|
Ibrahim Ali Suza
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| hehehehe.. ball snubbe :) |
|
|
| mindshooter |
| hehe skön snubbe....feta arbetförhållanden det dära |
|
|
| Mirv0 |
| Han borde få medalj helt klart |
|
|
| dj_hysterix |
fett grym snubbe ! :D
Vår jävla svenska regering vill inte ens skicka honom en medhjälpare så att han kan sova lite. Vafan e det här för jävla cp-regering vi har :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| mindshooter |
tror det ligger som standard att inte skicka regeringsfolk _in_ i krig....du kanske vill åka? :D
Dom vill juh ta honom därifrån men han vägrar juh..fett skön....så står det juh att han ska få fett me credz sen när det är över :) |
|
|
| Mirv0 |
| mjo en trisslott och en klapp på axeln eller något :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Mirv0
mjo en trisslott och en klapp på axeln eller något :D |
hehe.. mjo, tänkte detsamma |
|
|
| cviper |
| skön snubbe; åtminstånde någon som tar sitt jobb på allvar! |
|
|
|
|