|
Probleempjes met mijn minidisc
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik heb een portable Sony MZ-N505 Minidisc, erg mooi dingetje en werkt goed. Opnemen gaat ook gewoon goed en van mn PC mp3 overpomopen gaat ook goed via USB. Ik wil alleen opgenomen setjes naar mn PC transporteren en dat lukt niet. In de software die erbij zit komt in het menuutje voor mn file een tekentje wat een kopieerbeveiliging aangeeft. Ik heel de handleiding doorgespit en daar kwam ik tot mn grote verbazing dit zinnetje tegen: 'Het is niet mogelijk om muziekstukken van voorbespeelde minidiscs, of muziekstukken die u eerder zelf hebt opgenomen op een minidisc, in te checken naar uw computer.'
Lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat ik niet gewoon mn eigen opgenomen setje op mn PC kan gooien :nervous:
Iemand ervaring hiermee of weet wat ik moet doen?? :) |
|
|
| Chicane |
Afspelen over de line-in van je geluidskaart en opnemen via total recorder of cool edit..
Elke kopiëer beveiliging is te doorbreken, als je iets kan afspelen op je stereo kan je het ook op mp3 zetten mwoehahahahhaa :disbelief :D |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by stevesimon
ik heb precies dezelfde minidisc als jij, en is idd erg handig!
Het enige nadeel is inderdaad dat je niet van minidisc iets op je pc kan zetten. Heel vaag, maar dit heeft sony allemaal gedaan om het piraat gedoe tegen te gaan. Ik snap ook niet precies waarom, maar ja ik weet niet hoe je dit moet veranderen, maar inderdaad is via de line in van je pc opnemen een goeie optie!
Greetz! |
^^^^^^^^^^^^^^
klopt inderdaad :( (ik heb 'em zelf ook) volgens mij zit er niets anders op dan via de line in. |
|
|
| TranceFool |
OK bedankt voor de reacties, dan zal ik dat eens gaan uitzoeken.
Wel erg klote want hier had ik em eigenlijk voor gekocht :mad: |
|
|
|
|