|
Andain Live @ Impulz (30-06-2002)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Dat was Guy Ornadel als ik het me goed herinner, heb heel de dag bijna in de BlackHole tent gestaan toen.
Lineup was:
Fred Numf
Guy Ornadel
Andain (Live)
Tiesto
Corky Fijneman |
|
|
| SnuggLe |
| Enneh..het is btw IMPULZ, zonder E. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dat was Guy Ornadel als ik het me goed herinner, heb heel de dag bijna in de BlackHole tent gestaan toen.
Lineup was:
Fred Numf
Guy Ornadel
Andain (Live)
Tiesto
Corky Fijneman |
Vergeet Dazzle niet :) heerlijke opener |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dat was Guy Ornadel als ik het me goed herinner, heb heel de dag bijna in de BlackHole tent gestaan toen.
Lineup was:
Fred Numf
Guy Ornadel
Andain (Live)
Tiesto
Corky Fijneman |
klopt ja :)
was zeer flex :) |
|
|
| [SigneT] |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dat was Guy Ornadel als ik het me goed herinner, heb heel de dag bijna in de BlackHole tent gestaan toen.
Lineup was:
Fred Numf
Guy Ornadel
Andain (Live)
Tiesto
Corky Fijneman |
hmmm volgens mij was je ergens bij tiesto weg met een 1 of ander meisje wat je toen te pakken had of niet ? :):):) |
|
|
| Switch |
LOL
hij had niks te pakken :D |
|
|
| Chicane |
| Ik had een top-avond en nacht met Patricia :D Heb haar op me nek gehad tijdens Jean en Emjay in de club/house tent tegenover BlackHole, daarna nog beetje staan gapen naar die Japanse mo-hawk Yoji Biomehanika. Was een leuke griet, jammer alleen van de pillen, sigareten en nog meer van dat soort :( |
|
|
| snitz |
| zeker was vet feesje daarzo. Guy Ornadel was ook een vet setje!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Vergeet Dazzle niet :) heerlijke opener |
idd!
Andian - Summer Calling (Dj Dazzle mix) daar voor het eerst gehoord en OMG :) |
|
|
|
|