר הרבה זמן לא ביקרתי אותכם אבל פשוט אין לי זמן ... צבא והכל...בקיצור, אין לי זמן להוריד שירים וגם אין לי כל כך מאיפה עכשיו... אז חשבתי שאולי מישהו ממכם , חברי הטובים, יזרוק לי איזה לינקים או כתובות לאתרים או ל-FTP למרות שאני יודע שזה בעיה לתת כאלה דברים אני אשמח מאוד אם תנסו לעזור לי פה
אני מרגיש רייקני מאוד בלי טראקים חדשים!!!
צריך עזרה דחוף!!! |
|
|
| itamarsan |
טוב אחי באפ טי פי אני לא יוכל לעזור לךךך
אבל באתר טוב להורדה דדווקא יש לייי
www.TrueMp3s.com
אתר נחמד מישם תוכל להוריד באמת את כול החדשייםם
מקווה שעזרתיייי |
|
|
| oDrori |
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735 |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
בוא לאייסיקיו אני מבטיח להאכיל אותך טוב טוב... יש לי חיבור מהיר והכל
73384735 |
like the bitch oded i have a fast upload speed to like 50kb\sec...so connect me 139625164 |
|
|
| Hell_Copter |
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום ;) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל הקיבוצניקים האלה...
עם החיבורים המטורפים שלהם...
מוזר... הנוער של היום ;) |
שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שמע נילחמתי על זה 5 שנים לעזאזל, מגיע לי קצת נחת לא? אה עגל רך |
אוי בקר בקר...
שיהיה לך רק בריאות ואושר :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת
:tongue2 |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
תודה חברה
אבל הבעיה היא שאין לי זמן כל כך לאי סי קיו ולכן אני מעדיף אתרים למרות שהיום אין כל כך הרבה
תודה בכל זאת
:tongue2 |
פאק באתרים אני חלש, אבל תנסה
www.mp3mediaworld.com |
|
|
| DjChook |
פאק נראה לי גם אני אבקש איזה טובה או שתיים
גם אני כבר לא מוריד שירים בכלל
:(
בכל מקרה רק משהו אחד
זוכרים את הסרבר של ביהס שאני מעלה אליו דברים ?
(יש לי שם איזה 50 ג'יגה אני חושב)
אז נחשו מה
הם עברו עכשיו ל
T1
הורדתי משם אתמול ב 97, שחשבתי שאני יכול רק עד 93
MUHAHAHA
אם מישהו צריך משהו :) שיפנה אלי
(מבחינת לאחסן) |
|
|
| eXeTik |
אההההה.... צבא וטראקים
הבעיה הנפוצה!
אם כבר מדברים
אני חייב את
rick_maniac_and_dr._loop_-_banana_boat_song__pulsedriver_rmx
וההאב לא עובד לי :whip: |
|
|
|
|