|
internet vraagje
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
loo pplz
eff vraagje, wij moeten met ons huis nieuwe internet verbinding aansluiten dus wilde ik eff weten was het best om te nemen, we zijn met 5 waarvan sommige online gamen of veel surfen dus snelheid is wel belangrijk, maar we zijn studenten dus te duur is ook nite handig..
woon btw in eindhoven voor degene die dat niet wisten :) |
|
|
| Flipper01 |
Chello is het snelste en in verhouding het goedkoopst.
Nadeel is echter dat de service erg slecht is en dat je je verbinding niet mag delen. Dit laatste wordt overigens door de meeste gebruikers gewoon gedaan ;)
Misschien dat er in Eindhoven nog lokale providers zitten die ook goed zijn, maar dat zou ik niet weten |
|
|
| SnuggLe |
Zelfde vraag, maar dan voor Den Haag.
ADSL of modem via de telefoonlijn als tussenoplossing tot ik ADSL heb?? Wat kost het, wat heb ik er voor nodig qua modem?
Kan ik dezeflde modem voor beide gebruiken etc?
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
| nou modem voor telefoon en adsl zijn verschillend en gezien je internet gebruik nu zou ik adsl nemen als je het kan veroorloven :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Chello is het snelste en in verhouding het goedkoopst.
Nadeel is echter dat de service erg slecht is en dat je je verbinding niet mag delen. Dit laatste wordt overigens door de meeste gebruikers gewoon gedaan ;)
|
lol, Chello is dus echt niet sneller dan @home, 375 kb/s upstream, chello heeft wel een reclame dat ze sneller zijn dan kpn, maar dit geldt alleen voor het UPC netwerk
en volgens mij is chello ook nog duur, dacht tussen de 45 a 50 euro\
volgens mij heb je vaak ook geen keus in wat je moet nemen, als je kabel kiest heb je vaak geen keus in welk bedrijf je kan hebben omdat ze gewoon niks aanbieden in de plaats waar je woont. In Den Bosch en omstreken kun je bijv. alleen @home pakken... |
|
|
| robin |
chello service is echt heel kut, hier in almere is chello zoiezo kut, het gebeurt DAGELIJKS wel dat het down is, soms voor 5 minuten, als je pech heb voor paar uur, chello upload is naar mijn weten niet bijster hoog, geloof 12kb/s en dat is dus niet echt lekker om online te gamen.. informeer wat er bij jullie allemaal mogelijk is, ik zou gaan voor een adsl verbinding, snelheid moeten jullie zelf maar ff kijken, moet met zn 5en best te doen zijn om een aardige verbinding te betalen.
bovendien is chello niet bijzonder stabiel wat snelheid betreft, delen met de buurtjes hé, adsl is daarintegen behoorlijk stabiel, ik zit met downloads altijd rond de 95% van wat mijn verbinding aankan
succes dr mee .. k denk dat je dit beter ken vragen op een wat meer computer gericht forum |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
lol, Chello is dus echt niet sneller dan @home, 375 kb/s upstream, chello heeft wel een reclame dat ze sneller zijn dan kpn, maar dit geldt alleen voor het UPC netwerk
en volgens mij is chello ook nog duur, dacht tussen de 45 a 50 euro\
volgens mij heb je vaak ook geen keus in wat je moet nemen, als je kabel kiest heb je vaak geen keus in welk bedrijf je kan hebben omdat ze gewoon niks aanbieden in de plaats waar je woont. In Den Bosch en omstreken kun je bijv. alleen @home pakken... |
zijn die omstreken toevallig ook eindhoven ?
en gamen is trouwens download.. |
|
|
| ryo |
| Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest over @home. Ze zijn nu wel lekker bezig om de prijs te verhogen, tis nu al iets van 47,50 ofzo. Is het in Eindhoven niet mogelijk om internet via de TU te krijgen? In Maastricht hebben ze geloof ik in ieder geval zoiets en aangezien de TU een snelle verbinding heeft...:conf: |
|
|
| TimeportE |
| jah dat is wat we nu hebben alleen een huisgenoot neemt nu dat mee sinds hij het huis uitgaat.. het is niet super snel: 65 kb/s |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
zijn die omstreken toevallig ook eindhoven ?
en gamen is trouwens download.. |
www.home.nl
postcode check kun je zien of jou postcode onder het servicegebied van @home valt |
|
|
| Leander |
http://www.internetten.nl/
Op die site kun je makkelijk vergelijken. Ff postcode invoeren en je krijgt te zien welke opties je hebt...
Ik heb zelf Zonnet ADSL Basic (768/128) en dat werkt prima :)
Zonnet geeft nu ook gratis modem bij nieuwe aansluitingen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zelfde vraag, maar dan voor Den Haag.
ADSL of modem via de telefoonlijn als tussenoplossing tot ik ADSL heb?? Wat kost het, wat heb ik er voor nodig qua modem?
Kan ik dezeflde modem voor beide gebruiken etc?
SnuggLe |
Daar hebben ze ook nog Wanadoo Cable Basic en Premium... Premium is vergelijkbaar met Basic ADSL (geloof trouwens dat ze de snelheid verhoogd hebben nu) en is iets goedkoper dan ADSL... Aansluitkosten weet ik alleen niet... |
|
|
|
|