|
Top 10 van nu!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Oke, tis weer tijd voor een Top 10 threadje!
Spammen maar die titels! :D
SnuggLe
01 Motorcycle - As the Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
02 Alter Ego - Blast
03 Jay Denham - Lets get High (Pascal FEOS remix)
04 Ignition Technician - Unspoken
05 Renato Cohen - Pontape
06 Drax and Scott Mac - Angel (Katana Remix)
07 Tomaz vs Filterheadz - Sunshine (Carl Cox Remix)
08 Scott Bond vs Solarstone - 3rd Earth
09 Trancesetters - Roaches (Peace Division Remix)
10 Quadraphonia - Quadraphonia
01 is gewoon een topper, veel gedraaid door Gabiel & Dresden, HET producer duo van nu!
Tiesto vond het maar een 'middelmatig popplaatje' hoorde ik ooit van iemand die um in de Magic Muzik store had gesproken, maar hij draait um nu wel
02 is een top Techno plaat, die ik veel op TeQnology heb gehoord. Staat ook op oa Essential Underground volume 6 (gemixed door Taksi & John Selway)
03 is nog een technotopper, al wel wat ouder, maar super Staat op de Dancevalley cd van Michel de Hey.
04 is een techhouse plaat uit de playlist van Michel de Hey die je nu steeds meer hoort. Komt van de EP "The Cult Starts Here" , nummer 23 van het Tronic label.
05 is Renato Cohen - Ponttape. Toppertje !
06 is een catcy tranceplaat van het BlackHole label, die nu op enkele promo / samplers staat.
07 is de Carl Cox remix van Sunshine. Wat valt daar verder over te zeggen? Het orgineel is al super, en Karel heeft er ook weer wat mooist van gemaakt
08 3rd earth.... Top trance nummer! Wordt echt zeker weten een hit!
09 is een beetje een classic. Hoorde hem voor het eerst op Dance Valley 2000 toen Danny Howells um draaide. Nu weer herontdekt Superplaat!!! VOoral de vocals "Underground will live forever baby, we're just like roaches, never die, always living!" Das gewoon een vette quote!
10 is helemaal een classic. Quadraphonia zou iedereen moeten kennen. Houseparty 2 style De producer die achter deze plaat zit is btw ook Lucien Foort.....voor diegene die dat nog niet wisten. Ik was wel verbaasd toen ik dat hoorde. |
|
|
| basd |
Volgorde is misschien niet helemaal correct, maar de eerste drie staan in ieder geval wel vast voorlopig, de nummer 1 al helemaal :)
01)Lorber / Sikora - Sikora
TERING, wat een vette plaat.. Heel diep.. ontzettend vet.. en morgen in mijn platenbak als het goed is.
02) Saccoman - Deep in the woods
Al wat ouder, maar zooo lekker.. Iemand die deze heeft en em wil verkopen?
03) Pascal F.E.O.S. - Mantronix
Van zijn Self Reflexion album (en A2 van disc 2 van de 12" versie).. erg goed.
04) Antony - Dark ed up future tek
Van de Magician EP, zeker een aanradertje..
05) Ross Couch - System check
Op Bellboy, al een tijdje een van mijn favorieten.
06) Tony H - J.F.K. (Dariush remix)
Beetje aparte plaat met dat pianootje, wel lekker..
07) Jerome - Maiden flight
Van de Audio Illusions EP
08) Digital Express - The club
Classic !
09) Devilfish - Hard at work
Van de Re-entering the atmosphere EP.. Beetje zelfde stijl als hun alltime klassieker Man alive..
10) Danilo Vigorito - Vision
Op Primate, lekker partyplaatje.. |
|
|
| Apoptosis |
1. Tiesto ft Skin - Ten
2. Cor Fijneman - Venus (Tiesto mix)
3. Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden mix)
4. Marcel Woods - Serenity (Original mix)
5. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond mix)
6. M1 - Heaven Sent (Michael Woods Club mix)
7. Rank 1 - Symsonic (Dumonde mix)
8. Visionaire - Accelerator
9. Dj Choose - Release Me
10. Conjure One - Tears From The Moon (Tiesto mix)
Ja ok, minimaal 3 van deze titels zyn nog nie uit (is #6 Heaven Sent al gereleased??), maar dat geeft nix tog?
:)
[EDIT]#9 moet Elevatorazz zyn ipv Release Me[/EDIT] |
|
|
| eieregooie |
Ik heb nie echt een top lijstje ofsow... Maar momenteel wordt ik wel blij van:
Andain - Beautiful Things
Motorcycle - As The Rush Comes
Tiësto ft. Skin - Ten |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ja ok, minimaal 3 van deze titels zyn nog nie uit (is #6 Heaven Sent al gereleased??), maar dat geeft nix tog?
:) |
Welnee maakt niet uit..
Heaven sent is trouwens al wel gereleased:
http://www2.only-djs.com/vinyl/sear...le.cfm?id=20316 |
|
|
| Original |
01 Unknown Artist (VDM) - Crystal Clouds
nog niet uit volgens mij.. maar toen ik hem de eerste keer in ASOT hoorde was ik addicted.
02 Scot Bond Vs. Solar Stone - 3rd Earth
Gewoon een top plaat...heerlijke trance.
03 Motorcycle - As The Rush Comes On (Sweeping Strings Mix)
Vele zullen met me eens zijn dat dit eeen top plaat is.
04 Andain - Beautifull Things
Zelfde als 03.
05 Sander Kleinenberg - Buenos Aires
Ik kan deze gewoon op repeat zetten als ik in de trein zit, verveelt nog niet:).
06 Sylver - Livin' My Life (Filterheads Dub Mix)
Filterheadz hebben deze plaat omgetoverd in een top track.
07 Kai Tracid - Drift Deep Into Your Own Thougts
Van zijn nieuwe cd (niet echt heel erg nieuw dus).
08 The Gift - Love Angel
Echte traaaaance.
09 Yahel - Avelanche
Top nummer... heeft wat weg van Voyage maar toch ook weer niet.
:conf: :toothless
10 Conjure One - Tears From The Moon (Tiesto mix)
Joop @ trance energy... mooi moment (meeschrewen.. TEARS FROM THE MOOOON).:tongue3 :toothless :stongue: |
|
|
| Ding Chavez |
Poeh, een volgorde kan ik toch niet kiezen maar hier 10 plaatjes die mij op dit moment bezig houden:
Blue States - Season Song (Rui da Silva Remix)
Nummer van de film 28 days later in een remix door rui da silva, heerlijk :)
Raffen - La Haya (The Castle Revival Mix)
Plaat gemaakt door Sander K & Stef. Heerlijk introotje dat het begin maakt van een heerlijk plaatje :)
Motorcycle - As the Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Remix)
Om de redenen hierboven genoemd.
Beth Orton - Anywhere (Two Lone Swordsmen Vocal Remix)
Wat een stem heeft die vrouw
Matthew Dekay - Beautiful Monday
Eigenlijk alles wat hij gemaakt heeft de afgelopen tijd is geweldig
Sasha & Emerson - Scorchio
Al een oudere plaat, maar sinds ik hem in bezit heb ligt ie regelmatig op de tafel :)
Matt Busch with Aphasia - Faith (Chab Audio Treatment Remix)
Heerlijk dromerige prog plaat
Delerium - After All (Satoshi Tomiie Remix)
Nog niet uit geloof ik maar al vaak voorbij gekomen in livesets.
Alles van Gabriel & Dresden
Naast de 2 eerder genoemde producties ;) |
|
|
| Chicane |
Niet in een bepaalde volgorde, maar wel uberphat:
Christopher Lawrence - Nitro (Fluid In Motion Remix)
- Stevige progressive plaat die eerder door Ross Couch en Transa geremixt was, maar nu 2 andere remixen erbij heeft gekregen. Deze Fluid In Motion Remix heeft een hele lekkere melodie die je beetpakt en waar je haren van overeind komen. (Buy @ Only-DJ's of DanceGrooves)
Powerdove - September Soul (Chris Cowie Remix)
- Net nog geen techno, ik noem het eerder progressive techno. Het is niet snel of ruig, maar stampt gewoon snoeihard onder je naald door. Als je bekend met het werk van Cowie is dit zeker een aanrader voor iedereen! (Buy @ Only-DJ's)
Slusnik Luna - Sun (Hother & Flouvio Mix)
- In het begin denk je wat the is dit voor zware bagger break nummer, maar dat is de opbouw naar een lekkere club drive, gecombineerd met de melodie die erin trapt op 3 minuten maakt dit voor mij een heerlijke zomerse plaat. Geeft een beetje een DanceValley vibe op een grasheuvel waar de temperatuur lekker hoog is en de sfeer er helemaal in zit :) (Buy @ Only-DJ's of DanceGrooves)
New Order - Someone Like You (Gabrial & Dresden Voco-Tech Dub)
- Iets omhoog pitchen op redelijk lekker tempotje en dan maakt de melodie je helemaal knettergek met een beat om op te springen. (Buy @ Only-DJ's)
Cattaneo, Cass & Mangan - Hubbub
- De betere namen voor de betere progressive plaat van de laatste tijd. De remix van Nick Muir (samen met John Digweed de mannen achter Bedrock, van Emerald oa.) zorgt voor veel luisterplezier. (Buy @ Only-DJ's of DanceGrooves)
Sirocco - Destination
- Staat samen met Solarstone - Release op 1 vinyl, dit zijn voor mij de 2 nummers van 2003 tot dusver. Heerlijke zwoele trance, zoals trance bedoeld is :) (Buy @ DanceGrooves)
Fictivision - Outpost
- In Trance We Trust brengt deze verslavende plaat uit van Bart van Wissen, samen met Ringworld op de A kant. Niet heel spectaculair en verdwijnt snel weer van de lijst, maar is op dit moment wel een plaat waar ik graag naar luister, niet echt een must have maar wel leuk. (Buy @ Only-DJ's of DanceGrooves)
GTR - Mistral
- Heeft deze plaat nog een uitleg nodig? Staat op de nieuwe CD van Ferry Corsten - World Tour Washington. Mistral is vrij rustig in het begin maar wordt al snel druk en meeslepend, leuk voor in de platentas. (Buy @ Only-DJ's of DanceGrooves)
Armin - Blue Fear
- Het origineel stamt al uit 1997 toen Armin nog voor (Johan) Cyber Records produceerde. Sindsdien ben ik er verslaafd aan. 1994 was de interesse gewekt voor mij op het gebied van house met Tom Wilson - Technocat en in 1997 was dat voor trance met Blue Fear. Ontzettend heerlijke drive en melodie, catchy en nogsteeds bruikbaar, die plaat wordt nooit oud. Misschien dat daarom Armin heeft besloten om er een 2003 remake van te maken, want Blue Fear was altijd zijn alltime favorite plaat. (Buy @ -Nog niet te koop :p-)
Ross Couch - Melt
- Progressive to the max, lekkere plaat om in je mix te gebruiken. Niet te traag en niet te hard. Gewoon een lekkere plaat waarbij je hoofd vanzelf mee gaat deinen op de beat :) (Buy @ Only-DJ's)
Atjo :D
Ow editje, heel stiekem even cheaten, een elfde plaat die toch altijd me favoriet blijft:
Nat Monday - Waiting (John Creamer & Stephane K Remix)
- Creamer & K doen het weer, een supergeweldige kontharen-overeind-zettende-progressive-vocale-TUNE remixen. Hoorde deze plaat voor het eerst in een set van Oakenfold ergens in 1998, maar de plaat is opnieuw uitgebracht in nieuw jasje met nieuwe remixen in 2002, en blijft voorlopig voor een hele lange tijd in me alltime favorites lijstje zitten! |
|
|
| -=Freezel=- |
01 Motorcycle - As The Rush Comes
02 Midway - Inca
03 Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth
04 Ferry Corsten - Indigo
05 Mr Sam vs Fred Baker presents As One - Forever Waiting
06 Nu-NRG - Aloa P (Mr Spring Remix)
07 Loop Control - Exceptionally Beautiful
08 DJ Tiesto feat Skin - Ten
09 ROC Project - Never (Filterheadz Remix)
10 DHHD - Rush (ff variatie in de top 10 :D) |
|
|
| DJ_Massive |
aaaaaajjjjj dat is weer zo'n moeilijke!!!
