|
Stukje schaamteloze zelfpromotie
|
View this Thread in Original format
| Six4Eight |
Hier een copy paste van de Extrema website:
| quote: | Hallo Mezzo-minded people en good music lovers,
Zoals iedereen in Nederland natuurlijk weet is het de 30e April weer het volksfeest der volksfeesten. Eindelijk weer een dag waarop we ons flink kunnen misdragen en nog met toestemming van de Koningin ook! Ja mensen, Koninginnedag komt er weer aan!
Mezzo kan natuurlijk niet achterblijven in de feestvreugde en heeft daarom besloten om de grootste jonge talenten uit Nederland naar Eindhoven te halen om daar hun kunsten achter de “wheels of steel” te vertonen.
De volgende DJ’s maken hun opwachting:
Finne Jager: Deze gozer uit Ijsselstein zal jullie in hogere sferen brengen met de beste Deep-House en Progressive Sounds
Eelke Kleijn: Een jonge gast uit the lovely City of Rotterdam zal tevens Deep-House en Progressive draaien. Wees gerust, het zal zeker niet hetzelfde zijn als Finne
Daniel Darque: Deze jongen zal jullie laten dansen totdat je erbij neervalt met zijn onnavolgbare Club en Funk Music. Ijsselstein brengt goede artiesten voort, want hij komt er ook al vandaan!
Da-Nisch: De zomer zit in de lucht en dat gaan we nog eens extra benadrukken met deze kerel. Het dansen zal jullie nog niet vergaan, want we trekken de “Funk feeling” nog eventjes door.
Boy Born: Venlo is ook vertegenwoordigd. Deze jongen heeft zijn sporen al verdiend met zijn eigen Impact feesten en zal jullie laten genieten van Progressive, Funk en een vleugje Techno.
Marc Eaust: En als afsluiter hebben we een knaller, wederom uit Venlo. We gaan er flink tegenaan met Marc, want hij gaat jullie laten beuken met de beste Tech-House.
Dus jullie weten het, Mezzo is the place to be op deze vorstelijke dag!! |
En die vet gedrukte ben ik dus. Iedereen die dus op koninginnedag in Eindhoven is, Mezzo kun je gratis naar binnen lopen :)
Ik draai zelf van 16:30 tot 19:00 en in tegenstelling wat in dat stukje staat, draai ik geen deephouse, meer progressive en nu-breaks zo nu en dan, iets steviger iig dan house. |
|
|
| Jourdain |
| Deep-house, jij was toch de mede-schrijver van 7th heaven of niet ? Of ben je multi-stijlist ? :D |
|
|
| jploveparade |
| Hoop voor je dat er nog mensen zijn die met al dat party geweld de moeite nemen om langs te komen. Met Mayday, Qontact, Nexus en al die Q-day open-airs en wat allemaal meer is er zo'n overkill aan goede feesten dat je niet meer weet waar je het zoeken moet :crazy: |
|
|
| Six4Eight |
Ja klopt ik zit samen met M.I.D.O.R. achter Seventh Heaven, maar ik limiteer me niet echt tot 1 stijl. Draai dus veel dieper en produceer eigenlijk van alles :)
Maar ik hoop ook dat er mensen komen, aangezien ik anders weer voor een lege zaal sta te draaien. Ach ja wie het kleine niet eert he .. ;) |
|
|
| TranceFool |
| Ik zal er nie bij zijn, maar iig vet dat je er mag draaien he!!! :) |
|
|
| Valhalla |
| met paar vrienden naar Qontact , maar wens je veel suc6 :p |
|
|
| Bellie |
Haha dat stukkie: "Een jonge gast uit the lovely City of Rotterdam"
R'dam een lovely city?dacht het niet. ;)
Maar goed,succes iig. :) |
|
|
| Six4Eight |
| quote: | Originally posted by Bellie
Haha dat stukkie: "Een jonge gast uit the lovely City of Rotterdam"
R'dam een lovely city?dacht het niet. ;)
Maar goed,succes iig. :) |
Maar eh dat stukje over Rotterdam daar moeten wij dan toch maar is over discussieren :P |
|
|
| tijs08 |
Eelke zit in de lift!
Een gig op Koninginnedag en weer genoemd worden door Armin!
Ben ook zeker benieuwd naar die B-kant... Cloud City
Of ken ik die al ;)
In ieder geval veel suc6 met draaien! Ik ben er niet bij want ben dan aan het uit brakken van Qontact op de sounds van Marco V en Yves de Ruyter in Dordrecht :D |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by tijs08
Eelke zit in de lift!
Een gig op Koninginnedag en weer genoemd worden door Armin!
Ben ook zeker benieuwd naar die B-kant... Cloud City
Of ken ik die al ;)
In ieder geval veel suc6 met draaien! Ik ben er niet bij want ben dan aan het uit brakken van Qontact op de sounds van Marco V en Yves de Ruyter in Dordrecht :D |
uitbrakken op marco v? dat kan niet! :) |
|
|
|
|