return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Line-up Extrema Festival 2001!
View this Thread in Original format
tango
he mensen, check de line-up van Extrema Festival 2001, best goed hoor. In ieder geval beter als voorgaande jaren.

Mainstage: Tiesto, Remy, Erick-E, Andy Jarrod, Lucien Foort, 100% Isis, Q-Lock, Mason, Funky Dexter G.

Techno Stage: Joel Mull, Dave Clarke, Steve Rachmad, Lady Aida, Steve Bicknell, G-Force, San, Estroe.

Progressive X pander Stage: Nick Warren, Saeed & Palash, Sander Kleinenberg, Jimmy van M, Vortex, Quivver, Lemon 8, James Holden.

Future Funk Stage: Danny Howells, DJ Sneak, Junior Sanchez, Silicone Soul, Alison Marks, Jan van Biezen, Don Londi, Robob.

Hier nog wat info vd site:

Zet in je agenda, 21 juli, voor de 6de keer 'Extrema the festival' aan de recreatieplas Aquabest bij Eindhoven. Aanstaande editie wordt wederom uitgebreid. Er komt een heel stuk strand bij, meer attracties (ook op het water) en een nieuwe area. Overdag kan er natuurllijk weer gezwommen worden en tot bijna middernacht duurt het feest.

Bij de Ticketservice is de kaartverkoop flitsend gestart en dus verwacht Extrema op aanstaande editie heel wat bezoekers. In de trendshops (de importspecial zaken en de fashionshops) begint de verkoop later. De reden hiervoor is een speciale actie. De eerste 4.000 partyfreaks krijgen de 'The festival 2001 CD' gratis bij aankoop van hun ticket. Om het nog gekker te maken heeft Extrema besloten om deze CD niet in de verkoop te doen en het exclusief te houden voor de trouwste bezoekers. Let wel: deze actie geldt alleen bij Extrema's vertrouwde verkoopadressen.

De actie start vrijdag 8 juni 10.00 uur, dus houdt het in de gaten. We kunnen je al vertellen dat deze CD erg te gek en vooruitstrevend is. Volgende week vind je al een recensie op de Extrema's facts site door niemand minder dan Mick Boskamp, 'de nightlife reporter' en fanatiek muziekliefhebber van goede engelse progressive housemusic.

grtz,
TNG
Bouma-Bros
Yo Tango,

Goeie smaak heb je! Dit zijn de betere line-ups! Ik ben zeker van de partij. Vorig jaar was al een groot suc6, maar dit jaar ziet er nog beter uit!

Gelukkig zijn er nog mensen met smaak ;) Extrema is gewoon een kwaliteitsfeest zonder "dj's" als Johan Gielen, Jean, Spider, Jurgen en de Klubbheads.

Vooral erg benieuwd naar JAMES HOLDEN!
Remy D
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Yo Tango,

Goeie smaak heb je! Dit zijn de betere line-ups! Ik ben zeker van de partij. Vorig jaar was al een groot suc6, maar dit jaar ziet er nog beter uit!

Gelukkig zijn er nog mensen met smaak ;) Extrema is gewoon een kwaliteitsfeest zonder "dj's" als Johan Gielen, Jean, Spider, Jurgen en de Klubbheads.

Vooral erg benieuwd naar JAMES HOLDEN!

Greetz,
Sido (50% Bouma-Bros.)

Heb jij smaak dan.
Bouma-Bros
Over smaak valt niet te twisten.

Ik heb zelf smaak leren ontwikkelen, zal wel met m'n leeftijd te maken hebben.... ;)

Hoezo trouwens? voel je je aangevallen als ik zeg dat Gielen, Spider, Jean, Klubbheads en Jurgen weinig voorstellen???
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Over smaak valt niet te twisten.

Ik heb zelf smaak leren ontwikkelen, zal wel met m'n leeftijd te maken hebben.... ;)

Hoezo trouwens? voel je je aangevallen als ik zeg dat Gielen, Spider, Jean, Klubbheads en Jurgen weinig voorstellen???


uhm stond jij niet bij tiesto toen aan de rechterkant bij de "jongens" hehehe...dus mondje dicht..:p ;)
Remy D
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Over smaak valt niet te twisten.

Ik heb zelf smaak leren ontwikkelen, zal wel met m'n leeftijd te maken hebben.... ;)

Hoezo trouwens? voel je je aangevallen als ik zeg dat Gielen, Spider, Jean, Klubbheads en Jurgen weinig voorstellen???

Ik voel me echt niet aangevallen maar ik vind iemand zoals jou die dat neerzet echt heel erg triest. Je zou het liefst nog een jurkje aan doen en een pruik opzetten om ook maar een glimp van Tiësto op te vangen...
Akira
quote:
Originally posted by Remy D

Ik voel me echt niet aangevallen maar ik vind iemand zoals jou die dat neerzet echt heel erg triest. Je zou het liefst nog een jurkje aan doen en een pruik opzetten om ook maar een glimp van Tiësto op te vangen...


nee tijs is homo...hahahaha ROFL

dan maak je niet veel kans als "meisje"....:D
Dago "B" Duck
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Over smaak valt niet te twisten.

Ik heb zelf smaak leren ontwikkelen, zal wel met m'n leeftijd te maken hebben.... ;)

Hoezo trouwens? voel je je aangevallen als ik zeg dat Gielen, Spider, Jean, Klubbheads en Jurgen weinig voorstellen???


:D inderdaad :D :D :D
Akira
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck


:D inderdaad :D :D :D


uhm wat bedoel je daarmee???dat je het met bouma eens bent of juist niet???
hehehe

ik vind gielen en de klubheads altijd wel leuk om te zien die zorgen meestal wel voor een feestje :D:D en spider heeft soms zijn momenten:p
Akira
of bedoel je meer dan je ook aan de rechterkant zat ???heheheehe :D:D:D:D:D:D:D

Remy D
quote:
Originally posted by Akira
of bedoel je meer dan je ook aan de rechterkant zat ???heheheehe :D:D:D:D:D:D:D

Ghehehe en had je ook je lul in je hand. :p
Akira
quote:
Originally posted by Remy D

Ghehehe en had je ook je lul in je hand. :p
jezus zeg zo ver had ik zelfs nog niet gedacht ROFL hahahaha :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement