return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Enorm Turn on (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag vet inte varför men tjejer som djar är fan sexiga! :D


hmm,... ne killar som kan dansa snyggt e 100 ggr. sexigare.
även om ja skulle byta ut tjejer till killar i din mening :p :haha:
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vänder plattor ja... men det ska väl göras i köket ? (plattor = pannkakor)


hehehehe :)
eXton
ni har helt rätt!
jag vet, för vi har haft gen.6 (http://www.gen6.com) två gånger och dj anneli (http://www.djanneli.tk) en gång på vår klubb i Lund (se min signatur). Dom rockade fett och ser riktigt bra ut båda två! Mest gillade jag nog dj anneli för hon spelade trance/hardtrance medan gen.6 är lite för hård för mig med sin minimalistiska psychedelic. Dock producerar hon ju egen musik så det gör henne iofs lite coolare :D
Dioxys
joo, tjejer som är unika behöver inte vara supermodeller för att killar ska dräggla sönder :)

samma med snowboard tjejer för mig! :rolleyes: aväen fast det inte är så speciellt ovanligt, men nått jag diggar iaf :)
dj_hysterix
tjejer som dj:ar ... fett turn on :D fett sexigt :cool:
Aendy
Kajsa... :P
Smeagol
Det är något med poi och tjerer va?
typ 10% av de killar jag känner som jonglerar pysslar med poi.
Nästan alla tjejer däremot!

Jag, som exempel, träffade min flickvän (som gjorde slut för två månader sen :( ) genom vår lokala jongelringsförening där hon var ensam tjej!
Vi dejtade på enhjuling, slår någon det?
mindshooter
quote:
Originally posted by Smeagol
Det är något med poi och tjerer va?
typ 10% av de killar jag känner som jonglerar pysslar med poi.
Nästan alla tjejer däremot!

Jag, som exempel, träffade min flickvän (som gjorde slut för två månader sen :( ) genom vår lokala jongelringsförening där hon var ensam tjej!
Vi dejtade på enhjuling, slår någon det?


Poi och tjejer... Mmmm :)
Fan mannen, dejta på enhjuling... då har man hittat rätt brud :) kan inte slå det......

Steve, din jävla humor alltså :nervous:

Kort och gott: Tjejer som utför saker som vanligtvis utförs av män är hot hot hot ......eller?
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Kort och gott: Tjejer som utför saker som vanligtvis utförs av män är hot hot hot ......eller?


typ, jag gillar när tjejer åtminstone inte vet nånting om bilar lr liknande :toothless
dj_hysterix


HOT HOT HOT ... MUMMA:D :disbelief

Treo
Tjejer som dj:ar.. tja. det är ju alltid trevligt med tjejer som gör vanligtvis mansdominerade saker. t.ex. kör mc osv.. men nån speciell turn on ? nja.. inte för mig iaf.

-Treo-
Dj_ExOn
Jag var uppe i Sälen nu i helgen och en dag i backen så satt det runt 5 tjejer på bräda och jag tänkte "Fan, det var ju nice.
Sen så började de åka! Jävlar i helvete.
De körde hela backen med skärande svängar. Jag dregglade som en hund och ville bara se dom igen fast på nära håll. :)

Tyvärr så stack de innan jag han se dom igen. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement