|
יוצרים בריזון
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מה קורה חבר'ה
עדכון קצר לגבי התוכנה
סוף סוף יצאה גירסת ה 2.5 לריזון
שמכילה כמה וכמה מכשירים מאוד אפקטיביים
לפרטים נוספים
http://www.propellerheads.se/ |
|
|
| Vortex_SA |
| תתקדם לאיזה לוג'יק או קיובייס אחי, עם ריזון אין לך הרבה מה לעשות... הייתי אומר לך פרוטי אבל ממנה צריך הרבה הרבה זמן לשבת כדי להוציא משהו טוב... בסך הכל ריזון זה דבר נחמד מאוד אבל מאוד לא מקצועי ולא מנצל משאבי מחשב נכונים... ועוד משהו, אתה מאוד מוגבל באפקטים וסינטים, למרות שאפשר עם ריווייר וחיצוניים, אבל זה לא אותו דבר.. |
|
|
| Rising |
וואלה לא מסכים איתך שגיא... כל התוכנות האלה תמיד יש להן כמה יתרונות על אחרות וחסרונות...
בכל מקרה ריזון יכולה להפיק צלילים טובים..אירביסי לדוגמא עובד איתה בלבד ואם אמרת שהיא מוגבלת באפקטים וסינטים אז לא שגיא...
יש לריזון ערכות עצבניות ... ולמשל ראיתי דיסק עם ערכות רק של צלילים שאירבייס משתמש..
גרררר יש לי פה שלושה דיסקים והראשון לא טוב...נתקע לי בהתקנה... |
|
|
| Gil Shwarts |
כמה שאתה טועה....
אם אתה יודע להשתמש בתוכנה
אתה יכול ליצור אינספור צלילים וסאונדים חדשים לפי איך שאתה רוצה
אין לך הגבלה בגרוש
ועוד עם התוספות החדשות בכלל חבל על הזמן
מה שכן
התוכנה באמת לא מנצלת נכון משאבי מחשב...
ואם כבר אתה מדבר על צלילים
תמיד אתה יכול לייבא..
יש אפשרות כזאת בתוכנה אתה יודע |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
וואלה לא מסכים איתך שגיא... כל התוכנות האלה תמיד יש להן כמה יתרונות על אחרות וחסרונות...
בכל מקרה ריזון יכולה להפיק צלילים טובים..אירביסי לדוגמא עובד איתה בלבד ואם אמרת שהיא מוגבלת באפקטים וסינטים אז לא שגיא...
יש לריזון ערכות עצבניות ... ולמשל ראיתי דיסק עם ערכות רק של צלילים שאירבייס משתמש..
גרררר יש לי פה שלושה דיסקים והראשון לא טוב...נתקע לי בהתקנה... |
איירבייס מכניס לה סמפלים ומשתמש בסיקוונסר, באותה מידה אתה יכול להשתמש באימפולס ולמאסטר בתוכנת הקלטות... (ntrack לדוג'...)
ראית ערכות של סמפלים סמפלים זה לא כלים זה סאונדים ואותם אתה יכול להכניס לכל תוכנה... אני ייתן לך כמה דוגמאות שאין ממש בריזון:
voice designer
vocoder
ring modulator
זה ממש ממש קצת ממה שאין, יכול להיות שהוסיפו בגרסה החדשה כמה דברים אבל זה לא משתווה למה שאתה יכול לעשות עם וי אס טי רציני ומיקסר כמו שצריך, כמו בלוג'יק... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כמה שאתה טועה....
אם אתה יודע להשתמש בתוכנה
אתה יכול ליצור אינספור צלילים וסאונדים חדשים לפי איך שאתה רוצה
אין לך הגבלה בגרוש
ועוד עם התוספות החדשות בכלל חבל על הזמן
מה שכן
התוכנה באמת לא מנצלת נכון משאבי מחשב...
ואם כבר אתה מדבר על צלילים
תמיד אתה יכול לייבא..
יש אפשרות כזאת בתוכנה אתה יודע |
אפשר לייבא אבל אז אין לך מודולציה בגרוש, כל הפואנטה בסינטי שמנגן בריל טיים זה המודולציה שאתה יכול לעשות איתו... |
|
|
| Flotser |
אני מזה אוהב פרוטי 4
למרות שבקושי נגעתי בדברים החדשים שבאו איתה
אני רק ממש אוהב שאפשר לעשות כל פאטרן באורך שונה
וגם שאפשר לצבוע כל שורה בפלייליסט באיזהצבע שרוצים
:p |
|
|
| ADiSH |
| הסאונד של פרוטי גם יותר טוב..;) |
|
|
| coby |
לפי דעתי קיוביס, לוג'יק ופרוטי הכי טובים... אפשר לעשות בהם הככללל
פעם הייתי עובד עם ריזון, אבל התוכנה לא משו דוגרי... אם היה בה תמיכה ל וי אס טי זה היה יכוללהיות חזק ..
ואירבייס מכינים צלילים עם סינטים אמיתיים ( virus c)
ומייבאים כמו ששגיא אמר... ובאמת שגיא צודק מה כבר אפשר לעשות עם הסאמפלר שם, לשחק עם הפילטר ..
ps
cubase forever !!
:disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
אני עדיין מנסה להפעיל תפרוטי 3..:)
נראה לי אני עוד מעט יפרוש ל אי ג'יי 3
:eyespop: |
|
|
| ADiSH |
למה 3??
יש כבר 5..;) |
|
|
| KrazyDJs |
אהה
כי 3 זה היחיד שאני מוצא בקאזה :) |
|
|
|
|