|
12-06-2003....
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
FERRY CORSTEN - LIVE @ EILAT ! ! !
בלגאאאאןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
FERRY CORSTEN - LIVE @ EILAT ! ! !
בלגאאאאןןןןןןןןןןןןןן |
כן גם אני שמעתי שביוני הוא מגיע לארץ!!
משהו בסט הולך להיות
נקווה שזה לא יהיה עוד פעם ל 22 פלוס... :rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
על הזרנוק שלי 22+
אין מצב שאני לא יהיה שם! |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן גם אני שמעתי שביוני הוא מגיע לארץ!!
משהו בסט הולך להיות
נקווה שזה לא יהיה עוד פעם ל 22 פלוס... :rolleyes: |
זה יהיה 22 פלוס
:D :toothless :D
אההה כן , שכחתי
OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בלאגןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Rising
למה עד אילת?!?! |
כי אילת זה המקום האולטימטיבי למסיבות
זה האיביזה על מזרח התיכון :eyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
תנו עוד פרטים..!
לא שאני הולך.. סתם בשביל ידע כללי..
זה יהיה בחוות היען או בחוף הדקל? |
|
|
| itamarsan |
סבבבבבבבבבה נשמעע מעולללללה
יש היום בטי אל וי את פלאששש משהו סווףףףףף |
|
|
| Gil Shwarts |
כמה טוב שיש חברות הפקה כמו נקסט והייניקן סאנדאנס בארץ!!
רק להגיד להם תודה!
ולקלל אותם באותה הנשימה על הגבלת הגילאים :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כמה טוב שיש חברות הפקה כמו נקסט והייניקן סאנדאנס בארץ!!
רק להגיד להם תודה!
ולקלל אותם באותה הנשימה על הגבלת הגילאים :) |
חחחחחחחחח
כבר רשמתי תסיבה שאני לא יהיה גם שם :\\ |
|
|
| Gil Shwarts |
| רשמת 2 סיבות :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבבבה נשמעע מעולללללה
יש היום בטי אל וי את פלאששש משהו סווףףףףף |
איזה פלאש...
היה היום די ג'יי צ'יקו שמנגן לטינו האוס לבני 24 ומעלה :)
עודד ידע הכי טוב :D
קקי עליהם עם ההגבלת גיל :( |
|
|
|
|