is niet vrij simpel.. ff 10 uitkiezen.. maargoed here we go :p
(volgorde mag wat mij betreft willekeurig zijn :D )
01. Gabriel & Dresden vs Coldplay - I Gotta Thank The Clocks (Essential Mix Bootleg ding) -> ik vind het origineel van Coldplay al super, en dan met de usual Gabriel & Dresden sounds eronder/naast achter, en in het tweede gedeelte een phaaaaaaaat trancy break (ofzoiets hehe), super!
02. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix) -> niet veel over te zeggen, gewoon SUPER plaat!
03. Loway - 2 Bags Of Grass (Original) -> aaaaaaahh heerlijk!
04. Midtone - Pearl (Original Mix) -> UNTZ UNTZ UNTZ
05. Sasha - Motorola (Unreleased DJ Mixes part 2) -> veeeeeet lemon8 stijl!
06. Tilt - Sirens (Tilt Four Motion Mix) -> van de Left Of The Centre EP niet zoals we gewend zijn van Tilt maar wel heel lekker ;>
07. DJ Cor Fijneman Feat Jan Johnston - Venus (DJ Tiesto Mix) -> aahh vette trance!
08. Altitude - Tears In The Rain -> /me dies
09. Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix) oehh wat een trance plaat, maar ja ik ben ook benno fan =X
10. Slide - Closure (Lounge Tech Mix) -> classic!
aah tis me gelukt.. 10 nummers, al ben ik er vast wel weer een bende vergeten :) |
|
|
| mantisnl |
01. Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Remix)
02. Scott Bond Vs Solarstone - 3rd Earth
03. Neo & Farina - Alba Rossa
04. B-Pas - Continuation (Club Mix)
04. Alphazone - Rockin` (Original Mix)
05. Hemstock & Jennings - Zulu (Neo & Farina Remix)
07. Unknown Source - Nadjanema (Airbase 2003 Remix)
06. Solar Factor - No Return (Original Mix)
07. Darren Tate & Mike Koglin - Waiting (Original Mix)
08. Neo & Farina - Someone
09. Cosmic Gate - Human Being (G U M Project Remix)
10. Geilomatics - Geilomat (S.H.O.K.K. Remix)
veel neo & farina, die vindt ik de laatste tijd errug goed! |
|
|
| magrec |
1. junkie xl - Angels Ft. Gary Numan
Van het nieuwe album van junkie xl (12 inch cut). Heerlijke plaat met mooie vocals. Gruwelijke drive erin.
2. bt - somnambulist (sander kleinenberg convertible remix)
Heerlijke zomerse plaat. Niet te moeilijk deze keer en grote kans op een zomerhit.
3. Whatever Girl - Activator (Filterheadz Remix)
Stevige tech-house plaat. Erg lekker whehe duidelijke filterheadz kenmerken komen ook in deze remix voorbij
4. stephane k & creamer - forget the world
Een remake van gecko - close your eyes...
5. John Creamer - Lift Up The Needle (Ellis D Aka Junior Vasquez 2003 Mix)
Gruwelijk pompende plaat, put up the ing needle.....
6. rick pier o'neill - we come from (mike monday remix)
Funky , een mix van house en progressive. Je kan gewoon niet stilstaan als je deze plaat hoort (kleinenberg draaide hem in zwolle)
7. stephane k & creamer - wish you were here [lexicon avenue remix]
Behoeft heen nadere uitleg.
8. spork - freeeeeeek like me
Breakbeat rules
9. RR workshop - dustsucker
Gewoon knallen!!!
10. Rails inc - clearcut
Een oude plaat van sander kleinenberg. Uplifting trance uit de vorige eeuw :) |
|
|
|
|