|
Liveset om te downen - jaap live @ callantsoog (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik vind progressive echt 100 x makkelijker om te mixen, serieus. |
Idd... en techno is nog makkelijker... Maar stiekum wel leuker :D Kan je veel meer mee spelen dan met trance... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Idd... en techno is nog makkelijker... |
Vind je?
Nou dan zal ik het wel verkeerd doen :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Idd... en techno is nog makkelijker... Maar stiekum wel leuker :D Kan je veel meer mee spelen dan met trance... |
Onzin, 100% onzin!!!!
Dat je der mee kan spelen is idd 100% Waar :) |
|
|
| Flipper01 |
| Lekker setje hoor! Heb je er ook een cue file bij?? |
|
|
| japeman |
| Nee, nog geen cue file helaas. Misschien dat iemand zich hiervoor aanbied? :gsmile: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Onzin, 100% onzin!!!!
|
Onderbouw plz :) |
|
|
| Duke2003 |
| ik download m nu, ga m straks meteen ff luisteren! |
|
|
| total woot |
download in progress.....tracklist ziet er iig al goed uit :)
ben benieuwd
Grtz
WooT |
|
|
| Punt |
| Japio, ik had hem nog niet helemaal geluisterd. Vandaag even helemaal geluisterd. Klinkt erg goed. :D |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by japeman
Liveset om te downen - jaap live @ callantsoog
|
toevallig in de vijverhut :p , of ergens anders? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ampburner
toevallig in de vijverhut :p , of ergens anders? |
Nee man, da's in Groote Keeten.. bijna hetzelfde maar toch anders :) |
|
|
| total woot |
klinkt lekker, Thnx!
Grtz
WooT |
|
|
|
|