return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אנשים תגידו לי מזל טוב! (pg. 2)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
וואי חזק אחי, אני מצפה מימך שתחכניס קצת טראקים לרדיו המשעמם שיש בישראל, קצת תרבות....תחנך דור שלם
fishfish
מזל טוב אסף!
Triple-z
פשש יפה
אני שומע קול רגע לפעמים..

סחתיין
oDrori
תתחדש אחי, הרבה ברכות!

נסה גם לארגן שישדרו באינטרנט, אני מבטיח לשמוע מדי פעם!


ועד כאן,
שליחנו בצפון
;)
Flotser
באמת נשמע משהו בסט!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

TA
כובש את הארץ
;)
MASTERsplinter
אגב אם יש לכם רעיונות אני אשמח לשמוע
התכנית פתוחה לשינויים מבחינת מה שיש בה
אני אמור לחשוב על פינות חדשות

*אם יש לכם רמיקסים שאתם רוצים שישמיעו ברדיו אתם מוזמנים לשלוח לי
יש פינת הרמיקס
KrazyDJs
וואלה ?
איך אני יוכל לשלוח לך תרמיקס ?
:D

אני בשוק
אולי ישמעו רמיקס שלי...
:crazy:

אני כבר באטרף...:wtf:


תגיד לי איך לשלוח אליך, זה יהיה אצלך תוך שנייה :)...

אני יהיה מפורסם !
muahahaha
MASTERsplinter
[email protected]

אני לא מבטיח כלום
הוא צריך להיות טוב
אני סומך עליך

גם רמיקסים הומוריסטים יתקבלו בברכה
KrazyDJs
:D
בתהליכי שליחה
מקווה שתאהב...

אם לא, אז סתם התמלאה לך התיבת דואר לכמה דקות
:rolleyes:
MASTERsplinter
אין לי שם מקום
[email protected]

ממש סליחה על הקטע הזה
לא ידעתי שחסמו לי את האי מייל

Koodoo
מזל טוב דוד!
:happy2: :haha:
בהצלחה!!!
MASTERsplinter
בערך באותו נושא

כנראה ששבוע הבא אני עולה לסט ברדיו
הסט יהיה של פסיי
יש לכם המלצות חדשות?
יש פה אנשים שחזקים בפסיי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement