|
אנשים תגידו לי מזל טוב! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
| וואי חזק אחי, אני מצפה מימך שתחכניס קצת טראקים לרדיו המשעמם שיש בישראל, קצת תרבות....תחנך דור שלם |
|
|
| Triple-z |
פשש יפה
אני שומע קול רגע לפעמים..
סחתיין |
|
|
| oDrori |
תתחדש אחי, הרבה ברכות!
נסה גם לארגן שישדרו באינטרנט, אני מבטיח לשמוע מדי פעם!
ועד כאן,
שליחנו בצפון
;) |
|
|
| Flotser |
באמת נשמע משהו בסט!!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
TA
כובש את הארץ
;) |
|
|
| MASTERsplinter |
אגב אם יש לכם רעיונות אני אשמח לשמוע
התכנית פתוחה לשינויים מבחינת מה שיש בה
אני אמור לחשוב על פינות חדשות
*אם יש לכם רמיקסים שאתם רוצים שישמיעו ברדיו אתם מוזמנים לשלוח לי
יש פינת הרמיקס |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה ?
איך אני יוכל לשלוח לך תרמיקס ?
:D
אני בשוק
אולי ישמעו רמיקס שלי...
:crazy:
אני כבר באטרף...:wtf:
תגיד לי איך לשלוח אליך, זה יהיה אצלך תוך שנייה :)...
אני יהיה מפורסם !
muahahaha |
|
|
| MASTERsplinter |
[email protected]
אני לא מבטיח כלום
הוא צריך להיות טוב
אני סומך עליך
גם רמיקסים הומוריסטים יתקבלו בברכה |
|
|
| KrazyDJs |
:D
בתהליכי שליחה
מקווה שתאהב...
אם לא, אז סתם התמלאה לך התיבת דואר לכמה דקות
:rolleyes: |
|
|
| MASTERsplinter |
אין לי שם מקום
[email protected]
ממש סליחה על הקטע הזה
לא ידעתי שחסמו לי את האי מייל |
|
|
| Koodoo |
מזל טוב דוד!
:happy2: :haha:
בהצלחה!!! |
|
|
| MASTERsplinter |
בערך באותו נושא
כנראה ששבוע הבא אני עולה לסט ברדיו
הסט יהיה של פסיי
יש לכם המלצות חדשות?
יש פה אנשים שחזקים בפסיי? |
|
|
|
|