return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
12-06-2003....
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
FERRY CORSTEN - LIVE @ EILAT ! ! !


בלגאאאאןןןןןןןןןןןןןן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
FERRY CORSTEN - LIVE @ EILAT ! ! !


בלגאאאאןןןןןןןןןןןןןן


כן גם אני שמעתי שביוני הוא מגיע לארץ!!
משהו בסט הולך להיות
נקווה שזה לא יהיה עוד פעם ל 22 פלוס... :rolleyes:
Gil Shwarts
על הזרנוק שלי 22+
אין מצב שאני לא יהיה שם!
cluBBer
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן גם אני שמעתי שביוני הוא מגיע לארץ!!
משהו בסט הולך להיות
נקווה שזה לא יהיה עוד פעם ל 22 פלוס... :rolleyes:




זה יהיה 22 פלוס

:D :toothless :D

אההה כן , שכחתי
OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בלאגןןןןןןןןןןןןןןןן
Rising
למה עד אילת?!?!
cluBBer
quote:
Originally posted by Rising
למה עד אילת?!?!


כי אילת זה המקום האולטימטיבי למסיבות
זה האיביזה על מזרח התיכון :eyes:
Sm0keMachine
תנו עוד פרטים..!
לא שאני הולך.. סתם בשביל ידע כללי..
זה יהיה בחוות היען או בחוף הדקל?
itamarsan
סבבבבבבבבבה נשמעע מעולללללה
יש היום בטי אל וי את פלאששש משהו סווףףףףף
Gil Shwarts
כמה טוב שיש חברות הפקה כמו נקסט והייניקן סאנדאנס בארץ!!
רק להגיד להם תודה!
ולקלל אותם באותה הנשימה על הגבלת הגילאים :)
Sniper
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כמה טוב שיש חברות הפקה כמו נקסט והייניקן סאנדאנס בארץ!!
רק להגיד להם תודה!
ולקלל אותם באותה הנשימה על הגבלת הגילאים :)


חחחחחחחחח

כבר רשמתי תסיבה שאני לא יהיה גם שם :\\

Gil Shwarts
רשמת 2 סיבות :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
סבבבבבבבבבה נשמעע מעולללללה
יש היום בטי אל וי את פלאששש משהו סווףףףףף


איזה פלאש...
היה היום די ג'יי צ'יקו שמנגן לטינו האוס לבני 24 ומעלה :)
עודד ידע הכי טוב :D


קקי עליהם עם ההגבלת גיל :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement